Na de opdracht moest iedereen naar hun kamer en zich omkleden om vervolgens naar de woonkamer te gaan. Ik zit onder de blauwe plekken en mijn witte outfit heeft nu iets weg van een ontplofte unicorn. Uit mijn kast pak ik een zwarte joggingbroek en een licht blauwe croptop. Zoals gewoonlijk sluit ik mij weer op in de badkamer en kleed mij om.
Zoals Niall had gezegd aan het begin van het spel is hij niet dramatisch dood gegaan en heeft hij mij ook niet veel geholpen. Ja, één keer maar dat ging per ongeluk. Dus daarom zitten we allebei onder de blauwe plekken en is onze 'band' en niet beter op geworden.
"Fuck!" Hoor ik Niall opeens roepen waarna ik een knal op de deur hoor. Niet op de badkamer deur maar de kamerdeur. Snel trek ik het shirtje over mijn hoofd heen en open dan de badkamer deur.
"Wat?" Vraag ik nieuwsgierig en hij draait zich om. Van zijn blik word ik een beetje bang.
"Ze hebben ons opgesloten." Zegt hij half boos, half pedo achtig. Dit kunnen ze niet menen. Alsof het nog niet erg genoeg is dat we überhaupt een kamer delen. Plots kraken de luidsprekers weer en schalt de stem van Gerda door de speakers.
"De meeste van jullie hebben het wel gemerkt maar jullie zitten allemaal opgesloten in jullie kamer met jullie kamergenoot. Morgen om half negen 's ochtends worden de sloten weer omgedraaid. Succes."
Oh mijn God. Dit worden de beste i don't know hoeveel uren van mijn leven. Niall springt zuchtend op zijn bed en blijft daar languit op liggen. Gaat hij serieus niet eens proberen om weg te komen? Boos trap ik tegen de deur aan waardoor ik een klikje hoor. Met alle hoop die ik heb duw ik de klink naar beneden en trek maar de deur gaat niet open.
"Het heeft geen zin." Zucht Niall als hij merkt dat ik de deur probeer te forceren.
"In tegenstelling tot jou vind ik het wél erg dat ik hier met jou zit op opgesloten." Snauw ik en ik ga op mijn bed zitten.
"Weet je?" Hij staat met een grijns op. "Je hebt volkomen gelijk." Langzaam komt hij op mij aflopen. "Want deze 22 uur kan ik mooi besteden aan dingen waarvan ik geniet." Hij staat voor mijn neus en buigt steeds verder over mij heen waardoor ik naar achter leun tot ik op het bed lig en niet meer verder kan. Hij is maar een paar centimeters van mij verwijderd en ik voel zijn warme adem in mijn gezicht. Langzaam gaat hij steeds verder tot zijn lippen de mijne raken. Niet wetend wat ik doe zoen ik hem terug en zijn hand gaat onder mijn shirtje. Dan besef ik wat hij doet dus mijn ogen sperren zich open en ik duw hem van mij af. Zonder iets te zeggen ga ik aan de andere kant van het bed zitten en pak ik een boek. Ik hoor Niall terug naar zijn bed lopen. Wat was dat?
🏤
2 uur is voorbij. Niall heeft alleen maar muziek geluisterd. Hij had oortjes in maar het geluid stond zo hard dat ik het ook kon horen. Zijn muziek mag dan wel ook mijn favoriete muziek zijn maar het is nog steeds irritant. Het enige dat ik heb gedaan is lezen. Het eerste boek hem ik uit dus ik ben nu bezig met de tweede maar ik ben er wel klaar mee. Soms kan ik de hele dag non-stop lezen maar ik heb af en toe van die dagen dat ik het helemaal zat ben na een uurtje. En dat is vandaag dus. Uit verveling pak ik mijn mobiel en ga naar de groepsapp waar ik met de meiden in zit.
POTATOES
Ik: ik wil heel graag dood op dit moment.
Leigh: uggh is Niall zo erg?
Ik: nou ja
Ik: nu is het wel rustig maar net zoende hij mij en had hij zijn hand onder mijn shirt.
Jade: oh GOSH.
Jesy: I feel u
Leigh: Liam?
Jesy: jup. Hij probeerde mij te zoenen maar ik gaf hem een klap.
Perrie: volgens mij zitten de jongens met elkaar te appen over ons.
Ik: what makes u think that
Perrie: Zayn zit alleen maar achter zijn mobiel en toen ik naar de badkamer ging keek ik 'PERONGELUK' op zijn Phone en er is een groep met een aparte naam en ik zag de naam van Jessica staan.
Jade: wat zeggen ze over Jessica?
Ik: stelletje pedo's.
Perrie: volgens mij was het Niall die wat stuurde maar ik weet het niet zeker.
Jesy: kon je zien wat er stond?
Perrie: iets van "haar lippen zijn zo fucking zacht. Weer maar jaloers dat ik hier met fucking Jessica ben."
Ik: tf?
