Nuda

127 18 0
                                    

   Ležím si tady už třetí den. Začínám se nudit. Kail má jinou práci, takže pokecat nepřijde. Překvapail mě, umí znakovou řeč. Včera jsem si s ním pořádně popovídala. Nevěřili byste jak moc jsem se porřebovala vykecat.

 Sanžím se vymyslet nějakou zábavu. Nic kromě samomluvy mě nenapadá. S povzdechnutím si otočím na záda. Přivřu oči. Hlavou se mi promítají tajemství, tajemství naší země. Dlouho jsem hledala v knihovnách a archivech, když jsem byla připravená, vyrazila jsem. Hledala jsem to, o čem dávní lidé psali. Nebzpečné i mírné tvory, záhadná místa i tajemné oblasti. V knihách byl vždy obsažen jen střípek skládačky, dalšího jsem se musela dovtípit. Je to tak lepší. S plným návodem by všichni viděli to co já. Takhle máme aspoň nějaké skrytá tajemství, která díky své tajemnosti přežívají. Málokdo o mich ví, ten kdo ano a vypráví o nich, je považovám za blázna.

  Chodila jsem po vaznačených cestách, až mě  napadlo, proč neobjevit něco nového?! S novou chutí jsem zkoumala. Teď vím že neobjevené tajemství už neexistuje, ale o spoustě ví jen jeden člověk a ten jednou zemře, proto je potřeba hledat. Nezdála se mi zmizení lidí, šla jsem po čichu do podzemí. Fascinovaly mě vypálené cesty pouští, sledovala jsem kam vedou.  Těžko říct, který pták má fialové peří. Proč lidé nechodí do lesa, když zpívají stromy? Co stojí za tradicemi, které se opakují v pravidelném ročním koloběhu? Na to všechno jsem přišla. Pak jsou tu záhady, na které hledám odpověď. Kdo je původcem zvláštních stop objevujících se v poušti? Co jsou zač svítící bleděmodré kameny z obrovských dolů? Jak je to s auty bez řidičů?

 Najednou jsem si vzpomněla na Miko. Co asi dělá? Mohla by mi něco víc říct o svém autě? Nejspíš se jí nebude chtít. Možná by se dalo spřátelit s tím klukem. I když přiznávám, že je mi nesympatický. Možná to je nepřátelským prvním dojmem. Bylo vidět, jak moc se mu nezamlouvalo, když jsem si prohlížela jeho motorku.

 Fajn, až se dám dokupy, seženu si na chvíli brigádu. Potřebuji nakoupit pár drobností a hlavně oblečení. Můj domeček taky chce zútulnit. Sad se mi bude dařit.



  pozn. autora: Co dodat? Nuda doma, proč nenapsat lehce zamyšlenou kapitolku? :-)

TFP- PozorovatelkaKde žijí příběhy. Začni objevovat