11

1.1K 58 30
                                    

-no nawet dobry pomysł- odparłam głupio się uśmiechając.....
Wiesz jak słodko wyglądasz jak się uśmiechasz- po tych słowach podszedł do mnie czule pocałował.....było cudownie...ale musiało to się skończyć.......ok to teraz napisze do tej dziewczyny .....
Może się spotkamy? Bo chciałabym się trochę o tym wypadku dowiedzieć.....to może spotkamy się u ciebie?- napisałam ale na prywatnym priv....a ona znów mi odpisała....
Jezu....! Naprawdę!? Jestem twoją fanką tak samo jak BTS zapraszam! Ul.Seulska24 możesz przyjść.....oo 16:00??
Ok....to do zobaczenia! Aniyo!😉

No to zalatwione- uśmiechnęłam się słodko..... A Yoongi tylko się uśmiechnął przytulił mnie iwyszliśmy do chłopaków....a oni jeszcze w piżamach.....
A wy do wytwórni się nie wybieracie??- zapytałam gapiąc się na nich,.....
A co chcesz nas się pozbyć?- zaśmiał się Jimin - mamy dziś wolne..- dokończył.....
Oo to super- uśmiechnęłam się do niego....
A może idziemy na plaże?!- zapytał alien....
A czemu nie -odparł Yoongi...- a ty mała idziesz?- zapytał mnie
No oczywiście- zaśmialam sie- dzieci nie można zostawiać samych- na te słowa wszyscy zwrócili wzrok na mnie...
No co??- zapytałam

*****

Byliśmy już na plaży.... Chłopacy zaczęli ściągać  koszulki.....super......7 gołych klat......nie powiem podobało mi się...😏.....wreście doszła kolej na mnie zdjęłam spodenki i crop-top.....miałam strój dwu częściowy więc chłopacy zauważyli mój kolczyk w pępku.....
Od kiedy masz kolczyk w pępku??- zapytał NamJoom
Aaaa-odparlam- to jest kolczyk z czasów nastoletniej głupoty......kiedy miałam 14lat już go miałam....miałam jeszcze w nosie ale już zdjęłam.....i mam dużo dziurek w uszach- wtedy odsłoniłam włosy z uszu a oni się przyglądali moim 5 kolczykom na jednym uchu....
Wow......Julcia......tak czy siak jesteś piękna .....-nie dokończył bo głupio się uśmiechnął i wziął mnie na 'pannę młodą' na ręce i pobiegł do morza.....w mgnieniu oka wpadł razem ze mną do wody.....wszyscy się śmiali i potem doszli do nas....pluskaliśmy się tak 1h i potem zaczęliśmy się zbierać.... Ja z Yoo poszliśmy jeszcze do galerii....a chłopacy do domu....

Gdy byliśmy w galerii mój Oppa kupił sobie ładne rurki z dziurami ja takie same......koszulkę z napisem KING a dla mnie PRINCESS potem kórtki skórzane także takie same....i buty AdidasSuperStar wyszliśmy z galerii zadowoleni.....trochę kasy poszło ale co.....mamy takie same ciuszki...słodko będziemy pewnie wyglądać....

*****

Gdy byliśmy już w domu od razu poszliśmy do pokoju rozpakować zakupy do szafy.......
Usiadłam na łóżku a Yoo poszedł do łazienki ale trzymał coś w ręce....ciekawe co.....
Gdy wyszedł przykucnął przede mną...
Ładne?- powiedział otwierając pudełeczko gdzie były  złote kolczyki które były tak długie że miały zajmować wszystkie pięć dziurek....do tego miał wygrawerowane na jednym YOONGI a na drugim JULIA ....jezuuu były piękne odłożylam je na stolik a po tem pocałowałam Yoo a on potem obalił mnie na łóżko stojąc na de mną cały czas całując.....owinęłam go rękami na szyi.....on się na chwilę oderwał i ściągnął koszulkę więc ja zrobiłam to samo.....i tak to się stało......było ciepło i czule......

********

Obudzilam się o 10:00 wtulona w Oppe nie miał on koszulki....ale wyglądał uroczo......więc pocałowałam go w czoło a on się obudził.....
   Księżniczka wstała?- przytulił mnie mocniej......
Właśnie w tedy wszedł Jungkook......
   Yoo a ty idziesz do wy.....- zaciął się bo zobaczył nas półnagich......super!!#sarkazm#
Kook.....wynoś się z tąd- wydarł się   Yoo  zawstydzony i okrywający mnie całą kołdrą po samą głowę
  Owy niegrzeczni - on tylko się chytro uśmiechnął
   Zamknij się i wyjdz!- wtedy Yoo wstał i wypnąl Kooka za drzwi tak samo je zamykając....- co za dzieciak- prychnął
To może ja pójdę się ubrać- stwierdziłam szukając coś w szafie.....
Ubierz to co kupiliśmy wczoraj- odparła- pamiętasz że idziemy do tej dziewczyny?- zapytał....
Pamiętam- uśmiechnęłam się wyciągając ubrania i kierując się do łazienki.....

Kiedy wyszłam z łazienki Yoo był juz ubrany ....
    .

*****

Mieliśmy być tam na 16:00 a była 14:00 więc założylam kolczyki od Yoo i poszłam do kuchni gdzie stała wczesniej wspomniana osoba....
Nalałam sobie wody a on obioł mnie w tali
Co tam?- zapytał a ja obruciłam się w jego stronę
Wiesz....- przygryzłam wargi- Idealnie~ - odpowiedziałam i cmoknełam go w usta wtedy wszedł Jimin....
Oj przepraszam- odwrócił się w stronę salonu- nie przeszkadzam gołabeczką- kiedy wyszedł spojrzeliśmy się na siebie pytająco i po chwili wybuchneliśmy śmiechem.....

*****

Byłam 15:00 więc ubrałam maseczke tak samo ja Oppa i wyszliśmy z domu....
Cały czas nie rozłączałiśmy naszych rąk.....

*****

Gdy byliśmy pod domem dziewczyny Yoo schował się za krzakami i uznał że wejdzie troszkę później.....ok....wiec zapukalam do drzwi a w nich stała dziewczyna pomiędzy 15-16 lat.....chwile postała a potem wystrzeżyła oczy...
J-jjulia?! To ty?! Boże czy ja umarłam?- spojrzała się na mnie
Yy to mogę wejść ?- zapytałam niepewnie a ona zrobiła mi przejście żebym weszła.....

Ok to mamy koniec......oczywiście rozdziału Aya.ki 😁 trochę się działo.....nie mowie o tej scenie😏ale jakby co to nie było takie dosłownie tylko przytulanie i takie czułe itp...... Ale niech każdy se myśli jak woli......zboczuchy tak a inni tak. ..każdy inaczej to odbiera😂😘
Ok to do następnego😍😘😘
AA i dziękuje za wszystkie wyświetlenia😍 jesteście BOSCY!😘

Feeling❤~Suga~❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz