Thirteen

402 25 9
                                    

********

Source Music Ent.

Yerin menjengah kepalanya untuk mencari sesuatu.

Haishh..time aku nak usyalah dia menghilang.

Yerin segera menangkap beberapa keping gambar apabila dia temui  apa yg dicari muncul.

Dapat pun!Dah seminggu aku tengok kau.

"Tak rasa bersalah ke tangkap gambar tanpa keizinan."

Yerin tersengih."Apa yg salah bukannya tau pun."

Hihihi..wait!Siapakah?

Yerin memusing ke belakang secara mengejut membuatkan kepalanya terlanggar seseorang dgn kuat.

"Adoii..Eeiii!Sapa yg bina tembok ni?"Yerin menampar 'tembok' yg berada di hadapannya itu sebelum membuka matanya.

Erkk!Ke..kenapa dia..de..dekat sini?

"Err..Joseonghamnida sunbaenim..Saya..fius rosak hari ni."Yerin menunduk hormat sebelum berlalu tetapi Taehyung sempat merampas telefon Yerin.

Yerin tergamam.Taehyung memulangkan semula telefon tersebut selepas memadam beberapa gambar yg diambil.

"Thats my puppy.So jangan sesuka hati jer ambik gambar."Yerin memandang sahaja Taehyung yg sudah pun berlalu.

Anjing jer pun...Ergh!

>>>>>>>>>
}SKIP{

Sinb memandang bangunan di hadapannya dengan perasaan geram

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sinb memandang bangunan di hadapannya dengan perasaan geram.Plastik putih yg dibawa digenggam erat.Jaket denim yg tersarung ditubuhnya dibetulkan sedikit.

Aku tak kira sakit ke tak aku nak claim jugak duit aku.

Sinb menekan pintu loceng buat kali yg ke-14.

Bengang pulak aku.

Sinb terus menyandar pada pintu rumah tersebut.Kalau tak disebabkan diorang tu sunbae dah lama aku cabut lari.

1 jam yg lepas

"Sinb boleh tolong tak belikan bubur untuk Jungkook.Dia tak sihat.Kitorang ada music show lepas ni.Please..."Wajah Jin yg sayu itu dipandang Sinb.

Serba salah aku nak tolak.Hishh..walaupun aku kasar sikit tapi keperempuanan tu masih ada.

>NOW<

Tapi sekarang....aku yg vogue ni tengah duduk kat luar rumah.

Klak!

Business CoupleWhere stories live. Discover now