Wstałam jakoś o 10:00....
Yoo jeszcze spał , lodówka była pusta....więc postanowiłam że wybiore się do sklepu .Ubrałam rurki top i glany.... Włosy miałam zawiązane na dwa warkocze...
10 minut później byłam pod sklepem, całą drogę słuchałam Monstax Hero... Kochałam tą piosenkę...plus pochwale się że Wonho z tego zespołu był moim przyjacielem z którym straciłam kontakt w wieku 10 lat...
Jego matka była Polką a ojciec Koreańczykiem, mieszkali 10 lat w Polsce ale potem przeprowadzili się do Korei....W sklepie wybrałam rzeczy które chciałam....
Czekoladę
Żelki
Pizzę
Sałatke
Chipsy
Sok marchewkowy
I oczywiście sushi...pyyyycha....Przeglądałam książki słuchając muzyki aż ktoś mnie szturchnął ramieniem przez co spadła mi książka...
Jezu....przepraszam...- powiedział nieznajomy nachylając się po książkę....
Gdy wstał spojrzał mi się w oczy.....zamarłam.....WONHO!?-Zrobiłam oczy jak 5 zł..
JULKA?! JAK JA SIE ZA TOBĄ STĘSKNIŁEM!- rzucił się na moją szyje i przytulił ,oczywiście odwzajemniłam uścisk ,bardzo długo się z nim nie widziałam, jedynie w teledyskach piosenek jego zespołu....Gdy ochłoneliśmy poszliśmy do kasy a potem do kawiarenki...
No to co tam u CB się działo?-zapytał...
AAA nic ciekawego... -odparłam...Jak nic ciekawego?! Jesteś popularną Wokalistką! -powiedział trochę głośniej przez co zwróciło na nas uwagę parę klientów...
Mów ciszej..-powiedziałam speszona przez zęby- nie chce uciekać przed tłumem...
Wiesz....mamy maseczki- odparł-wiec raczej nikt nas nie rozpozna- w tej samej chwili za plecami chłopaka ktoś się wydarł "WONHO!!!" super jeszcze tego nam brakowało...
Po niecałych 5 minutach koło nas było ze 20 fanek robiących zdjęcia.....
JULIA REEP?!!!!-wydarła się jedną z fanek stojąca blisko stolika.... Zajebiście!
Z Wonho udało nam się uciec.....ciężko było, przyznam
Ale jakoś biegliśmy przed siebie aż je zgubiliśmyByliśmy w parku, gdy szliśmy przez mostek stanęłam i chwyciłam się za Głowe..
Wonho spojrzał się na mnie pytająco...YOONGI!!!! MUSZE IŚĆ DO DOMU!- powiedziałam od razu się żegnając i biegnąc w stronę wyjścia..
Po 10 minutach byłam pod domem...
Mam nadzieje że Yoo nie będzie wkurzony....
Przeżegnałam się i weszłam do środka... Nie widziałam żadnej żywej duszy wiec podreptałam do kuchni i rozpakowałam zakupy...
Wkładając shusi do lodówki poczułam jak ktoś mir obejmuje od tyłu...
Gdzie byłaś?- powiedziała osoba znanym mi głosem ..Yoo- martwiłem się jak cholera... Nachodziły mnie brudne myśli...- przerwałam mu obracając się w jego stronę od razu całując....chwile stał zdziwiony... Ale tak czy siak oddał gest...
Podsadził mnie na blat, cały czas nie odrywając się ode mnie...Chwile później ani on ani ja nie mieliśmy koszulek... Widziałam ten jego wyrzeźbiony brzuch...był cudowny...tak jak on cały....
było pięknie....nie chciałam tego przerywać....moje oczekiwania były trafne , znowu po jakieś chwili przeniósł mnie na sofe tak samo zawisając na de mną...
Zaczął pieścić moją szyje kładąc się obok mnie... Odwdzieczyłam mu się , wtuliłam się tak mocno w jego tors że każda cześć mojego ciała przylegała do niego ,dlaczego odwdzieczylam?
Lubiał gdy tak robiłam....wtedy czuł że jestem bezpieczna...Po jakiś 5 minutach odpłynełam, zasnęłam jak mały szczeniaczek na brzuchu swojego pana...
Wiem.....późno to wstawiam ale no kurcze.....zapomniałam....i DP tego czasu nie miałam.....mianhe...;-;
Ale jest...krótki;-;
Obiecuje następny rozdział będzie dłuższy! Obiecuje....
A i mam pytanie...wiecie może gdzie obejrzeć drame "my secret romance" po polsku za free....bo na viki nie ma tego....a tak bym chciała to obejrzeć tak mnie kusi....Oo i jeśli macie jakieś ciekawe dramy podzielcie się nimi....😆
To jeszcze nie koniec Wonhona!💓💓
Dziękuje za follow JIMMIKO!!! Dziewczyna ma talent!
Pisze to z własnej woli....po prostu....jest moim wzorem..
Do następnego💓💓💓💓😆😎
CZYTASZ
Feeling❤~Suga~❤
FanficGdyby nie to że ta książka ma podejrzanie dużo wyświetleń dawno usunęła bym to gówno lel O zapomniałych uczuciach które z wspomnieniami wrócą z dwukrotną siłą. #CRINGE ALERT# 5k i got 6k i got 7k i got 8k i got! 9k i got!!! 10k I GOT!!! ? 11k KOC...