Louis had ons al gauw gevonden dus zijn we allemaal weer terug op de kamer van mij en Niall en vervelen we ons dood. Gelukkig is Gerda er eindelijk om ons te redden.
"Maak je allemaal klaar voor de opdracht! We gaan eerst nog eten maar je moet wel al de juiste kleding aan en dat is makkelijke en zwarte kleding." De rest verdwijnt de deur uit en ik loop naar de kast om mijn zwarte joggingbroek en trui te pakken. Het is herfst dus dat betekent kut weer. Soms is het warm en soms is het koud. Echt leuk gewoon. Ik kleed mij weer om in de badkamer en daarna ga ik met de meiden naar de eetzaal. Gerda staat ons daar op te wachten. Op de tafel staat alleen maar droog brood en cola. Hier ga ik dus echt niet mee overleven.
"Is dat alles wat we gaan eten?" Vraag ik verbaasd. Gerda knikt glimlachend en mijn gezicht gaat nóg geschokter staan.
"Wacht wat?" De jongens komen ook aanlopen. Niall kijkt met open mond naar de tafel. "Dit is alles?"
"Ja, eet het maar gauw op zodat we kunnen beginnen."
🏤
We staan midden in een donker bos. Alleen. Met z'n tienen moeten we hieruit zien te komen met aanwijzingen van briefjes die door het bos hangen. De meiden en ik lopen in het midden en de jongens om ons heen zodat ze ons als het ware 'beschermen'. Ik vind het prima zolang ik maar heelhuids thuiskom.
"Hier is een briefje!" Louis schreeuwt het hele bos bij elkaar met zijn vondst. Aan een grote tak die voor zijn neus hangt is een klein wit briefje vastgemaakt.
"Lees voor." Leigh Port Louis in zijn zij en we gaan allemaal in een kringetje staan.
"We maken een kringetje van jongens en van meisjes, we maken een kringetje van tralala." Zing ik en ze kijken mij droog aan. "Niet leuk? Oké." Zucht ik. "Lees maar voor."
"Welke kamergenootjes hebben dit gedaan?" Begint hij. "Gezoend, geappt, samen geslapen, een persoonelijk verhaal gedeelt, en spel gespeeld, met andere kandidaten uit het hotel geappt of gebeld en gehuild." Somt Louis op. Dat is precies wat er bij Niall en mij gebeurde. Niall kijkt mij veelbetekenend aan en ik rol met mijn ogen.
"Ja dat waren wij." Zeg ik verveeld en Perrie slaat gauw een arm om mij heen. Louis knikt en kijkt verder op het briefje.
"Als het antwoord N&J was mogen jullie de volgende aanwijzing zoeken." Leest hij voor als hij dat stukje eindelijk heef gevonden. "Degene die het antwoord gaf moet tien passen vooruit lopen en twee passen naar links en daar ligt de volgende aanwijzing maar Let op! De andere mogen er pas achteraan als degene de aanwijzing heeft gevonden." Ik laat een diepe zucht horen.
"Ja dat ga ik dus echt niet doen." Mompel ik en ik kijk naar de grond.
"Hoezo niet?" Vraagt Harry de mij blijkbaar hoorde.
"Ik ben bang om alleen te zijn in het donker." Antwoord ik zacht en hij knikt.
"Dat is dan pech." Grinnikt hij en hij duwt mij naar voren. Snel begin ik met lopen zodat ik er sneller vanaf ben. Dit is echt niet leuk. Tien passen naar voren en twee passen opzij. Bij de negende stap hoor ik iets boven mij kraken en komt er een dikke tak naar beneden vallen. Snel schiet ik opzij maar niet ver genoeg want de tak komt op mijn voet. Ik geef een luide gil en val op de grond.
"Jessica?" Hoor ik, gek genoeg, Niall bezorgd vragen.
"Er is een dikke tak op mijn enkel gevallen." Roep ik en ik probeer de tak op te tillen maar het is te zwaar. "Kan iemand mij helpen?" Vraag ik.
"Dat mag niet, remember? Eerst moet je het briefje vinden." Roept Jesy en ik zucht.
"Fuck die regels!" Vloek ik. "Ik zal het proberen." Zucht ik en ik strek mij uit om bij de plek te komen waar hij zou moeten liggen. Ik voel mos, mos, mos en een steen. Mijn hand glijd over de grond waardoor ik de steen weg rol en ik een papiertje in mijn hand voel prikken. "Ik heb hem!" Roep ik en ik hoor ze hierheen rennen. Jesy schijnt met de zaklamp van haar mobiel op mijn voet die onder de tak zit. Jade knielt erbij en probeert de tak op te tillen maar dat lukt niet.
"Jongens?" Vraagt ze onschuldig glimlachend en de jongens zuchten. Ze pakken een deel van de tak en tillen die op. Snel trek ik mijn voet eronderuit. Mijn broekspijp is een beetje nattig wat dus bloed zou moeten zijn. "Kan je hem bewegen?" Vraagt Jade en ik probeer mijn voet naar rechts te draaien maar het doet veel pijn dus ik stop er meteen mee. "Gebroken." Mompelt ze.
"Ja leuk, hoe moet ik nu verder?"
En een paar minuten later zit ik op de rug van Niall.
🏤
Na de 'boswandeling' zijn we weer veilig aangekomen in het hotel en is mijn voet verbonden door een aardig uitziende vrouw die bij het programma werkt. Nu loop ik op krukken door het hotel mee en daardoor sla ik 'super mega per ongeluk' de jongens wel eens met die langwerpige moord wapens. Ik vind het wel grappig.
P.o.v. Niall
Het is ondertussen twee uur 's nachts. De jongens zitten mij mij op de kamer en de meiden slapen al. Alleen Jeesica niet. Ze zit rechtop in haar bed met een boek voor haar neus waar ze levenloos naar kijkt. Een paar minuten geleden heeft ze een telefoontje gehad en daar is ze niet blij mee geweest. Ik weet niet waarom maar ergens vind ik het vreselijk om haar zo te zien. Normaal is ze altijd vrolijk, totdat ik erbij kom dan, en maakt ze droge opmerkingen maar nu is ze stil.
Plots word er voor mijn ogen geknipt en scheur ik mijn blik los van Jessica.
"Dude, ik vroeg je iets." Zucht Zayn en ik schud mijn hoofd even om het te kunnen volgen.
"Waarom was je naar Jessica aan het staren?" Vraagt Liam wenkbrauwwiebelend.
"Jullie weten dat ik alles gewoon kan horen, he?" Vraagt Jessica plots en ze slaat haar boek dicht. "Ga ergens anders over mij roddelen, ik hoef jullie zwijmel gepraat niet horen." Zucht ze boos en ze gaat op haar zij liggen met haar rug naar ons toe.
"Ben je ongesteld ofzo?" Grinnikt Zayn en hij geeft Louis lachend een high-five. Jessica gaat rechtop zitten en kijkt Zayn woedend aan.
"Waarom." Begint ze dreigend en ze stapt uit haar bed. "Denken jongens altijd dat meiden ongesteld zijn als ze ook maar een kleín beetj chagarijnig zijn?" Ze is bij Zayn aangekomen en hij haalt bang zijn schouders op. Plots geeft ze hem een klap in zijn gezicht en springt weer in haar bed. Ze trekt de dekens ver over haar heen zodat we haar niet meer zien en ik hoor een zachte snik. Ik heb het te doen met haar wat ze ook gehoord heeft door die telefoon.
"Ik ga naar bed." Zegt Zayn angstig en hij glipt de deur uit. De andere volgen snel dus ben ik alleen met Jessica. Langzaam loop ik naar haar bed toe en ga erop zitten.
"Ga weg." Snikt ze en ik aai haar over haar rug heen.
"Gaat het?"
"Ja echt perfect, ik heb een gebroken poot, heb een slecht telefoontje gehad en ik ben ongesteld wat wil ik nog meer in mijn leven?" Zegt ze sarcastisch en ik haal de deken van haar af. Voorzichtig trek ik haae omhoog en ga zorg dat ze naast mij zit. Er zit uitgelopen mascara onder haar ogen en haar wangen zijn rood van het huilen. Ze kijkt mij hulpeloos aan en barst dan weer in tranen uit dus trek ik haar op mijn schoot zodat ze in mijn schouder kan uithuilen. Ik teken rondjes op haar rug en leg haar dan weer in bed om vervolgens naast haar te gaan liggen.
"Waarom doe je dit allemaal plots?" Vraagt ze schor als ik de deken over ons heen trek.
"Omdat je het moeilijk hebt." Fluister ik en er verlaat weer een traan haar oog die ik gauw wegveeg. Ik zeg mijn voorhoofd tegen de hare en kijk haar diep aan. "Of omdat ik misschien van je hou." En precies op hetzelfde moment duwen we onze lippen tegen elkaar en zitten verstrikt in een liefdevolle zoen.
####
Hope you like it!❤
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...