9.

53 5 2
                                    

-Azt nem tudom, de egy próbát megér. Mégis hogy máshogy akarod megoldani, ha a nyomok már kihűltek?

-Fogalmam sincs, Joyce, komolyan! Nem értem, mi vezeti arra az embert, hogy az erdő közepén tegye le a gyerekét.

-Én két lehetőséget tudok. Üldözték, vagy a tiéd a gyerek.

Olyan gonoszan nézett rám, hogy hátráltam egy lépést, majd a kissrác nyöszörögni kezdett.

-Kezdj vele valamit! - szólított fel idegesen

-Nyugi, Aaron, csak egy gyerek, nem fog megölni.

Odaléptem a kicsihez, kikapcsoltam a biztonsági övet, amit Aaron szuperbiztosan a fiúcska köré csavart, majd a karomba vettem.

-Szia, édesem, köszönj Aaron bácsinak.

A kezével integettem Aaron felé, aki csak biztos távolságból, bizonytalanul nézett ránk.

-Most mi a baj? - vágtam szomorú képet

-Aaron bácsi? - ráncolta a homlokát

-Jobban tetszene az apa szerep?

-Inkább induljunk hozzátok. - indult meg a volán mögé

Megpróbáltam visszatenni az ülésbe a kicsit, de teljesen kiborult, ezért inkább beültünk Aaron mellé.

-Honnan szerezted ezt a kocsit? Nagyon állat!

-A garázsból. - felelt egyszerűen

-Na nem mondod? Ki sem találtam volna.

-Joyce, most nagyon nem vagyok jó kedvemben.

-Azt látom. De elmondod miért?

-Amiatt a karodban.

-Nemár Aaron! Ő nem egy tárgy. Nem mellesleg hihetetlenül cuki. Hívhatnánk Tonynak...

-Csak nem vagyok biztos benne, hogy nincs igazad.

-Tessék? - értetlenkedtem

-Talán tényleg én vagyok az apja.

-Az lehetséges? Hiszen, halottak vagyunk.

-Bizonyos esetekben lehetséges. Hallottam néhány hibridről.

-És ez miért is olyan rossz?

-Csak... ha ő tényleg az én fiam, akkor... szóval... ha a feleségemmel jön össze, talán minden máshogy történik.

-Nem lehetsz biztos benne, hogy a tiéd. És ha mégis, az csak azt bizonyítja, hogy nem veled volt a baj.

-Talán.

Szerettem volna mondani neki valamit, ami megnyugtatja, de megérkeztünk hozzánk, és habozás nélkül kiugrott a kocsiból, majd kitárta nekem az ajtót. Anya meglepődött, mikor meglátta a kis Tonyt, de minden világossá vált számára, mikor Aaron elmesélte a történteket.

-Joyce! Joyce! Joyce! Megfoghatom? - ugrált körül Brian

-Aaront kérdezd.

-Aaron! Aaron! Aaron! Megfoghatom?

-Persze. - bólintott rá

-Joyce, add ide! Naaaa, add ide!

-Ülj a kanapéra, hogy ne ejtsd le. - utasítottam

-Már hogy ejteném le? - rohant duzzogva a kanapéra

Brian beült a sarokba, én pedig a karjára fektettem Tonyt, és inkább egy párnával is kitámasztottam.

KötelékWhere stories live. Discover now