《FOURTEEN》

543 36 92
                                    

P.o.v. Jessica

Er klinkt een knal en ik knijp mijn ogen van schrik weer dicht. Ik voel lichte papiertjes op mij neerdwarrelen. Ik open mijn ogen en zie een nog slapende Niall voor mij die helemaal on de de confetti zit. Het ziet er best wel cute uit. Wacht waarom is Niall daar? Ik kijk om mij heen en zie Harry met een confettikanon in zijn handen en Louis met een half vol potje glitter. We hebbem dus ook glitter over ons heen, mooi. Dat krijg ik er de komende weken niet af.

"Why?" Vraag ik droog en Louis gooit als antwoord de andere helft van het potje leeg in mijns gezicht. "Oh." Begin ik. "My."

"Gaaaawwdd, nu zit er allemaal glitter in mijn haar. Dat krijg ik er dus echt nooit meer uit!" Zegt Harry dramatisch met een meisjes toon. Ik geef hem een boze blik en haal Nialls arm van mij af. Stuggelend stap ik uit bed en hinkel naar Louis toe.

"Hebben jullie meer glitter?" Vraag ik duivels. Louis knikt wenkbrauw wiebelend en geeft mij een potje groene glitter. "Oeh, dat is mijn lievelingskleur! Dat zal Niall ook vast heel leuk vinden." Grijnzend knikt Louis en ik open het potje. En nu denken jullie allemaal dat ik het over Niall heen ga gooien maar dat ga ik dus niet doen. Louis en Harry hebben karma nodig dus ja. Gauw draai ik mij om naar Harry en gooi de helft in zijn gezicht. "Die was voor de knal." Zeg ik droog en Louis proest het uit waarna ik het ook in zijn gezicht gooi. "En die was voor de glitter die ik er de komende weken niet af krijg."

"Ah, het is in mijn mond!" Gilt Louis en hij rent naar de wasbak om zijn mond te spoelen. Er klinkt geluid bij Niall vandaan dus ik draai mij weer om naar hem en zie hem uitrekken en gapen.

"Wat is hier gebeurd?" Vraagt hij als hij de bende ziet en ik haal mijn schouders op.

"Harry en Louis ruimen het wel op." Zeg ik alleen en ik hinkel naar de badkamer.

🏤

Vandaag had ik zin in pizza, netflix en comfy truien. Dus dat was mijn plan. Op het rooster stond niks vandaag dus ik heb alle tijd. Uit de keuken heb ik pizza gehaald en nu lig ik in een van Nialls truien op mijn bed met mijn laptop op mijn schoot en een cliché film. Net als hét stukje, die er in elke film is, komt slaat iemand de deur open en springt door de kamer. Ik zet de film op pauze en kijk droog op.

"Omg, je hebt de mood verpest Niall!" Zeur ik met een pruillipje. "Ze ging net toegeven dat ze fout zat en dat ze wilt blijven maar toen kwam jij binnen stormen." Mij negerent springt hij de kamer door met een happy face. "Wat doe je?"

"De jongens wouden dat ik iemand anders ging irriteren dan hun dus ging ik naar jou aangezien ik de meiden nergens kan vinden, wacht je hebt pizza?" Hij ratelt het hele verhaal door maar ik kijk hem verschikt aan als hij begint over de pizza. Snel verstop ik de doos achter mijn rug.

"Nee, waarom zou je dat denken?" Vraag ik met gespleten ogen. Hij kijkt precies op dezelfde manier terug.

"Het ruikt hier naar pizza, ik zag pizza en je hebt pizza in je mond zitten."

"Nee echt niet." Gauw kauw ik de pizza fijn en slik het door.

"Er zitten nog pizza kruimels op je lippen, mag ik die hebben?" Vraagt hij met pretoogjes. Voordat ik antwoord kan geven komt hij naar mij toe en gaat boven mij hangen. Subtiel schuift hij de laptop aan de kant en komt dichterbij met zijn hoofd. "Just do it." Fluisterd hij en ik kijk van zijn ene oog naar het andere. Wat gebeurt er met me? Is this what they call love?

Zonder verder na te denken zet ik zachtjes mijn lippen tegen de zijne en voel ik iets ontploffen in mijn buik. Help. Onze lippen gaan synchroon in elkaar op. Dit is de zoen die ik nodig had om het zeker te weten. Het is moeilijk te ontkennen, right?

I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu