《ONE》

789 44 31
                                    

Met 2 koffers aan mijn hand loop ik het grote hotel binnen. Een man met een camera loopt met mij mee terwijl hij mij filmt waar ik mij nu al aan erger. De hal is versiert met rood en goud muurtapijt en op de vloer ligt een bijpassende vloerbedekking. Ik hoor écht niet thuis bij al deze rijkdom!

Met zekere passen loop ik naar de balie en kuch een keer zodat de vrouw opkijkt. Een grote glimlach siert haar gezicht als ze mij ziet.

"Welkom darling, wat is jou naam?" Vraagt ze. Het is een oude vrouw die er erg aardig uitziet. Ik hoop dat ik met haar zal kunnen opschieten!

"Ik ben Jessica Trompse." Vraag ik meer dan dat ik het zeg. Vriendelijk knikt de vrouw en tikt iets in op de computer.  Haar leesbril staat op het puntje van haar neus waardoor ik mij echt afvraag hoe hij er nog opstaat.

"Jij hebt kamer 4 en je deelt je kamer met Niall Horan." Wacht, we delen kamers? Met jongens en meiden gemixt notabene?! In plaats van dat ik dat zeg knik ik vriendelijk en loop ik naar de sierlijke lift die opengaat als ik op het knopje druk.

Zodra dr ligt openzwaait, springt er een monster uit waardoor ik hysterisch begin te gillen. Snel zet ik een paar passen achteruit en val ik dus bijna over mijn ene koffer heen. Plots begint het momster te lachen en bekijk ik het nog eens goed. Het is een jongens lichaam met een groen monster masker. Dit word nog een lange maand als het zo doorgaat...

De jongen trekt zijn masker af en er komt een knappe kop met zwart haar tevoorschijn.

"Hoi, ik ben Zayn." Grijnst hij en hij steekt zijn hand uit. Aarzelend neem ik die aan en knik begrijpend.

"Ik ben Jessica." Zeg ik gauw en ik laat zijn hand weer los. Snel stap ik in de lift en druk op het knopje waardoor de deuren dicht gaan. Als Zayn ziet wat ik van plan ben probeert bij er nog bij in te springen maar hij is te laat. Dat word dus trap lopen voor hem.

🏤

Zodra de lift deuren zich weer openen stap ik uit en kom ik in een smallere hal terecht met deuren aan beide kanten. In totaal zijn er 5 deuren aan elke kant. De 2e deur aan de rechterkant is kamer 4. Aan de deur hangt al een bordje met een dreigend gezicht van een blonde knul en een tekst 'keep out!'. Die blondie zal Niall Horan wel zijn. Langzaam open ik de deur en zie de blonde jongen op één van de bedden liggen. Hij heeft witte oortjes in met harde muziek dus hoort hij mij niet binnenkomen.

"Hey." Zeg ik zacht. Jessica, wat ben je dom, hij kan je toch niet horen?! Ik zet mijn koffers bij het lege bed aan de rechterkant bij het raam en rits de koffer open. Al mijn kleding stop ik in de kast die naast de deur staat en mijn spulletjes leg ik op het nachtkastje en de 2 boekenplanken naast mijn bed. Tevreden kijk ik op mijn, nog, nette deel van de kamer als ik twee armen om mijn middel voel en een hoofd in mijn nek. Ver ach draai ik mijn om waardoor mijn schouder tegen het hoofd van Niall komt want Niall was degene die mij vast hield.

"Hello beauty, welke naam hoort bij dit schattige gezichtje?" Hij pakt mijn kin vast met 2 vingers en bekijkt mij aandachtig met een vieze grijns.

"Jessica." Zeg ik kort en ik trek zijn handen weg. "En hou je handen thuis." Sis ik erachteraan. Net als hij wat terug wilt zeggen klinkt er gekraak en komt er uit een intercom, in de hoek van de kamer, de stem van de oude vrouw aan de balie.

"Gelieve iedereen naar de 2e verdieping te komen voor de kennismaking." Klinkt de stem. Even kijken we elkaar weer aan en dan schieten we de deur uit. Zodra ik één stap buiten de kamer ben bots ik tegen iemand op. Nialls schaterlach vult de ruimte en rent mij voorbij naar de lift. Wat een kinderachtig ventje.

Pijnlijk wrijf ik over mijn voorhoofd waar ik ben geraakt. Een blond meisje haalt mijn hand van mijn voorhoofd af en kijkt er een goed naar.

"Hoogstens een blauwe plek." Glimlacht ze en ik lach aardig terug. "Ik ben Perrie, en jij bent..." vragend kijkt ze mij aan en steekt haar hand uit.

"Jessica." Ik schud haar hand even en dan trekt ze mij mee naar de lift.

"Deel jij ook jou kamer met een peuter?" Vraagt ze geïrriteerd en ik knik.

"Met Niall." Zucht ik. "En jij?"

"Zayn Malik, de grootste kleuter van het dorp." Ze schud geregeerd haar hoofd en haalt een hand door haar haar. "Heeft mij jou ook laten schrikken bij de lift met een groen monsterlijk masker?"

"Ja, ik ben benieuwt of de andere jongen één haar beter zijn." Zeg ik en op dat moment komen er twee jongens bij de lift.

"Vast wel." Grijnst de jongen met het bruine krulhaar. "Ik ben Harry Styles."

"Jessica."

"Perrie."

"En ik ben Louis!" Roept de ander en blik drukt hij op alle knopjes in de lift.

"Oke, er zijn dus géén betere jongens." Vervolg ik mijn verhaal en ik draai mij weer naar Perrie en ze zucht geërgerd.

"Nou zeg, we hebben jullie niks misdaan!" Piept Louis met een piepstemmetje.

"Meer dan je denkt." Antwoord Perrie quasi-overtuigend. Gelukkig voor ons stopt de lift op verdieping 2 en stappen we na de jongens uit. Er staat een enorme bulldozer van een man voor een deur en wijst dat we daar naar binnen moeten dus voorzichtig lopen we langs de man heen en komen de enorme kamer in. Er staan een aantal tafels aan elkaar geschoven waar de andere 6 al zitten. Gauw ga ik naast een bruin kleurig meisje zitten die een vriendelijke lach geeft. Mijn eerste indruk is dat de meiden aardig zijn en de jongens klootzakken. Dit word leuk.

####

Dit is het eerste hoofdstuk van mijn nieuwe boek! Als ik klaar ben met undercover zal ik mij volledig hierop richten met af en toe een hoofdstuk van the pirates.

Dit idee heb ik al heel lang, nog voor dat ik op wattpad zat wou ik al zo'n boek schrijven dus als er ondertussen al een ander boek is die dit ongeveer heeft is dat geen plagiaat of zoiets.

Dus ja.

Enjoy!❤

XXX me

I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu