{Schrijf je zo 15 voluit in het Engels?}
P.o.v. Zayn
Ik kijk naar Jessica en zie dat haar ogen zijn dicht gevallen. Zachtjes hoor ik haar regelmatige ademhaling. Het is ondertussen acht uur dus ik kan haar beter naar bed brengen.
Met Jessica in mijn armen loop ik terug naar de lift en druk op het knopje naar de tweede verdieping. Als de deuren open gaan komt Niall daaruit lopen. Hij kijkt glimlachend naar Jessica.
"Vind je Jessica leuk?" Vraag ik plots en hij word een beetje rood. Dat is een ja.
"Vind jij Perrie leuk?" Vraagt hij op zijn beurt en nu word ik ook rood.
"Is het zo goed te zien?" Vraag ik zuchtend en hij knikt grinnikend.
"Ik leg Jessica wel in bed, dan kan jij Perrie vragen." Grijnst hij en ik grijns terug. Voorzichtig pakt hij Jessica van mij over en stap ik er bij in de lift. De lift gaat meteen omlaag en we kijken beide naar Jessica die tegen Nialls borst is opgekrult. De laatste tijd heeft iedereen gemerkt dat ze ergens mee zit maar ze wil het niet kwijt. En ik heb nog iets gemerkt en dat is dat Niall Jessica leuk vind. Het is overduidelijk.
P.o.v. Niall
Bij de lift zeg ik Zayn gedag en loop ik met Jessica de kamer in. Voorzichtig leg ik haar op mijn bed en doe de deken over haar heen. Ik denk niet dat ze het toestaat dat ik bij haar een pyjama aandoe dus ik laat haar maar in haar kleding liggen. De laatste tijd voel ik iets raars als ik bij Jessica ben. Ik weet niet hoe ik het moet noemen maar ik denk dat ik weet wat het is.
Jessica draait zich om en opent voorzichtig haar ogen. Ze kijkt om haar heen en haar ogen ontmoeten de mijne.
"Hey." Zegt ze zacht en ze glimlacht zwakjes. "Ik dacht dat ik op het dak was."
"Je was in slaap gevallen en toen hebben Zayn en ik je naar beneden gebracht." Leg ik aan haar uit en ze knikt.
"Hoe laat is het?"
"Kwart over 8."
"Dan kunnen we nog mooi even iets met z'n allen doen." Zegt ze opgewekt en ze gaat op de rand van het bed zitten. "We kunnen in de woonkamer een film gaan kijken?" Stelt ze voor en ze staat nu voorzichtig op. Bijna valt ze dus sprint ik op haar af en hou haar vast.
"Ik vind het prima." Glimlach ik en ik til haar op zodat ze niet met die krukken hoeft te lopen. "Nu gaan we de anderen overhalen."
P.o.v. Jessica
Net als Niall de deur uit wil lopen horen we de luidsprekers kraken wat betekent dat Gerda een melding heeft voor ons.
"Gelieve iedereen naar de woonkamer te gaan voor een opdracht. Neem dekens en kussens mee voor extra comfort." Nee, dat slaat ergens op.
"Dus we moeten dekens meenemen naar een opdracht?" Vraag ik droog en Niall knikt langzaam.
"Blijkbaar." Antwoord hij even droog. Hij zet mij neer en pakt de dekens van zijn bed en dat doe ik ondertussen bij mijn bed. Mijn dekens leg ik in mijn nek zo kruk ik naar de deur waar Niall ook staat. Samen lopen we naar de lift en stappen er in op vervolgens naar de woonkamer verdieping te gaan.
-
Aangezien iedereen er al was zijn wij de laatste en droppen we onze dekens op de hoop. We gaan naast de anderen in de rij staan en kijken aandachtig naar Gerda die op het punt staat om de opdracht uit te leggen.
"We gaan een film kijken. Maar niet zomaar een film, nee een horror film." Shit, een horror film. Ik haat horror. "Er is één regel; je mag niet gillen." Glimlachend loopt ze de kamer uit en gebaart een regisseur belike gast ons dat we op de bank moeten gaan zitten en we de dekens over ons heen moeten leggen.
Dus uiteindelijk zit iedereen opgepropt en knus tegen elkaar aan op en voor de bank. Ikzelf zit tussen Niall en Harry in dus ik heb twee *stoere* mannen om mij te beschermen. Not. Help mij. De film word gestart en zo moet ik proberen om dit te overleven.
🏤
Halverwege de film heeft alleen Leigh een keer gegild en heb ik mijzelf gesmoord in Nialls schouder omdat ik het anders uit zou gillen. Plots word de film uitgezet en is het pikkedonker. Ik druk mijn gezicht weer in Nialls schouder en hij aait trillend over mijn hoofd heen. We horen gestommel en dan word de film weer aangezet.
"Waar is Leigh?" Vraagt Louis en hij voelt naast zich waar blijkbaar niks is. "Guys serieus, waar is Leigh?" Niemand antwoord.
"Zet anders even het licht aan." Stel ik trillend voor en er staat iemand op om naar het lichtknopje te lopen die aan de andere kant van de kamer is.
"Ik voel iets!" Zegt Louis opeens en op dat moment gaat het licht aan. Liam staat bij het lichtknopje in de deuropening en Louis zit voor de bank met een briefje in zijn hand. "Er lag hier een briefje." Zegt Louis weer en hij wijst naar de plek waar Leigh eerst zat. "Als jullie Leigh ooit nog terug wil zien moeten jullie zoeken in de kamers." Leest hij voor en ik kijk Niall vragend aan. Hij haalt zijn schouders op en ik kijk weer naar Louis.
"Ew, is dat bloed?" Vraag ik en ik wijs naar de achterkant van her briefje. Louis draait het om en knikt. Zijn gezicht trekt wit weg. Ze is dus in één van onze kamers.
"Laten we maar in de kamers gaan kijken dan." Zegt Harry en hij staat op waardoor de rest hem volgt. Ik heb hier nu al, zo geen zin in.
-
Nadat we ons in de lift hebben gepropt lopen we naar de kamers.
"Ieder op zijn eigen kamer." Stelt Jesy voor en iedereen knikt behalve Louis.
"Nee dan moet ik alleen." Zeurt hij.
"Dan ga je eerst met ons mee en daarna gaan we naar jouw kamer." Zeg ik tegen Louis en hij knikt blij. Iedereen loopt naar hun kamer en ik pak de handen van Niall en Louis. "Jij gaat onder de bedden kijken." Zeg ik tegen Niall en ik duw hem in de richtig van zijn bed. Hij geeft mij een 'moest-dat-nou' blik en hurkt op de grond.
"Niks." Hij gaat naar mijn bed en hurkt weer. "En hier ook niks." Hij staat weer op en loopt terug naar ons. Ondertussen is Louis naar onze kast gegaan en opent die. Meteen springt er iemand uit en Louis valt achterover. Het is Leigh. Meteen begin ik te lachen omdat Louis op de grond ligt en kort daarna begint Leigh ook. Dit is gewoon geweldig.
🏤
Iedereen is weer naar hun eigen kamer en we hebben allemaal geld erbij verdiend. Op dit moment hijs ik mijzelf net in een jogging broek en loop dan de kamer weer in.
"Mag ik bij jou slapen want ik vind het eng alleen." Grijns ik en hij knikt ook grijzend.
"Omdat jij het bent." Meteen hinkel ik zo snel als ik kan naar zijn bed en laat mijzelf erop vallen. Snel kruip ik onder de dekens en hijs ze op tot onder mijn kin. Niall komt er ook bij en ik kruip tegen hem aan waarna hij een arm om mijn middel heen slaat. Hij kijkt mij doordringend aan en zet dan zijn lippen tegen de mijne aan. Waarom zoenen we zo vaak als we niet eens iets hebben? Toch zoen ik terug en haal mijn hand door zijn haar. Het is nog steeds moeilijk te ontkennen. Ik hou van deze idioot.
####
SORRY dat het zo lang duurde maar hier is hij eindelijk! Opeens pats boem heb ik heel veel ideeën voor nieuwe boeken en op dit moment is er één die ik waarschijnelijk na dit boek ga schrijven als er geen betere ideeën in hij hoofd verschijnen!
Maar dit boek duurt waarschijnelijk nog heel lang dus maak je geen zorgen!
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...