18.

29 3 2
                                    

Annie kiviharzott a szobából, de Aaron még csak fel sem figyelt rá.

-Hogy csináltad? Én azt hittem, közel kell lenned ahhoz, akibe átlépsz.

-Általában így is van, de te más vagy.

-Mert te változtattál át.

-Igen.

-Van más is, aki neked köszönheti, hogy vámpír?

-Nem voltak olyan szerencsések.

Valószínűleg nem volt elég önuralma és motivációja, hogy ne megöljön valakit, hanem segítsen rajta, de ez nem tudott zavarni, hiszem már megváltozott.
Pillanatnyilag jobban foglalkoztatott, hogy a fájdalom egyre csak erősödött ahelyett, hogy enyhült volna, és egyre nehezebb volt elrejteni Aaron elől, aki szemmel láthatóan átlátott rajtam.

-Sajnálom. Nem kellett volna ide jönnünk, megint te húztad a rövidebbet miattam.

-Ne hülyéskedj! Ennyi erővel, sehová se kellene mennünk.

-Csak velem nem kellene.

-Ha megint azzal jössz, hogy megteszed a szükséges lépéseket az érdekemben, hozzád vágok valamit, még ha megmozdulni is alig tudok.

-Tudom, hogy te tökéletesnek látsz, hogy mentesítesz minden bűnöm alól, mert mindenre megvan a saját magyarázatod, de ez nem így van, túl fiatal vagy még, hogy tisztán láss.

-Vagy te vagy túl öreg. - kezdtem dühös lenni

-Joyce...

-Nem küzdöm végig magam még egyszer ezen a beszélgetésen.

-Én csak szeretném ha tudnád, hogy mire számíthatsz.

-Erről inkább nem akarok tudni. Nem hozhatsz döntéseket helyettem!!

-Felelős vagyok érted.

-Igen, pont ezért nem hagyhatsz csak úgy itt.

-Az előbb majdnem megöltek miattam! - akadt ki

-Mindig arról papolsz, hogy könnyen rámtalálnak. Mi változna, ha elmennél?

-Biztonságban lehetnél.

-Kötve hiszem.

-Joyce!

-Aaron!

-Nem vitatkozom veled, pihenned kell.

-Éhen halok. - panaszkodtam

-Csak a méreg miatt van.

-Nem. Iszonyú éhes vagyok.

Mindenem feszült és égett, olyan iszonyúan kiszáradtam, hogy úgy érzetem, széthasadnak az ereim, és már nem tudtam elrejteni vámpír létem nyomait.

-Joyce, nyugodj meg, ezek csak mellékhatások.

Önuralmam árnyéka maradt csak meg, bármi élőre rátámadtam volna, ami szomjam enyhülését szolgálta volna.

-Hé, Joyce, figyelj ide rám! Joyce!! Ez miattam van, érted?

Nem igazán érte el a kívánt hatást, ezért elküldte Anniet vérért, mivel nem akart egyedül hagyni, és még belegondolni is nehezére esett, hogy mi lenne, ha kieresztene a szobából.
Perceken belül ordítottam a fájdalomtól, amin a vér sem segített, ahogy azt Aaron megmondta. A szememből könny helyett vér és valami fekete váladék folyt, görcsök rángatták a testem, aztán az egész csak úgy hirtelen abbamaradt.

-Joyce?

-Kutya bajom. - ziháltam

-Jobb lesz, ha most haza megyünk.

KötelékWhere stories live. Discover now