Twenty Five

275 25 1
                                    

Taehyung tersenyum melihat mesej yg baru diterimanya.

Yerinnie~

Otw to meet my Taebongie~

Me

Taebong je ke?

Dia tersenyum sambil menunggu balasan daripada gadis itu. Semakin hari dia semakin rapat dengan Yerin. As a friend.

Jimin memandang Taehyung pelik. Dari tadi tersenyum seorang diri.

Hmm.. Something's fishy here...

"Chat ngan sape tuh..? "Taehyung segera menoleh ke belakang.

"Yerin."balasnya pendek sebelum pergi meninggalkan Jimin.

Yerinnie

Yup! Dah sampai pun.Kat
tempat biasakan?

Me

Hrmmm... 😢

Taehyung pantas menuju ke taman yg berdekatan dgn bangunan Big Hit.

"Jungkook! Khaja... Haritu kau yg beria nak jumpa Taebong."Jungkook segera mengikut Taehyung bersama senyuman meniti di bibir.

///////////

Sinb menyentuh perlahan kepala Taebong yg berada di atas ribanya.


"Comelkan... "Yerin segera memakaikan Taebong kolar yg dibawanya dari dorm.

Sinb segera berdiri sebelum berlari bersama Taebong di sekitar taman. Beberapa pelajar sekolah yg lalu lalang segera mengambil gambar Yerin dan Sinb.

Tidak sampai beberapa minit,keadaan mula riuh dgn kehadiran dua orang lelaki yg ber'cap' dan memakai mask.

Yerin tersenyum melihat Taehyung yg baru tiba.

Kenapa handsome sangat  ni.. ?

Sinb mulanya tidak ambil pusing kerana memikirkan lelaki di sebelah Taehyung merupakan manager tetapi dia perasaan akan sepasang mata yg sering dia tatap saban hari dulu. Mereka bertatapan buat seketika.

"Sinb...jom hantar Taebong balik. Ramai sangatlah orang. "Bisikan Yerin membuatkan Sinb tersedar.

Mereka bernasib baik kerana orang awam juga sangka dua orang lelaki itu ialah manager Gfriend.

Taehyung dan Yerin segera melepaskan diri di celah2 orang ramai. Sinb juga mengikut Yerin dari belakang malangnya dia dirempuh oleh orang ramai yg bertolak antara satu sama lain.

Mujur Jungkook sempat memaut pinggang gadis itu. Erat. Tangannya segera menahan rempuhan orang ramai dan meloloskan diri.

Tangannya erat memegang lengan Sinb.Bimbang sekiranya ditarik sasaeng fans. Sinb hanya menurut namun hatinya berdebar sakan kerana ini merupakan kali pertama Jungkook memegangnya selepas kejadian yg lepas.

Sampai sahaja di dalam bangunan Jungkook terus melepaskan lengan Sinb lalu meninggalkannya keseorangan.

Sinb tersentak dengan kelakuan Jungkook. Ya.. Hatinya bagai dicarik apabila Jungkook terus berlalu pergi sambil mengelap tangannya pada t-shirt yg dipakai.

Jijik sangat ke aku sampai tangan pun tak rela nak pegang.


//////////

Yerin memandang Taehyung lama. Air mata yg mengalir ke pipi lelaki itu membuatkan matanya turut bergenang.

Perlahan-lahan jarinya menyeka air mata Taehyung.

"Its okay.. At least oppa dah cuba untuk berbaik dengan diorang.So..you have nothing to regret. "Taehyung masih lagi menundukkan kepalanya.

"Actually..Teasing or bickering was a normal for a siblings. But it also depends on its levels and how they react. "Yerin mengusap perlahan belakang Taehyung.

"Aku rindu...diorang... "Luluh hati Yerin mendengar pengakuan Taehyung. Namun hanya ini yg dia boleh bantu.

"Then.. Give them a visit. And try to slow talk with them. Im sure it will be okay soon.Because they love their handsome brother. "Yerin tersenyum kearah Taehyung.

Taehyung turut berasa sedikit lega.Tubuh Yerin terus dirangkulnya.

"Thanks...Jung Yerin. "

Yerin terus kaku disitu.

>>>>>>>>>

>>>>>>>>>

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TBC

H.Y.P.H

Business CoupleWhere stories live. Discover now