P.o.v. Jessica
Vandaag of morgen is de laatste opdracht en dan gaan we naar huis. Dan is dit hele avontuur over en kan ik weer zonder stress gaan slapen. Niall en ik hebben en nog steeds niet bijgelegd en we geven elkaar veel te veel ruimte. Ik wil hem zo graag weer in mijn armen nemen en zijn lippen voelen dat ik het echt niet meer ga uithouden. Ik haat het om verliefd te zijn.
Op dit moment zijn we ons weer helemaal kapot aan het vervelen, zoals altijd, in de woonkamer en noem zegt iets.
"Waar gaan jullie heen als het voorbij is?" Vraagt Louis plots. Hij kijkt ons allemaal aan en zucht. "Ik wil niet weg van jullie maar ik ben bang dat we ver weg van elkaar wonen." Leigh knikt begrijpend en verdrietig.
"Ik heb een appartement in High Wycombe en daar werk ik in de plaatselijke pizzeria." Zegt ze zuchtend.
"Ik ga naar Romford, waar mijn ouders wonen en ga terug naar mijn baan als bar vrouw shit." Zucht Jesy nu. Iedereen verteld zijn verhaal en ik besteed er niet veel attentie aan tot Niall begint.
"Ik ga naar Ierland." Begint hij en meteen slaat hij een gat in mijn hart. Ierland. Dat is hier ver vandaan. Dat is voor mijn gevoel aan de andere kant van de wereld. "Ik ga waarschijnlijk de hele dag door slapen en piekeren over hoe veel ik jullie mis." Terwijl hij dat zegt kijkt hij mij met tranen aan. Ook mijn ogen beginnen waterig te worden.
"Ik ga opzoek naar een appartement in London want ik ben het zat in Liverpool en mijn familie boeit het toch niks wat ik doe." Zeg ik zacht en ik blijf Niall aankijken. Het blijft even stil omdat niemand meer iets te zeggen heeft.
"Waarom boeit het je familie niet?" Vraagt Harry voorzichtig en er stroomt nu een eerste traan over mijn gezicht.
"Mijn vader is dronken en dood en mijn moeder is houd niet van me. Van mijn dode broertje en zusje niet en niet van haarzelf." Leg ik zacht uit. "Kunnen jullie zingen?" Piep ik plots. Louis begint met het zingen van 'a thousend years'. Al snel zet de rest in en komen er nog meer tranen. Zayn, die naast mij zit, slaat een arm om mij heen en trekt mij tegen hem aan.
Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt, suddenly goes away somehowOne step closer
I have died everyday, waiting for you
Darling, don't be afraid, I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand moreTime stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything, take away
What's standing in front of me
Every breath, every hour has come to thisOne step closer
I have died everyday, waiting for you
Darling, don't be afraid, I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand moreAnd all along I believed, I would find you
Time has brought your heart to me, I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more"Oh my gosh." Fluister ik, nog half huilend. "Jullie moeten echt iets met dit talent doen." Allemaal glimlachen ze een soort van verlegen en Zayn blijft mij knuffelen.
"Als we morgen afscheid nemen moeten we een groepsfoto maken en die dan inlijsten thuis." Zegt Perrie enthousiast. Ik krijg weer langzaam een lach op mijn gezicht bij het idee.
"En we gaan deze laatste avond ook extra gezellig maken!" Roept Liam blij. "Laten we met z'n allen een huis voor Jessica zoeken en dan film kijken met popcorn." Iedereen stemt ermee in en iedereen gaat om mij heen zitten op de bank om mijn laptop te kunnen zien die Harry, onder protest van mij, heeft gehaald.
"Waar ergens in London wil je wonen?" Vraagt Louis die naast mij zit. "Dichtbij het centrum of meer in de woonwijken eromheen?"
"De woonwijken want in het centrum is het veel te druk." Ratel ik gelijk en Louis neemt de laptop van mij over en tikt iets in. Na even zoeken heeft hij al een appartement gevonden. Hij is best wel groot en ook erg mooi maar ik heb niet zoveel geld. Ook met het geld dat ik krijg na dit programma is niet genoeg. "Te duur." Mek ik meteen en Louis klikt de pagina weg en zo gaat het door terwijl iedereen suggesties doet.
"Misschien kan je wel in een huurhuis met meerdere mensen wonen." Stelt Jade plots voor.
"Wat bedoel je?"
"Nou, de bewoners van een groot huis hebben bijvoorbeeld kamers over waar jij dan in kunt leven en daar betaal jij ze voor." Legt Jade verder uit. Ik knik goedkeurend en Louis zie het meteen op. Al snel heeft hij er een gevonden. Het is groot, het ziet er netjes en mooi uit en er zijn nog genoeg kamers vrij om te wonen. Het het heeft bovenal de perfecte prijs.
"Deze is goed." Zeg ik blij en ik klap in mijn handen. "Ik denk dat als ik het na morgen ga regelen, dat ik er dan over drie maanden kan gaan wonen ongeveer."
"En waar blijf je in de tussentijd?" Vraagt Niall en het blijft even stil.
"Misschien willen een paar vrienden wel drie maanden op mij letten?" Zeg ik schouderophalend. "Dat zie ik nog wel." Zeg ik er gauw achteraan. "En nu kunnen we film kijken!" Roep ik weer blij. Louis klapt mijn laptop dicht en legt die op de salontafel.
"Dat ging sneller dan ik dacht." Glimlacht Louis en ik lach ook.
"Ik ben best wel kieskeurig maar dit ging inderdaad snel." Antwoord ik en hij lacht weer. "Hoe gaat het met jou en Leigh?"
"Wat bedoel je?" Vraagt hij en zijn hoofd word rood. De anderen zijn de film aan het klaarzetten en dekens halen dus niemand hoort ons gesprek.
"Dat je Leigh leuk vind en zij jou ook maar jullie durven het beide niet te vertellen en dus moet ik jullie bij elkaar zien te krijgen." Zeg ik snel en hij kijkt mij droog aan.
"Waag het nie-"
"Leighie!" Roep ik door het huis heen voor hij is uitgepraat. "Ik heb een vraag!" Louis facepalmt hemzelf en het moment daarna komt Leigh binnen lopen van de bieb waar de films staan.
"Wat is de vraag?" Vraagt ze vrolijk en ze gaat op de salontafel zitten waarna ze ons één voor één aankijkt.
"Wat zou je doen als Louis je zou zoenen?" Vraag ik droog en ze word rood. Louis geeft mij een stomp tegen mijn schouder waarna ik hem een op geef.
"Euh, waarom wil je dat weten?" Vraagt ze terwijl ze met haar vinger speelt en ons nu dus niet meer aankijkt.
"Nou, Louis vind jou leuk en jij hem ook dus ik dacht als ik no-" Ik word onderbroken door Louis die een hand op mijn mond legt.
"Ze dacht helemaal niks." Zegt Louis snel. Ik lik aan zijn hand waardoor die gauw weg schiet en ik weer door kan praten.
"Ik ship jullie gewoon." Zeg ik schouderophalend. Allebei kijken ze elkaar niet meer aan tot Louis initiatieven neemt en de kin van Leigh vast pakt. Voorzichtig kijken ze elkaar en komen ze langzaam dichterbij. "Succes met elkaar en vreet elkaar niet op a.U.b. Ik wil jullie bied heelhuids terugzien." Fluister ik en ze lachen beide. Snel kruk ik weg naar de bieb en het laatste wat ik van ze zie is een verstrikte zoenpartij.
####
Deel 1 is bijna af maar daarna ga ik in dit boek verder met deel 2 dus veel verschil merk je niet.😂
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...