Leigh: vieze pedofiel lama
Ik: ik kijk hem nu echt raar aan en hij mij nu ook en het is allemaal heel awkward red mij ik ga dood DoeiMet een glimlach leg ik mijn mobiel weer weg en pak ik het boek weer. Zonder dat de woorden tot mij doordringen lees ik een paar bladzijdes tot dat het echt te saai word en ik in slaap val.
P.o.v. Niall (ja je leest het goed)
WHERE ARE THE HOT GIRLS
Ik: yo Jessica slaapt al 10 uur ofzo
Harry: je hebt vrij spel gast
Harry: je kan alles met haar doen wat je wilt
Liam: gast er zijn camera's in de kamers
Louis: idd ze zien alles wat je doet
Zayn: dat is niet waar
Liam: wat??
Zayn: ik hoorde Gerda tegen zo'n camera gast zeggen dat hij tot morgen ochtend half 9 niets moet gaan filmen voor een kijkersvraag
Harry: nogmaals Niall: je kan alles doen wat je wilt
Niall: ik ga haar niet verkrachten ofzo als ze slaapt gek!
Harry: hzo nie
Niall: waar is de lol daarvan?
Zayn: true
Niall: en ik heb sowieso ook geen beschermgedoetjes dus ja
Louis: makes sense
Louis: Leigh is in ieder geval druk aan het appen
Liam: Jesy ook
Zayn: en Perrie ook
Harry: Ja en Jade ook
Niall: Jessica niet maar net wel
Liam: ik durf te wedden dat ze het over ons hebben
Zayn: Ja sws
Niall: en ik denk ook dat Jessica het van de zoen heeft verteld
Louis: waarschijnelijk wel ja
Niall: Guys, Jessica word wakker BRB
Harry: succes manSnel trek ik mijn oortjes uit en ga met en grote grijns op de rand van het bed zitten.
"Lekker geslapen doornroosje?"
P.o.v. Jessica
"Lekker geslapen doornroosje?" Vraagt Niall als ik rechtop zit. Gapend strek ik mijzelf uit en kijk hem wantrouwend aan. Hij is iets van plan dat is zeker.
"Ja hoor." Zeg ik droog. Hij staat op en gaat aan het voeteneinde van mijn bed zitten.
"Laten we 10 questions doen." Zegt hij en ik knik twijfelend. "Op alles eerlijk antwoorden!"
"Oké jij begint."
"Heb je broertjes of zusjes?" Vraagt hij en ik schud mijn hoofd. Ik heb er geen. Had wel maar dat zeg ik er maar niet bij.
"Heb jíj broertjes of zusjes?" Vraag ik sneaky en hij lacht schamper.
"Ja een broer, maar ik ga niet zoveel met hem om." Zegt hij minachtend. Hij mag zijn broer dus niet zo erg.
"Ooit met de politie in aanraking gekomen?"
"Ja." Zeg ik zacht. Dit is ook een gevoelig punt. Ik haat mijn verleden.
"Wat heb je gedaan?" Grijnst hij en ik geef hem een waarschuwende blik.
"Is dat je derde vraag?" Hij knikt trots en ik schud bedenkelijk mijn hoofd.
"Moet ik het perse zeggen want het ligt nogal gevoelig." Alweer knikt hij en ik zucht. "Vertel het please aan niemand." Ik haal diep adem. "Mijn vader zat dronken achter het stuur en toen hij in onze straat reed waren ik en mijn zusje op straat aan het spelen en hij heeft ons toen overreden. Ik overleefde het maar mijn zusje niet. Toen had mijn vader mij gedwongen om mijn mond te houden over wie ons had aangereden dus toen werd ik door de politie ondervraagd."
"Heftig." Zegt Niall alleen maar. Er rolt langzaam een traan over mijn gezicht. Ik doe geen moeite om hem weg te vegen want ik weet dat er meer komen. Niall komt naast mij zitten en slaat een arm om mij heen. Huilend druk ik mijn gezicht tegen hem aan en maak daardoor zijn hele shirt nat. Met zijn handen maakt hij rondjes op mijn rug wat mij al iets rustiger maakt. "Ga maar slapen." Fluisterd hij en ik ga onder de dekens liggen. Niall komt naast mij liggen en slaat zijn arm nu om mijn middel heen. Gauw veeg ik een paar tranen weg en maak mijzelf comfortabel in zijn armen. Al gauw val ik weer in slaap.
####
Ja ik had opeens heel veel inspiratie dus dit hoofdstuk heeft 400 meer woorden dan normaal. Leuk.
Oke doei😄
XXX me (ik ben in een hele aparte bui want mijn maandelijkse probleempje kwam weer even langs. Dus sorry als dit hoofdstuk bestaat uit allemaal bullshit😂)
JE LEEST
I'll win this! 1&2 || One Direction & Little mix
FanfictionJessica heeft zich ingeschreven voor een wedstrijd in een hotel. Ze ontmoet daar negen andere mensen waar ze al snel een beeld van heeft: aardige meiden en irritante badboys. Ze worden vrienden maar met sommige gaat dat moeilijker. En hoe zit het me...