70 *dream*

516 37 8
                                    

"Stałam na molo z chłopakiem u boku oglądając piękny zachód słońca.  Twarz mężczyzny obok widziałam jak przez mgłę ale nie to się dla mnie liczyło. Czułam magnes który przyciągał mnie do chłopaka.... Kochałam go... Nie ważne że nie widzę go.... Kocham go....

W pewnym momencie mężczyzna obok mnie chwycił moją dłoń i uklęknął.... Wyciągnął z kieszeni małe pudełeczko  otwierając je i ukazując piękny pierścionek...
Nie wiedziałam co się dzieje.....

Cały świat zaczął się ruszać a budynki zawalać, chłopak się nie ruszał i kurczowo trzymał moją dłoń....
Chciałam uciec ciągnąć go za sobą niestety wielka fala za nami pożarła nas za jednym zamachem"

Zerwałam się jak poparzona do pozycji siedzącej mój oddech był nierównomierny a tętno przyspieszone.... Te sny zaczęły mnie wykańczać. W mojej głowie pojawiały się dziwne obrazy które było mi ciężko rozpoznać.... Czy ja szaleje?

Spojrzałam się na zegarek wiszący na ścianie który wskazywał dokładnie 10.00.... Było już trochę późno....
Wstałam i poprawiłam czarny za duży t-shirt Yoona który mi podarował i zeszłam na dół...

Moim oczom ukazała się smukła sylwetka kobiety która rozmawiała z Yoongim....

Nie chciałam żeby mnie zauważyli więc po prostu od skoczyłam za ścianę lekko wychylając głowę.

Yoongi - ale wiesz ze ja cb nie kocham a nasz związek był tylko dla tego że big hit tego chciał

Kobieta - Tak wiem Oppa ale ja....

Urwał kobiecie zdanie

Yoongi- nie Lisa! Nie ważne co ale ja kocham Julię. Może mnie nie pamięta ale ja ją tak... Chce jej pokazać wszystko od nowa.

Kobieta- Ale Oppa ja cie kocham!
Zaczęła cicho szlochac

Yoongi- ale Lisa... Ja ciebie nie... Jesteś piękna ale przepraszam ja już mam wybrankę serca... Teraz chyba musisz już wyjść...

Widziałam jego kamienną twarz która wkuwała wzrok w jej oczy....
Kobieta ruszyła się pierwsza... Stanęła na palcach całując Yoona..

Widziałam jak napierała przez co Yoongi jej uległ i oddał pocałunek...

Coś we mnie pękło......

Wybiegłam z domu.....









Zjebalam turururu wiem.....
Ale macie tu taki rozdziałik... Trochę krótki... Ale staram się od niedawna mieścić więcej akcji w rozdziałach.... Jest pierwsza w nocy... Wooo.... Więc nie dziwić się za literówki etc... Jestem pół przytomna 😂😂😂

(Edit-jednak poprawiłam te orty... Masakra 😂😜)

Feeling❤~Suga~❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz