Net als ik het boek open sla klinkt er een stem door de speaker. Niall kijkt droog naar de speaker en ik weet zeker dat hij dat ding nu vervloekt.
'Iedereen word verzocht om naar de eet ruimte te gaan. Maar je gaat met je kamergenoot in de lift en met niemand anders. I'm watching you.' er komen cameramannen binnen die onze reacties beginnen te filmen dus dat trek ik niks van aan. Zuchtend en steunend staat Niall op van het bed en loopt naar mij toe.
"Of je het nou leuk vind of niet: we zitten de komende maand aan elkaar vastgeplakt en ik kan er niks aan doen." Zucht hij en hij pakt mijn hand om mij vervolgens de deur uit te slepen naar de lift. Helaas voor ons is er al iemand in de lift dus moeten wij wachten. Geweldig.
Na een eeuwigheid wachten gaan de lift deuren open en stappen wij in. Als ik nét langs de deur ga glijden ze alweer dicht en gaat de lift omhoog. Eigenlijk vind ik liften helemaal niet leuk want ik heb lichte claustrofobie maar opzich kan ik er wel mee dealen. Niall daarin tegen lijkt een paniek aanval te krijgen maar er zijn geen trappen vanuit de slaap gang. Volgens mij wel van de eerste verdieping naar de tweede maar voor de rest niet.
"Gaat het wel?" Vraag ik een beetje bezorgd als Niall langzaam langs de muur naar beneden zakt.
"Ja, dat zie toch." Zegt hij sarcastisch en ik rol met mijn ogen. "Kijk maar uit, zo meteen rollen ze uit je kop."
"Mensen hebben hoofden alleen zijn er soms wel uitzonderingen en helaas val jij daaronder." Zeg ik en hij kijkt mij boos aan. "Denk maar niet dat ik jou ooit aardig ga vinden."
"Hetzelfde"
🏤
Als we in de eetzaal aankomen zien we een lange tafel waar Jade en Harry al achter zitten. Snel ga ik naast Jade zitten en Niall naast Harry aan de andere kant van de tafel.
"Hoe ging het bij jou?" Vraagt ze entaustiast. Ik buig mij over de tafel heen om de salade te pakken en schep een beetje daarvan op mijn bord.
"Vreselijk. Het enige wat ik van hem te weten ben gekomen is dat hij 43 keer kan ophouden met een voetbal en dat hij mij een nerd vind." Zeg ik in een adem.
"En hoeveel keer heb jij de bal opgehouden?" Vraagt ze met een schreve grijns.
"77, daarna schopte Niall de bal buiten voet bereik omdat hij niet tegen zijn verlies kan." Beide kijken we zijn richting op en hij en Harry de onze. Plagend steek ik mijn tong uit en dan draaien we ons naar Jesy en Liam die de kamer binnenlopen. Jesy neemt plaats op de stoel naast Jade en pakt gelijk een beetje salade.
"Liam is apart. Hij is bang voor lepels." Grinnikt ze en ook wij laten een kort lachje los.
"Dat kunnen we nog wel gebruiken." Zegt Jade kwaadaardig waarop ik heftig knik.
"Mag je Liam?" Vraag ik dan en ze schud uitbundig haar hoofd.
"Hij is een klootzak, hij heeft al veel te veel vriendinnetjes gehad en noemde mij een nerd toen ik zijn uitspraak verbeterde." Legt ze uit en ik kijk ongelovig.
"Laten we het erop houden dat jongens klootzakken zijn." Zeg ik en ze knikken instemmend. Niet veel later komen Leigh en Louis binnen en Leigh gaat naast mij zitten.
"Het enige waar Louis over praat is voetbal. Voetbal voetbal voetbal. Zijn ego past niet in zijn hoofd zo groot is die." Zucht ze vermoeiend en ze wrijft over haar hoofd. "Ik heb chocola nodig." Zegt ze plots en haar ogen speuren de tafel af naar chocola. "Er is heen chocola." Zegt ze uiteindelijk en ze ploft weer tegen de rugleuning aan.
"Als Perrie verteld dat het gezellig was verdiend ze een oscar voor beste actrice." Zegt Jade en ik knik grinnikend. Net op dat moment komen Perrie en Zayn binnen lopen en Perrie gaat naast Leigh zitten omdat alleen daar nog maar plek is.
"Het was echt ontzettend gezellig." Zucht Perrie sarcastisch en we grinniken even. "Hij is een enorme ijdeltuit. Echt vreselijk."
"Hier moeten we het beste maar van maken." Zucht ik en we beginnen met eten.
🏤
Na het eten moesten we naar onze kamers omdat we best wel lang *ahum 3 uur* hebben gedaan over het eten dus is het al half 11. Met de meiden zijn we snel als eerste naar de lift gerent zodat de jongens nog even konden wacht. Wij zijn zó aardig.
"Ik hoop voor ons dat ze ons niet stiekem gaan verkrachten ofzoiets en dat we in vrede kunnen slapen." Zegt Jesy plechtig en ik grinnik.
"Mission failed." Lach ik. "Dat eerste gaat misschien nog wel lukken maar dat tweede is onmogelijk."
"Hij krijgt een klap in zijn lieve gezicht als hij er voor zorgt dat ik niet goed slaap." Zegt Perrie kwaadaardig en ze valt haar vuisten. De lift schuift open en we lopen naar onze kamers.
"Goodnight, please survive this!" Zegt Leigh wanhopig en ik geef haar een glimlach.
"Als ze iets doen moet je gewoon in hun heilige plekje trappen." Grijnst Jesy.
"Zal ik doen, weltrusten." Ik loop mijn kamer in en kleed mij snel om voordat Niall komt anders lukt dat mij nooit. Ik schiet in mijn oversizede trui en kruip onder de dekens. Net als ik lig gaat de deur open en komt Niall naar binnen. Hij loopt naar zijn bed en kleed zich uit om vervolgens in bed te gaan liggen in zijn boxer. Dan bedenk ik mij dat ik nog moet tandenpoetsen. Mijn brein is er niet helemaal bij. Ik stap weer uit bed en pak mijn tandenborstel uit mijn toilettas en ga naar de wasbak. Nialls ogen prikken in mijn rug als ik opsta van mijn bed. Hem negerent poets in mijn tanden en zie vanuit de spiegel dat hij naar mij staart.
"Kan je het zien?" Vraag ik droog met mijn tandenborstel nog in mijn mond.
"Ja, geweldig zelfs." Zegt hij met een grijns en hij gaat verder met staren. Dit is echt ongemakkelijk. Snel spuw in de tandpasta uit en spoel mijn mond met water. Daarna ga ik weer in bed liggen en klik het licht uit zodat het helemaal donker is. "Goodnight." Mompelt Niall.
"Goodnight." Mompel ik terug en van in een diepe slaap.
####
YEY, ik sta 16 in fanfic met undercover🎉🎉 nu ben ik blij😃
Dat wou ik even zeggen oke Doei.
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...