{Ik word altijd zo blij van jullie comments btw💖😍👌
Dat wou ik even melden voor dat het hoofdstuk begint dus ja.. }
P.o.v. Jessica
Is het gek als ik zeg dat het pats boem weer is als de eerste dagen? Want dat is dus wel zo. Sinds ik weer normaal doe, doet iedereen dat. Het is net alsof iedereen is vergeten wat er is gebeurt. Het starte allemaal vanochtend toen ik gewoon uit bed stapte en even sarcastisch tegen iedereen was als gewoonlijk. De jongens zagen dat als een teken dat de prank wars weer zijn begonnen. Ze hebben water op ons gedumpt toen we de kamer binnen kwamen en toen moest ik nieuw gips omdat het gips eigenlijk helemaal niet nat mag worden. En nu hebben we net geluncht en zitten de meiden en ik bij elkaar om een prank voor hun te bedenken.
"Wat nou als we kleurstof in hun tandenborstel doen?" Stel ik voor.
"Omg ja!" Gilt Perrie entaustiast en ze rennen naar de lift.
"Wacht meiden!" Roep ik en ik pak mijn krukken op om ze achterna te krukken. Ze lachen als ze mij zien aankomen en ik geef ze een sarcastische blik. Gauw ga ik de lift in voordat de deuren sluiten en de lift gaat omlaag. Nu maar hopen dat er kleurstof in de keuken is. We zijn er gisteren achter gekomen dat er in de keuken de meeste vreemde voorwerpen zijn dus dat zal er ook wel tussen zitten.
Als de lift stopt lopen de meiden lift uit en kruk ik. Echt waar, ik haat die dingen met mijn hele leven.
We zoeken in alle laadjes en kastjes en plankjes maar tot nu toe hebben we nog niks gevonden. Waar the fuck verstop je kleurstof in zo'n enorme keuken? Zuchtend ga ik op het keukenblad zitten en kijk de keuken rond. Plots zie ik een paar gekleurde, kleine potjes op een kastje staan vlakbij Jesy.
"Jesy, kijk eens op dat kastje rechts van jou." Zeg ik grinnikend en ze gaat op een krukje staan. Blij pakt ze er een paar vanaf. Nu kunnen we gaan pranken! Ik moet echt op mijn evil laugh gaan oefenen.
🏤
We hebben de kleurstof erin gedaan en toen moesten we wachten. We gingen avond eten en een film kijken en toen was het tijd om naar bed te gaan. Nu is Niall aan het tandenpoetsen en ben levenloos naar de deur aan het kijken, wachtend tot hij naar buiten komt.
"JESSICA!" Gilt hij opeens en hij stormt de badkamer uit. Om zijn mond zit allemaal donkerblauwe tandpasta en hij kijkt niet echt blij. "Hoe de fuck krijg ik dit uit mijn tanden?" Vraagt hij kwaad en ik haal droog mijn schouders op.
"Dat zoek je zelf maar uit, ik ga slapen." Antwoord ik en ik gooi de dekens grinnikend over mij heen.
"I need heeeelp!" Zeurt hij en hij springt op zijn bed. "Jess, please?!" Ik draai mij om naar hem en zie hem met puppyogen naar mij kijken. Fuck, ik kan hier niet tegen. Hij is te schattig. Het is gewoon niet eerlijk!
"I hate you." Mompel ik terwijl ik uit bed stap. Niall doet een vreugdedansje en springt daarna, gelukkig, van mijn bed af. Hij loopt mij achterna de badkamer in. Gauw vul ik een beker en gooi die meteen in zijn gezicht.
"Waar is dat dan weer goed voor?" Vraagt hij verbaasd en hij kijkt in de spiegel.
"Het blauwe is weg en dat was toch echt wel je doel." Zeg ik schouderophalend. Snel kruk ik weer terug naar bed en kruip onder de dekens. Ik hoor een par seconden later Niall de badkamer uit lopen en daarna zijn bed die kraakt.
"Goodnight."
🏤
Ik zie mijn zusje en de jongere versie van mij op de straat spelen. Achter mij hoor ik een auto met harde snelheid op ons afkomen. Gauw zet ik een stap naar achter en de auto raast voorbij. Er klinkt een bonk maar de auto rijd door. Als de auto verdwenen is kijk ik naar de plek waar we zaten. Om ons heel ligt een plasje bloed en er beginnen tranen over mijn wangen te stromen. Waarom moest ze dood? Was ik geen goede zus?
Het volgende moment ben ik in het ziekenhuis. Ik zie mijn jongere zelf rechtop in een ziekenhuisbed zitten. De deur gaat open en er komen twee politie agenten uit lopen. De achterste doet de deur dicht en ze gaan naast het bed staan.
"Heb je het persoon die achter het stuur ziet gezien?" Vraagt de eerste agent. Er verschijnen allemaal beelden van mijn vader die achter het stuur zit. Er komen meer en meer. Elke keer de pijn die mijn zusje en ik voelde. Alles lijkt tegelijk neer te komen en ik zal in elkaar. Ik zie mijn kleinere zelf haar hoofd schudden en dan word het zwart.
Met een gil schiet of overeind en kijk bang om mij heen. Bang voor mijn vader. Bang voor de waarheid. Ik zie Niall naast het bed hurken en mij bezorgt aankijkt. Hij veegt met zijn duimen mijn tranen weg, maar ik had niet eens door dat ik aan het huilen was.
"W-wat was er?" Vraag ik.
"Je had een nachtmerrie waarin je gilde in je slaap en daardoor werd ik dus wakker en toen probeerde ik jou wakker te krijgen maar dat lukte eerst niet en toen gooide ik een glas water in je gezicht." Dan pas voel ik dat de dekens en mijn pyjama nat zijn.
"Oh." Zeg ik nog steeds buiten adem. Voorzichtig stap ik uit bed en wankel naar de kast om een andere pyjama aan te doen. Na even zoeken blijkt het dat ik er geen heb. Alsof Niall mijn gedachten leest gooit hij een shirt van hem naar mijn hoofd.
"Hier, kan je in slapen." Zegt hij zacht en ik knik dankbaar. Ik sluit mij op in de badkamer en kleed mij om. Ik ga de kamer weer in en hang mijn dekens, pyjama en hoeslaken over het raam heen om te drogen.
"Mag ik bij jou slapen?" Vraag kj voorzichtig aan Niall en hij knikt met een vaag glimlachje. Dankbaar stap ik meteen in zijn bed en ga aan de andere kant van het bed liggen. Ik val er dan wel bijna vanaf maar beter dan bij Niall liggen. "Hoe laat is het eigenlijk?" Vraag ik fluisterend en ik draai mij naae hem om. Hij kijkt op zijn mobiel die hij in zijn hand had.
"Bijna half 2." Antwoord hij en ik knik. Hij gaat weer verder met iets op zijn mobiel en ik doe mijn ogen dicht. Na een paar minuten val ik weer in slaap.
P.o.v. Niall
Ik kijk opzij en zie dat Jessica weer in slaap is gevallen. Ze ziet en schattig uit zo. Ik leg mijn mobiel weg en ga liggen. Plots beweegt ze en slaat ze haar arm over mij heen. Glimlachend trek ik haar voorzichtig naar mij toe en leg een hand om haar middel. En zo val ik ook in slaap.
####
Ik vind het begin echt prut (😂) maar op het einde ben ik wel trots (🎉).
Love yu!
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...