P.o.v. Jessica
Ik kruk de bibliotheek in, Louis en Leigh-Anne achterlatend, en zoek met mijn ogen de kast met de films. Mijn ogen blijven hangen bij de kast waar Niall voor staat. Met een diepe zucht kruk ik naar hem toe en ga naast hem staan. Uit mijn oog hoeken zie ik hem verschikt opzij kijken en dan weer naar de kast, op zoek naar een film. Mijn ogen scannen de hele kast naar een leuke film maar ik kan mij niet concentreren op de titels. Dit is de eerste keer dat ik weer zo dichtbij Niall ben. Ik wil hier weg en wel nu. Voorzichtig draai ik mij om zodat ik naar de deur kan krukken en zet een stap voor uit.
"Jessica." hoor ik Nialls schorre stem zeggen. Negeren Jessica, negeren. "Jessica, alsjeblieft." Met een zucht draai ik mij om en kijk hem aan. Zijn ogen zijn rood en zijn haar zit warrig voor zijn voorhoofd. "Jess, kunnen we het alsjeblieft weer goedmaken?" Vraagt hij. Het blijft stil. Ik weer niet wat ik nu moet zeggen. Natuurlijk wil ik het goed maken maar ik kan ook niet zomaar in zijn armen vliegen en vergeten wat er is gebeurt. "Het spijt mij echt heel erg van dat ik zo opvliegend was en dat ik je alleen liet op het dak en dat ik.."
"Niet zo veel praten Niall." Onderbreek ik hem en ik kruk naar hem toe. De krukken laat ik uit mijn handen glijden en ik kijk tegen hem op aangezien hij langer is dan mij. "Ik snap waarom je dat allemaal hebt gedaan dus ik vergeef het je." Hij krijgt een glimlach over zijn gezicht. "En het spijt mij ook van dat ik zo bot en kortaf was."
"Ik vergeef het je." Glimlacht hij en hij trekt mij dichter naar het toe waarna hij zijn lippen op de mijne zet. "Ik hou ontzettend veel van je en ik laat je nooit meer gaan wat er ook gaat gebeuren." Fluisterd hij in mijn oor. Ik lach en hij gaat weer terug naar mijn lippen en hij kijkt mij blij aan. Na even verdrinken in zijn ogen zitten zijn lippen weer op die van mij en leefden we nog lang en gelukkig.
-
Na de film gaap ik even en strek mijn uit. Niall, die mij aan het dood knuffelen is, aait over mijn haar waardoor alles door de war zit. Niet dat het nog niet zo was maar oke.. Met een droog gezicht kijk ik hem aan en blaas een plukje haar uit mijn zicht.
"Nou, dit was dan de laatste avond samen." Zucht Liam en hij kijkt ons aan. Iedereen blijft stil, denkend aan wat er hierna moet gaan gebeuren. Na een tijdje opent Jesy als eerste haar mond weer.
"Het is nu elf uur 's nachts, right?" Ze kijkt ons vragend aan en Niall houd zijn pols met zijn horloge voor mijn gezicht. Het zegt twee over elf. We knikken en Jesy vervolgt haar verhaal. "Wanneer is de laatste opdracht dan?" Dat maakt iedereen stil. In een uur is het morgen en hebben we er waarschijnelijk geen tijd voor.
"Shit, ze gaan ons dan waarschijnlijk midden in de nacht wakker maken voor die kut opdracht." Scheld Louis en hij kijkt naar Leigh-Anne met een pruillipje. Jup, ze zijn samen. Ik gaap nog eens waardoor Niall nu weer aankijkt.
"Jessica is te moe om nog één minuut langer wakker te blijven dus die gaat naar bed." Hij tilt mij op en ik doe protesterend mijn mond open maar hij kijkt mij doordringend aan waar door ik die weer dicht doe en ik kruip tegen hem aan.
"Goodnight mensen van wie ik heel veel hou!" ik zwaai blij naar ze en ze grinniken.
"Goodnight kleintje!" Roept Zayn terug.
"Ik ben niet klein!" Roep ik nog snel voordat Niall de deur dicht doet en wegloopt.
-
In onze kamer legt hij mij neer op zijn bed en haalt de dekens over mij heen. Hij kleed zich om tot zijn 'pyjama' en gaan dan naast mij liggen.
"Ik ben blij dat het weer goed is tussen ons." Fluisterd hij en ik glimlach. "Ik weet zeker dat er veel obstakels in onze relatie zullen zijn maar ik ga ze allemaal ontwijken voor jou." Ik krijg kriebels in mijn buik van deze woorden. Als het een film scène was met romantische muziek zou ik huilen.
"Dat is het beste dat ooit iemand tegen mij heeft gezegd." Fluister ik terug. "En dat is ook niet zo gek want voor deze maand lens ik je nog niet dus kon niemand anders die woorden zeggen dan jij."
"Ik zou niet meer van je kunnen houden." Grijnst hij en hij slaat zijn armen en benen om mij heen als een koala. "Ik weet zeker dat Gerda één van die obstakels is dus val niet in haar trucjes, daarvoor hou ik teveel van je." Zegt hij half serieus, half grappend.
"I won't."
♡
Slaperig word ik wakker en ik merk dat ik niet in bed lig, of in Nialls bed. Snel open ik mijn ogen en kijk recht in Niall gezicht. Het ziet er na uit dat hij al langer wakker is dan mij.
Plots heb ik het door. Ik lig in Niall armen en hij loopt/rent ergens door heen.
"Ni?" Vraag ik en hij kijkt glimlachend omlaag naar mij.
"We zijn in de laatste opdracht, babe." Beantwoord hij mijn blik. "De boys rennen met de slapende girls in armen zo snel mogelijk door het parcour heen."
"Hoe lang heb ik dan al wel niet geslapen?" Vraag ik en hij denkt even na.
"Sinds ik been wakker gemaakt hebben we eerst 10 minuten gekregen om naar de hal te komen, daarna hebben we 20 minuten in de achterbak van een busje gezeten en we zijn nu ongeveer een kwartier in het parcour dus je hebt 3 kwartier geslapen toen ik ben wakker gemaakt."
"Nice." Is het enige wat ik zeg en Niall zet mij neer. Ik merk dat ik andere kleren aan heb dan mijn pyjama. Het is een zwarte broek en een trui van Niall. Goed genoeg. Snel loop ik naast Niall, op naar het einde van het parcour.
####
Na iets wat 500 jaar leek, BEN IK BACK met dit boek.
SORRY dat ik een maand lang niet heb gepost. In de hoop dat het nooit nog een keer gebeurt want dit is extreem.
Nog een fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!
Ik had nog een vraag voor jullie want zoals de meeste van jullie wel weten zit mijn hoofd soms (meestal) wel eens propvol met boek ideeën. Ik dacht dat jullie het misschien leuk zouden vinden als ik die ideeën in een boek stoppen zodat jullie die kunnen gebruiken! Laat even weten of je dat leuk lijkt want ik heb 52 ideeën in een boek zitten en ik denk niet dat ik die allemaal zal kunnen schrijven😅
XXX me
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...