10

1.1K 58 7
                                    

Kiedy skończyłaś śpiewać była chwila ciszy a potem.........krzyki fanek i chłopaków dla mnie.....było to super uczucie ale byłam zawstydzona....nie wiem dlaczego bo koncertów juz miałam Parę ale nie przy TYLU ludziach plus telewizja.....maskara....

Po koncercie był fanmeeting więc chłopacy musieli iść do sali.....a ja zostałam tam wciągnięta i do tego siedzialam obok mojego OPPY....supeer jutro na twitterze będzie SPAM.....
Zdziwilo mnie jedno....fanki były bardzo miłe dla mnie jedna nawet dała mi misia i czekoladę BIAŁĄ! MOJĄ ULUBIONĄ!
Ale jak to moje szczęście znalazła się jedna buntowniczka.....i co zrobiła wylała na mnie sok!!
Ojeju przepraszam cie bardzo- w jej głosie był sarkazm........
Nic się nie stało- powiedziałam dosyć spokojnie...i po tym ja i Yoo poszlismy do garderoby poprosić o nowe ubranie......
Kobieta trochę starsza IDE mnie dała mi czarne skórzane krótkie spodenki i biały crop-top z czarnym napisem FOREVER ALONE nie byłam zadowolona z butów bo dała mi białe 7cm koturny......super.....nie wnikam....
Wróciłam na sale i musiał mi się ktoś doczepic mojego stroju....
No...no od kiedy się tak dla mnie stroisz...- powiedział spokojnym głosem.... Kto?! Jungkook!
Chyba w snach- odpowiedzialam i poszłam do Yoongiego...
No Julcia...piękniejsza to ty nie możesz być??- powiedział całując mnie w policzek na co fanki wydarły się 'oooooo' a ja........ Byłam bardziej czerwona niż wiśnia...super .......

Po 3h szkończyliśmy już rozdawać autografy i itp.  ...... Byłam wykończona..jak i chłopacy więc od razu się spakowaliśmy i wsiedliśmy do czarnego Vana......
***
W czasie drogi zasnęłam opierając się o ramię Yoongiego a on zasnął opierając się o moją głowę.... Co wiem wyglądało to słodko i gdy się obudziłam bylyśmy już w Seulu......
Więc obudziłam wszystkich chłopaków i wyszliśmy z Vana z naszymi misiami itp.....

***

Gdy weszliśmy do domu wszyscy usiedli na kanapie oczywiście.......fotele były też zajęte więc nie miałam się gdzie wcisnąć....super..... Wszyscy spali oprócz mnie .... Po paru minutach Yoo zauważył że stoję przed nimi i przyciągnął mnie do siebie.....
Choć tu....nie musisz stać moje kolana są wolne.. - uśmiechnął się i posadził mnie bokiem na sobie.....automatycznie objęłam go wokół szyi i przytuliłam. ...
Dzękuje..-wyszeptałam i pocałowałam go w policzek.    .  .......i tak powoli zasnęłam....

***

Obudziłam się jakoś o 9:00 chłopacy jeszcze spali... ale coś było nie tak..........leżałam przodem na Yoo a tyłem..... U kogo.... U KOOKIEGO!...SUPEEEER....jak najszybciej zeszłam z KK przypadkowo budząc Yoongiego.....
Hej Mała....co się tak wiercisz- powiedział  i przytulił mnie bardziej do siebie....
Wiesz łaskawco ty mój mógłbys mnie wypuścić żebym mogła dla was zrobić pyszne śniadanko....- powiedziałam lekko się śmiejąc, on to zauważył więc mnie pocałował....było to takie czułe.....kiedy skończył uśmiechnął się .....
Mam nadzieje że będzie pyszne....- na te słowa poszłam do kuchni....
Więc tak lodówka prawie pusta.....super.....ale trochę sobie po szafkach połaże i może coś znajdę XD
Gdy szukałam jakiegoś ''pokarmu'' dla moich głodomorów w szafce znalazłam czekoladę... Białą....i loved.....no i stwierdziłam że zrobię naleśniki czekoladowe.....jak powiedziałam tak zrobilam.....
Rozpuściłam całą tabliczkę czekolady i zaczełam robić ciasto do naleśników. . ..dodałam czekolady i zaczełam je smażyć..... Po 20 minutach zdążyłam zrobić dla każdego po 4 naleśniki....akurat chłopacy zaczęli się zbierać przy stole. ....te moje wyczucie czasu.....te moje żarłoki zaczęły wcinac 'pokarm' jeden z toffi drugi z czekoladą a trzeci z bitą śmietaną.....nie dość że ich talerze były jak rozlewisko brudu to oni sami zaczęli się nawzajem brudzić po twarzy .. Jak zwykle byłam w to wciągnięta bo Jimin centralnie przejechał mi czekoladą po nosie za to ja odegrałam się na nim talerzem bitej śmietany.....oooj było ciekawie....
Po 10 minutach zabawy.....
Hej......czekaj Julia-zapytał się alien- skąd miałaś czekoladę na naleśniki?-dokończył na co się tylko usmiechnelam.....zaraz po tym pobiegł do TEJ szafki gdzie była czekolada...gdy spojrzał do niej był zawiedziony
Chłopacy......nasze 'zapasy' słodkości się skończyły- dodał V
Nie zaszkodzi ci trochę schudnąć- palnął Hobi a Tae podniósł tylko koszulke i spojrzał się na swój brzuch.....niestety zauważylam jego absy....super....od razu odwróciałam zwrok....
No chyba sobie Hobi żartujesz?- powiedział lekko się śmiejąc....

****

Gdy JA posprzątałam.....od razu skierowałam się do pokoju biorąc ze sobą telefon..... odpalilam twittera i poszukalam tego posta na temat wypadku.....po 5 minutach do pokoju wszedł Yoongi. ..
Co tam?- zapytał......
Choć zobacz ten post....- odpowiedział wskazując mu miejsce gdzie ma klapnąć. ......napisałam do autorki....
Hej skąd wiesz o moim wypadku??
Niedługo dostałam odpowiedź....

Głupio mi to powiedzieć..Ale od razu przepraszam za wszystkie twoje szkody które wyrządził ci mój tata....
Jechałam sobie jako pasażer z tyłu i słuchałam piosenki 'BTS Come back home'' i nagle gdy byliśmy na skrzyżowaniu usłyszałam huk i mój tata gwałtownie zaczął hamować więc zdjęłam słuchawki i od razu podbieglam do dziewczyny która leżała przed samochodem nie przytomna ....od razu cię rozpoznałam......wtedy jeszcze bardziej mnie zabolało że Suga mój Bias będzie się martwił więc zadzwoniłam po pogotowie i wstawiłam posta na twitterze żeby fanki pomogły Yoongiemu podnieść się na duchu....i udało się.....jeszcze raz...przepraszam......

Pokazałaś twitta Yoo a on się lekko uśmiechnął.......
Wiesz ta dziewczyna ma dobre serce...- uznał- może spytaj ją o adres żeby się z nią spotkać na temat Niby wypadku ale tak na prawdę przyjdę ja z tobą.......ok? Taka mała niespodzianka że tak miło wyznała całą prawdę......



Co tam Aya.ki wiem jestem typowym Polsatem😂 Ale ok taki krótki rozdział ale mówię! Teraz postarał się częściej wstawiać rozdziały.....tylko dajcie mi motywacje lub pomysły w komentarzach. ....ale....nie zmuszam .......
Zapraszam do kom. I gwiazdkowania.....może ktoś chce nominację??😘😍😘😘🤗☺😚
I mam pytanko czy Julia ma się spotkać z ojcem gdzieś.......nie powiem więcej ale proszę o odpowiedź....  😉

Feeling❤~Suga~❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz