7

1.5K 68 7
                                    

Była 8.02....gdy się obudziłaś obok ciebie leżał Yoo wpatrywał się w twoje niebieskie oczy....
Jak się skarbie spało?-zapytał i pocałował cie w czoło....
No z tobą miałam same dobre sny #zboczuchy niech nie myślą za dużo...#-odpowiedziałas także całując go ale w policzek...
Przytulił cie mocno i wstał...
Poczekaj tu na mnie-powiedział z szerokim uśmiechem na twarzy...
Ciekawe co on kombinuje..powiedziałaś w myślach....
Po jakiś 10 min otworzyły się drzwi a w nich stał Yoongi z wielką tacą na której było śniadanie... Sok z dwoma słomkami, jeden talerz z naleśnikami kakaowymi z polewą toffi'moje ulubione' i do tego miska czekolady obok której były truskawki banany i pianki......ach....ten Yoo potrafi być romantyczny....ale czekajcie moja dieta! Aish dla niego się poświęce ..-pomyślałaś.....
Zaczeliscie wcinac....przy okazji brudząc się czekoladą na twarzy....
Eeeej Yoo! Przestań!-wykrzyjnęłaś śmiejąc się...
A co zabronisz mi?-odpowiedział z uśmiechem na twarzy....
Po 20 minutach #zabawy# posprzątaliście i usiedliście na kanapę na którą usiedli także chłopacy.
Oglądaliście film.......no....jak to nasz Tae ..   Oglądaliście komedie....chociaż śmialiście się tak że spadliście z tej kanapy....oprócz......Kookiego......zdziwilaś się ponieważ on był zawsze taki wesoły...a dziś... Ponury....gdy wszyscy rozeszli się do pokoi tylko ty zostalaś i myłaś naczynia....jednak poczulaś kogoś wzrok na plecach więc się odwróciłaś....a tam......JungKook.....
Podszedł do ciebie i przycisnął do ściany....
Hej mała...... Wiesz .. Ja widzę... Że ty....mnie lubisz....więc dlaczego się chowasz za Yoongim...-powiedział spokojnym głosem...
Prychnełas na te słowa więc on się do ciebie przybliżył jeszcze bardziej.... Spojrzał się na twoje usta i szybko pocałował...jednak kiedy zaczynał #się rozkręcać# odepchnełas go i ucieklaś do pokoju gdzie siedział Yoongi.....
Mialas łzy w oczach...więc Yoo podbiegł do ciebie...
Hej Julia co się stało-zapytal zmartwiony .....
Na te słowa wybuchlaś płaczem i wtuliłaś się w Yoongiego .  .

Jestem pieprzonym polsatem 😂😂😂 przepraszam Aya.ki ale dawno nie było rozdziału.....ponieważ czytam ciekawą książkę........ Plus jestem na wakacjach i muszę się wyginać żeby Neta złapać.....kocham was😘🔊📢📣🎶🎵🎙🎤

Feeling❤~Suga~❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz