P.o.v. Niall
Vandaag is de dag waar ik al dagenlang zenuwachtig voor ben. Eigenlijk nog maar sinds gister toen ik met Jessica ik mijn armen in slaap viel maar oké. Gister toen ze in slaap was gevallen heb ik mijzelf voorgenomen om haar over mijn gevoelens te vertellen. En nu kan ik niet meer terug want ander moet ik mijn pink afhakken. Vind ik een prima reden. Maar nu is de vraag hoe ik het ga vertellen.
"Hallo Niall?!" Er word met een hand voor mijn ogen gezwaaid en ik ontwaak als het ware uit mijn trans. "Aaaaarde aan Niall!" Ik geef Jessica een droge blik en ze schiet in de lach. "Was je weer eens aan het denken?" Vraagt ze en ik knik blozend. Voor als je het nog niet wist; Jessica ligt, heel dicht, tegen mij aan op mijn bed, onder de dekens, terwijl we een eén of andere vage serie aan het kijken zijn die Jessica heel leuk vind. Maar op dit moment maakt het mij helemaal niks uit welke film we kijken zolang het maar met Jessica is. Ze kruipt nog een dichter tegen mij aan en klikt de serie weg van het scherm. Ze scrollt door netflix heen tot ze bij een actie film is. Ze kijkt verwachtingsvol naar mij en ik knik haar bemoedigend aan dus klikt ze op die film. Net als de film is gestart kraken die vreselijke luidsprekers en schalt de stem van Gerda door de speakers.
"Gelieve iedereen naar beneden te komen binnen nu en tien minuten. Ik geef je de tijd om om te kleden zodat we toonbaar over straat kunnen." We gaan uit het hotel voor het eerst in anderhalve week. Dat werd tijd. Jessica staat meteen op, voor zover dat dat kan met haar gipspoot, en hinkeld naar de kast waar ze wat kleding uit haalt. Ze hinkeld door naar de badkamer en draait het slot om. Laat ik ook maar eens iets gaan doen.
🏤
Iedereen is beneden en nu zijn we aan het wachten op Gerda. De meiden staan in een groepje te praten, of roddelen, en wij staan te praten.
"Is er nog iets interessants gebeurt vandaag met jullie?" Vraagt Liam zuchtend. Zo te horen bij hem niet.
"Ik heb een bordspel met Leigh gedaan en ik verloor." Zegt Louis met een pruillipje. Harry geeft hem lachend een stomp tegen zijn schouder.
"Awh, verloren van een meisje?" Grinnikt hij en ik lach zachtjes.
"Nee, ik liet haar winnen omdat ik een aardige gast ben." Brengt Louis er weer tegenin en we beginnen heel hard te lachen.
"Heren, stilte a.u.b." horen we Gerda achter ons zeggen. We draaien ons om en gaan in een rij staan zodat iedereen Gerda kan zien. Dat is ook de reden waarom ik nu tegen Jessica sta aangedrukt.
P.o.v. Jessica
"We gaan naar het dorp. Jullie krijgen allemaal een budget van honderd euro en jullie mogen alles kopen wat je maar wilt." Er komt een butler belike gast aanlopen en drukt ons allemaal twee briefjes van vijftig in onze handen. "Dit is geen opdracht als jullie dat denken." Uit mijn ooghoeken zie ik Jade een verbaasd gezicht maken waardoor ik zacht grinnik. "Jullie hebben tot 4 uur en dan moeten jullie weer terug hier zijn. Er zijn door het dorp camera's verstopt dus we weten wat jullie allemaal doen." Gerda loopt naar een kamertje aan de voorkant en er zijn loner met de camera ploeg.
"Nou, ik ga naar de Mac Donaldd want ik wil een milkshake," Zeg ik, de stilte doorbrekend en ik doe een stap naar voren om mij vervolgens weer op te draaien naar hun. "Iemand mee?" Vraag ik.
"Ja, ik wil een milkshake!" Roept Niall blij en hij doet een apart dansje om mij heen.
"Nou, wij gaan doei!" Roep ik lachend en ik trek Niall mee naar de grote deuren. We openen de deuren en een luid gegil komt ons tegemoet. Er zijn hekken neergezet naast het tuinpad waarachter duizenden mensen staan te gillen en fangirlen over ons. Blijkbaar is dit programma heel erg populair geworden de afgelopen anderhalve week. Aan het einde van het schreeuwende fans pad zie ik vijf scooters staan dus trek ik Niall mee door de massa, en op zo'n manier dat we niet levend worden verslonden door deze gekken die een foto van ons willen, naar de scooters. Niall laat mijn hand los en zet een scooter helm op zijn hoofd en geeft er ook een aan mij. "Wacht, jij weet hoe je zo'n ding bestuurd?" Schreeuw ik over de fans heen en hij haalt zijn schouders op. Nou, dat word leuk. Voordat ik kan tegenspreken tilt hij mij op en zet mij op de achterkant van de scooter en gaat zelf daarvoor zitten. Hij start de scooter en we rijden de straat uit, naar de Mac donalds.
🏤
Na de mac zijn we bij alle kleding winkels geweest waar ik heen wou en vraag ik mij nu sterk af of we dit ooit weer thuis krijgen. We zitten uitgeput op een bankje midden in het dorp en er staat een kring van tassen om ons heen. Ik voel dat Niall naar mij staart maar ik probeer het te negeren.
"Jess?" Vraagt hij en ik kijk hem vragend aan. "Ik weet niet hoe ik het moet zeggen." Glimlacht hij verlegen en ik lach.
"Ik weet het ook niet en dat is waarom jij dat nu aan mij gaat vertellen." Grijns ik en hij lacht hoofdschuddend.
"Mag ik het ook met een daad doen?" Ik knik met gespleten ogen. Wat gaat hij doen? Zijn hoofd komt langzaam dichterbij en blijft voor mij hangen. Ik doe mijn ogen dicht en concentreer mij op zijn warme ademhaling. "I love you." Fluisterd hij.
"I love you too." Fluister ik terug en hij duwt meteen zijn lippen tegen de mijne aan. Mijn hand glijd naar boven, naar zijn nek waar ik hem omheen sla. Hij zet zijn handen op mijn heupen en zo blijven we zitten. Het duurde een eeuwigheid maar het lijkt op tien seconden. Hij laat langzaam los en ik open mijn ogen weer.
"Wanna be my girlfriend?" Fluister hij glimlachend en ik knik hevig waarna hij mij weer zoent. Ondertussen begint het te regenen en omweren maar dat maakt helemaal niks uit want ik ben met Niall fucking James Horan, mijn vriendje.
####
Omdat Nialler jarig is verdienen jullie wel een hoofdstukje waarin ze officieel zijn🙌🎉
Dit boek is echt geweldig om te schrijven! Ik heb al een dramatische wending bedacht dus ja... berijd je voor op de drama die komt...
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...