yirmi birinci bardak

3K 520 141
                                    

23 Aralık 2017
19:16

"Joonie, bıçağı öyle tutmaya devam edersen olacaklardan sorumlu değilim."

"Nasıl tuttuğumun ne önemi var? Kesiyorum işte."

İki genç adam Namjoon'un diğer adamınkine kıyasla oldukça küçük olan mutfağında yemek hazırlamaya girişmişlerdi. Seokjin kazağının kollarını dirseklerine kadar sıvamış, Namjoon'un kendisine verdiği mutfak önlüğünü takmıştı. On saniyede bir Namjoon'un yaptığı hataları onaylamadığını belirterek başını sallıyor, daha sonra da her ne kadar yüz kere yardım etmeyeceğini söylese de yardım ediyordu.

"Böyle tutacaksın."

Seokjin nazikçe elini Namjoon'un elinin üzerine yerleştirerek bıçağın pozisyonunu değiştirdi. Çok bir şey olmasa da Namjoon'un kalbi hızla atmaya başlamış, başından aşağıya adeta sıcak bir kova su dökülür gibi olmuştu. Derin bir iç çekerek Seokjin'in ellerine uyum sağladı.

"Gördün mü?"

Havuç özenle dilimlenmişti bile. Ancak Seokjin yine de içinde bulundukları pozisyonu bozmamış, tam tersine neredeyse Namjoon'un heyecan içinde yükselip inen göğsüne daha da yaklaşmıştı.

Namjoon bir anda elinde hissettiği sızıyla yerinden sıçrayarak Seokjin'i şaşırttı.

"Harika." Namjoon kanayan işaret parmağına bakarak derin bir iç çekti. Derin bir kesik değildi ancak canını fena yakmıştı. Heyecandan olsa gerek, diye düşündü. Bir anda elinde sıkıca tuttuğu bıçak kayıvermiş, parmağında ufak, kırmızı bir çizgi bırakmıştı.

Seokjin'in yüzü düştü.

"Suya tutsan iyi olur. Yara bandın var mı?" Az önce birbirine değen vücutları ayrıldığında iki genç adam da kısa olsa da sürmüş olan sıcaklığın özlemini hissetti.

Namjoon başını salladı. "Üçüncü çekmecede."

Seokjin elindeki yara bandını hızlıca paketinden kurtararak nazikçe Namjoon'un işaret parmağına sardı.

"Çok mu sıktım?"

"Hayır, iyi."

Seokjin, Namjoon'un elini tuttu, daha sonra yavaşça işaret parmağına bir öpücük kondurdu.

"Daha iyi mi?"

Namjoon daha fazla beklemek istemiyordu. O yüzden Seokjin'e yaklaşarak ona küçük, kısa bir öpücük verdiğinde içinde açan çiçekler ile ona bir buket yapmak istedi.

"Şimdi daha iyi."

Reflection | 남진Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin