birinci bardak

10.3K 794 112
                                    

I know
Every life's a movie
We got different starts and stories
We got different nights and mornings
Our scenarios ain't just boring

9 Ekim 2017
  21:18

  Namjoon hayatının en kötü akşamını yaşıyordu.

Bunu onu tanımayan biri bile görebilirdi. Yayın evi ile olan ufak görüşmesi için saatler önce özenle seçmiş olduğu yarı resmi takım elbisesi sırılsıklam olmuş, rahatsız edici bir biçimde soğuktan morarmış tenine yapışmıştı. Ekim yağmurunun altında ıslanmamış olan tek şey ise genç adamın sol kolu ve vücudunun arasına sıkıştırılmış siyah dosyanın içindeki kağıtlardı.

Namjoon'un "romanının" bir kopyası.

Öyle bir akşamdı ki, Namjoon için kağıtların ıslanıp ıslanmaması herhangi bir önem taşımıyordu. Ne de olsa hiçbir işe yarayacakları yoktu.

En azından kendi kendine hep bunu söyler olmuştu.

Yağmur damlaları asfalta o kadar şiddetli bir şekilde vuruyordu ki etrafı görmek neredeyse imkansızdı. Sel götüren yolların arabalarla tıklım tıklım olması da bir an önce evine varmak isteyen genç adama yardımcı olmuyordu.

Sağ elini alnına siper ederek gözlerini kör eden araba farlarının ötesini görmeye çalıştı. Görünürde sığınabileceği açık hiçbir yer yoktu.

Sokağın sonundaki ufak kahve dükkanı dışında.

Reflection | 남진Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin