P.o.v. Jessica
"Louis, geef mijn mobiel terug." Zucht Leigh maar Louis is al naar de andere kant van de kamer gesprint. "Lou?" Leigh trekt een pruillipje maar Louis begint er alleen maar van te grijnzen.
"Voor een kusje." Antwoord hij met een kinderstemmetje en hij tuit zijn lippen.
"Dat is chantage." Mompeld Leigh maar ze glimlacht toch een klein beetje. Ze staat op en rent naar Louis toe. Ze heeft hem een kusje op zijn wang en gritst haar mobiel uit zijn handen waarna ze weer terug naar haar stoel rent.
"Dat is niet eerlijk." Zeurt Louis met een pruillipje. Hij gaat met zijn armen over elkaar zo ver mogelijk bij Leigh vandaan zitten. Ik nestel mij nog iets dichter tegen Niall aan zodat Louis ook wat ruimte heeft, aangezien hij naast mij is komen zitten. Niall wrijft even met zijn hand over mijn schouder.
Het is alweer een week later maar er is niks interessants gebeurt. Iedereen begint moe te worden van de opdrachten en volgens Gerda gaan de kijkcijfers omlaag. We hebben nu het vermoeden dat Gerda een stunt aan het voorbereiden is om weer de aandacht van de kijkers te krijgen. Daar heeft ze nu nog een week voor want daarna verspreid iedereen zich weer over Engeland en gaat ze beginnen met het maken van seizoen twee.
"Gelieve iedereen zich naar de eetkamer te bevinden voor een nieuwe opdracht." Zuchtend staat iedereen op. De vorige opdracht was prut dus ik weet niet wat ik hier van moet verwachten. Ik pak mijn krukken van de grond en ik kruk met de anderen mee naar de lift.
Na een minuutje staan we allemaal stil voor Gerda, in een rijtje. De cameramannen zwermen om ons heen waar ik al weer gek van word. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Jade nerveus van het ene been op het andere been hoppen. Ik voel mij ook zenuwachtig. Gerda heeft ons echt in haar macht. Ze hoeft maar één dingetje te zeggen en onze hele toekomst kunnen we van de vloer vegen.
"Welkom bij een nieuwe opdracht." Ze glimlacht vriendelijk naar ons. Ik walg er van. Het liefst zou ik nu een warme douche nemen en daarna op bed met Niall knuffelen. Alleen bij het idee krijg ik al een kleine glimlach op mijn gezicht. "Ik denk niet dat jullie deze opdracht allemaal leuk gaan vinden maar daar gaat het niet om. De meiden hebben twee uur de tijd om een outfit in elkaar te zetten terwijl de jongens een dans gaan instuderen met een ervaren danser. Na die twee uur moeten de jongens de outfit van de meiden aan doen en de dans uitvoeren." De jongens beginnen te zuchten waardoor mijn lach nog groter word. "Máár." Shit. "Als de outfit iets te klein of te groot is krijgen de meiden slijm over hun hoofd gedunkt."
"Hahaha, hard voor jullie!" Niall steekt zijn tong naar mij uit en ik doe hetzelfde terug.
"Máár." En de jongens zijn weer stil. "Als de dans niet goed gaat, krijgen de jongens slijm over hun hoofden gedunkt." Blij klap ik in mijn handen. Dit word een leuke opdracht. "De tijd gaat nú in!" De meiden en ik rennen, voor zover ik dat kan, naar de naaimachines die aan de linkerkant van de kamer staan en de jongens rennen naar de dans instructor aan de rechter kant. De muur daar is voor een grotendeels met spiegels bedekt voor deze opdracht zodat de jongens hunzelf kunnen zien als ze dansen.
"Ik maak Nialls outfit!" Roep ik naar de meiden. Ik hoor Nialls schaterlach al van hun hoek komen. Er is alleen één probleem, ik weet Nialls maat niet. "Nialler?" Roep ik weer en hij draait zich om. "Wat is je kleding maat?" Vraag ik met puppyogen. Maar het helpt niet.
"Zeg ik lekker niet!" Roept hij terug en ik geef hem een nep boze blik. "I know you love me!" Roept hij grijnzend.
"Bij de les blijven, Niall." Hoor ik Liam vaag zeggen en ik draai mij weer om naar de berg stof die voor mij ligt. Misschien gaat des opdracht tóch niet zo goed als geplant.
🏤
De meiden en ik zitten nu op barkrukken voor een klein podiumpje. De jongens staan ergens in de hoek achter een groot scherm, hun omtekleden in onze mooie outfits.
"Auw, er zit nog een speld in!" Horen we Harry roepen en Jade barst gelijk in lachen uit. Er word een rood speltje over het scherm gegooid die door één van de camera mannen uitgebreid word gefilmd. De sukkels. Dan word het scherm opgeduwd en staan de jongens daar in superhelden poses. Ik zie meteen dat Nialls broekspijpen te groot zijn want ze vallen bijna over zijn schoenen.
"Die van mij is te groot!" Roept Niall gelijk blij.
"Dit shirt achtig iets is te klein." Grijnst Liam en Jesy en ik kijken elkaar even bang aan.
"Zit de rest goed?" Vraagt Gerda en de jongens knikken. "Dan worden de meiden geslimed." Lacht Gerda en ik verberg mijn gezicht lachend in mijn handen. "Dan mogen de jongens nu beginnen met de dans." Alle lichten gaan uit zodat we alleen nog maar de silhouetten zien waar we uit kunnen opmaken dat ze nu op de juiste plek gaan staan. 'Anacona' van Nicki Minaj begint te spelen en ik klap gelijk lachend in mijn handen. Ik ben er bijna zeker van dat ze gaan twerken. Dat zie ik ze wel doen. Er schijnt een lamp op hun die steeds van kleur veranderd en ze beginnen te dansen. En natuurlijk gingen ze allemaal twerken. Tegen ons aan.
-
Waarom moest ik die broekspijpen nou weer zo groot maken? Ik zit in een stoel met mijn gebroken poot op een krukje ernaast en Niall met een grote bak slijm achter mij. En zo is het ook mij de andere meiden op het krukje na. Gelukkig voor ons worden de jongens ook geslimed want Louis begon heel hard te lachen waardoor hij niet meer door kon gaan dansen.
"Please Ni, als je het doet ga ik in mijn eigen bed slapen in plaats van bij jou." Smeek ik maar hij geeft geen antwoord en grijnst alleen maar. "Please?" Vraag ik nog met puppyogen maar het is te laat. De bak slijm word zo over mijn hoofd gekieperd. Maar Niall kan niet richten want het zit allemaal in mijn nek in plaats van in mijn haar dus dat is een meevaller. Druipend sta ik op en hinkel naar Niall toe. Voordat hij door heeft wat ik van plan ben zit hij al verstrikt in een grote Jessica knuffel.
"Jess, laat me los." Zeurt hij maar ik negeer hem vol en lach alleen maar. Toch moet ik hem los laten van Gerda zodat hij ook geslimed kan worden. Hij neemt zijn plek in op de stoel en ik krijg een bak slijm overhandigt van een random gast maar ik laat hem bijna op de grond kieperen omdat hij zo zwaar is.
"Help me." Fluister ik met een moeilijk gezicht en de gast komt weer terug om te helpen met die bak op te tillen. Gerda telt af van 3 naar 1 en we kieperen tegelijk de bak op. Gauw zet ik de bak neer en geef Niall nog een knuffel. Hij trekt mij op schoot en begraaft zijn hoofd in mijn nek waardoor hij mij kriebelt.
"Nu zijn we een slijmerig koppeltje." Fluisterd hij trots en ik grinnik binnensmonds. Hij is ook zo cute.
####
Hai, sorry dat het zo lang duurde😧
Mijn inspiratie was een beetje naar de kloten..
Maar.....
Op mijn profiel kan je twee sneekpeakes lezen van een boek die er na dit boek aankomt. Ik ga er nu een lange tijd in schijven tot hij af is en daarna ga ik elke dag een hoofdstuk plaatsen.🎉
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...