sekizinci bardak

3.7K 645 127
                                    

In the darkness,
People look happier than the day
Everyone else knows where they're supposed to be
But only I walk without purpose

3 Kasım 2017
08:02

Bu soğuk havada terlemek normal miydi?

Namjoon hızlıca merdivenleri tırmanmış, kendisini ve biraz sonra görüşeceği adamları birbirinden ayıran kahverengi kapının önünde durmuştu.

Kapıyı çalmak için elini havaya kaldırdı ancak kapıyı çalamadı.

Kendisini mutlu edecek, kendisine güven verecek bir şey düşünmek istedi. Annesini düşündü. Annesinin nazik gülümsemesini, parıldayan gözlerini, ince uzun elleri ile kitap sayfalarını çevirişini düşündü.

Ancak nafile.

Derin bir nefes alarak kendisini bahçede bekleyen çocuk ruhlu adamı düşündü daha sonra. Elindeki buruşuk kağıtların üzerinde oraya buraya akmış mürekkep izlerini okurkenki yüzünü, çatılan yumuşak kaşlarını düşündü.

Arkadaşını düşündü.

Doğru, bir çok kez reddedilmişti. Bu yeni bir şey değildi.

Ancak bu kez ona güvenen biri vardı.

Namjoon kapıyı çaldı, içeriye girdi.

"Merhaba." Genç adam gerginliğini örtebildiği kadar örterek nazikçe selam verdi.

"Ah, Kim Namjoon, değil mi? Günaydın."

Orta yaşlı adam elini uzattı. Namjoon hızlıca karşılık verdi.

"Geç, şöyle otur lütfen."

İkisi de koltuğa oturdular.

"Büyük ihtimalle ne düşündüğümüzü bilmeye can atıyorsun." Diğer koltukta oturan adam konuştu.

"Evet." Namjoon gülümsedi.

"Açık konuşmak gerekirse..."

Namjoon başına giren ağrıya ve bulanan midesine içinden küfürler yağdırdı.

'Bir kez daha olamaz.'

"Kitabı cidden beğendik. Ama biliyorsun... İşlediğin konu bizim yayınlayabileceğimiz türden değil." Adam hafif üzgün bir yüz ifadesi ile Namjoon'un gözlerine bakarak konuştu.

"Bayım, işlediğim konu aşk."

"Bir adam ve bir kadının aşkını anlatsaydım sıkıntı olmayacaktı, değil mi?"

Namjoon ağlamayacaktı. Sıkmış olduğu yumruklarını hafifçe bacaklarının üzerine yaslamış, Seokjin'in kendisine söylediklerini içinden tekrar etmeye koyulmuştu.

Adamlar konuşmadı. Çünkü Namjoon'un haklı olduğunu biliyorlardı.

"Bayım, eğer sadece kadın-erkek ilişki ve duygu dünyasını içeren kitapları yayınlamayı tercih ediyorsanız lütfen kendinize başka bir slogan bulun."

"Çünkü 'Herkes İçin Bir Kitap' yanlış reklamcılığın en güzel örneği."

Ve Namjoon hızla oturduğu yerden kalkarak binayı terk etti.

Reflection | 남진Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin