Door het stromende water van de douche word ik wakker. Meteen schiet alles weer door mijn hoofd. Ik kijk opzij naar Nialls bed. Leeg. Dan zal hij wel onder de douche staan. Wie anders..
Het stromen stopt en een paar minuten later komt Niall binnen lopen met een handdoek om zijn middel en met vochtig haar dat over zijn voorhoofd valt. Damn, dat ziet er sexy uit.
"Kleren vergeten." Momelt hij en ik knik een beetje teleurgesteld. Misschien had ik gehoopt dat hij in mijn armen zou vallen en bij mij kwam liggen voor de rest van de dag. Hij pakt wat kleding uit de klerenkast en loopt weer de badkamer in. Zuchtend stap ik ook uit bed en haal wat kleren uit de kast voor vandaag. De badkamer deur gaat weer open en Niall komt eruit gelopen, deze keer wel met kleren aan, en loopt zonder mij een blik waardig te gunnen de kamer uit. Ik zucht weer en loop de badkamer in om een warme douche te nemen.
🏤
"Wat is er met jou en Niall?" Vraagt Jesy en ze trekt mij mee naar een hoekje in de kamer. Ondertussen werp ik Niall nog een boze blik toe als hij mij weer aanstaart.
"Niks, hoezo?" Vraag ik zo kalm mogelijk. Ze rolt met haar ogen.
"Iedereen ziet dat er iets tussen jullie aan de hand is." Ze kijkt mij doordringend aan.
"We hadden ruzie gister." Geef ik toe en ik kijk naar de grond. Damn, ik haat ruzie's en dan moet ik er zo nodig een hebben met mijn vriendje.
"Hoezo hadden jullie ruzie gister?" Herhaalt ze mijn zin in een vraag.
"Ik hoorde hem met Perrie praten over iets aparts en toen ik vroeg wat er aan de hand was ontkende hij het eerst en daarna vroeg hij wat ik allemaal had gehoord en dat vertelde ik. Perrie klonk toen boos en Niall eerder verdrietig en wanhopig dus ik wou weten waarover ze het hadden. En toen werd hij boos omdat ik bleef aandringen en toen werd ik ook boos, einde." Ratel ik. Er komen weer tranen in mijn ogen. Ik werp een bik opzij en zie Niall samen met Perrie de woonkamer uitlopen. Jesy volgt mijn blik en slaat haar armen om mij heen waarna mijn tranen beginnen te stromen. Mijn schouders schokken en de tranen komen er met horten en storten uit.
"Het komt echt wel weer goed tussen jullie." Stelt ze mij gerust. "Jullie zijn gemaakt voor elkaar."
"Maar hij vertrouwt me niet." Snik ik en ik laat haar weer voorzichtig los.
"Ik denk dat hij daar een hele goede reden voor heeft." Glimlacht ze en ik krijg ook een zwak lachje op mijn gezicht. Ze trekt mij mee naar de bank waar de anderen zitten en ik ga aan de zijkant zitten, een stuk verder bij de anderen vandaan zodat ik niet dat hele verhaal hoef uitteleggen. Maar mijn plan faalt hard als Zayn naast mij komt zitten en een arm om mij heen slaat.
"Je hoeft niet uit te leggen wat er is." Fluisterd hij en ik knik tevreden tegen zijn shirt aan. Hij trekt een deken over mij heen en ik trek die tot onder mijn kin.
"Het is etenstijd, zou iedereen naar de eetkamer willen komen." Klinkt de stem van Gerda door de speakers heen. Zayn tilt mij op met de deken nog steeds om mij heen en ik schenk hem een glimlach. Zayn is met Perrie mijn beste vriend hier. Begrijp mij niet verkeerd, ze zijn allemaal mijn beste vrienden, maar als ik even iets bij iemand kwijt moet zou ik eerst naar één van hun gaan.
-
Zayn zet mij neer op een stoel zo ver mogelijk bij Niall vandaan en gaat dan aan de linkerkant van mij zitten. Leigh plaatst haarzelf aan de andere kant. Niall zit naast Perrie aan de andere kant van de tafel en beide kijken ze mij haast medelevend aan. Wat is er tussen die twee? Ook zie ik een beetje jaloezie in hun ogen.
"Kan je het zien?" Vraag ik mompelend en Niall kijkt vlug naar zijn bord. Er komt een man binnenlopen die een pan op tafel zet en daarnaast een bakje met tomaatjes. Er word opgeschept en ik heb uiteindelijk dus ook een bord vol macaroni en een zielig hoopje tomaatjes. Levenloos begin ik in de macaroni vlindertjes te prikken terwijl ik voor mij uit staar.
"Jessica, eet alsjeblieft iets." Smeekt Perrie bijna en ik zucht. Ik prik in een paprika stukje en stop die in mijn mond waarna ik weer doorga met levenloos prikken. "Jess."
"Ik heb geen honger." Mompel ik en ik schuif mijn bord naar voren. Zayn schuift hem weer terug en pakt mijn vork. Hij kijkt iedereen even waarschuwend aan waardoor iedereen weer met elkaar een gesprek voert terwijl hij ondertussen een macaroni vlindertje prikt en die bij mijn mond houd.
"Jessica, niet zo eigenwijs doen, hij maakt het weer goed met je en dan ben je weer een blij-ei." Ik glimlach een beetje waardoor mijn mond half opengaat en Zayn er eten in douwt.
"Zayn!" Roep ik fluisterend en ga met mijn hand door zijn haar waardoor het helemaal door elkaar zit.
"Niet mijn haar, jij duivels ei." Hij probeert het weer in vorm te krijgen en pakt mijn vork weer normaal vast. "Daar komt een vliegtuigje aan, vroem vroem vroem, mondje open." Braaf open ik mijn mond en ik proef een tomaat. Dit is zo random.
####
Hai, deze is honderd woorden korter dan normaal dus SJORRY daarvoor MAAR.
Ik heb een idee. Want. Ik hebben laatste tijd veel te veel in inspiratie voor een deel twee van dit boek over hoe het dan verder gaat want er komt een hartverscheurend plot en dan gaat iedereen dood einde. Oké nee. Niemand gaat dood.
Maar zeg even in de comments of dat een leuk idee is😊
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...