A/N:Anggap story ini berlaku 4 bulan yg lepas.
>Now<
September
From:Binnie
B ah.Busy tak?Hang out jap.Aku datang company kau.
Mesej dari Moonbin aku pandang lama.Dah hampir sebulan aku menjadi 'yeochin' Jungkook dan hampir tiga minggu aku tak berhubung dgn dia.
Aiskrim?
Itu benda yg paling trend selepas cf tu ditayangkan.Laris gila.Dah tak terlajak dah.
To:Binnie
Datanglah,aku baru balik dari music show.Aku tunggu kau.
"Unnie..Sinb nak jumpa Binnie kejap.Nanti Sinb naik practice."Sowon hanya menganggukkan kepalanya.Penat mungkin.Dua bulan promoting untuk dua comeback.
Bts?
Diorang next week katanya.Baguslah.Tak delah bertembung selalu sebab time tu kitorang dah habis promoting.
Sampai di bangunan company, aku terus menuju ke floor 2 dimana terdapat ruang menunggu.
>15 minit kemudian<
Author pov
Heshh...Tak guna punya Moonbin.Penat aku bertapa kat sini.
Sinb bangun dari duduk.Makin dia duduk makin bengang rasanya.Dia turun ke bawah dgn niat untuk menunggu di sana.
Sampai sahaja di tingkat satu,matanya terpandang akan Bts seraut wajah yg dirinduinya.EH?
Buat apalah dia kat sini.Jumpa aku ke?
Langkah Sinb terhenti apabila Jungkook hanya melepasinya tanpa memandangnya.
Mwoya?Did he just ignoring me?Thats hurt my pride.
"B ah!!"Sinb memandang figura lelaki yg sedang melambai kearahnya.Sinb mengukir senyuman.Dia terus mendapatkan lelaki itu lalu memaut mesra lehernya.
"Weyh!Berat gila!"Moonbin mula menolak Sinb menjauhinya.Sinb hanya pout sambil memandang Moonbin dgn pandangan tidak puas hati.
"Dah2.So,mana nak lepak?"Sinb kembeli ceria."Sebenarnya aku tak boleh lamalah.Nanti ada practice.Mian"Moonbin mula mengecilkan matanya.
"Ke takut namchin nampak??"Dia mula mengukirkan senyuman sinis.Sinb mengangkat keningnya.
"Kisah ap..."Mataku memandang kearah lelaki yg baru melepasi mereka berdua.
Jungkook?!
"Bin ah..kau rasa di..dia dengar ke?"Matanya masih tak lepas memandang kelibat Jungkook yg sudah hilang.
TBC
H.Y.P.H
Sorry pendek.Sebab dah nak pukul 2 and wattpad buat hal.Im sorry.Esok tak sure dapat update ke tak.Sorry again.Thanks sebab support.And sorry sebab byk sgt pic.HIHiiii
Last one!
GUD NITE!
YOU ARE READING
Business Couple
RandomSesuatu kejadian yg menimpa idol terkenal iaitu Jeon Jungkook membuatkan Bang Si Hyuk terpaksa meminta tolong rakannya untuk mencipta satu fake couple antara Jungkook dan Sinb untuk menutup kejadian itu. "Saya?"-Sinb "Im sorry"-Jungkook "We are offi...