begining

11.4K 526 53
                                    

Toplantı masasının etrafı insanlarla doluydu.

Bu köklü markanın yeni ürünleri piyasadaki dengeleri değiştirecekti. Çok iyi promosyon yaparak beklentiyi arttırmayı başarmışlardı.

Artık sıra ürünün tanıtımına gelmişti. Ve bugün bu konunun toplantısı gerçekleşiyordu.

"Kim Hare Jin."dedi genel müdür. "Hayattayken bile tabloları milyarlarca dolar satan bir ressam ve üstelik daha yirmi yaşında."

"Katılmıyorum."dedi ajans müdürü. "Siz söylediniz, o bir ressam. Fotoğrafçı değil. Üstelik kendi modelini kendi kullanmak istediğini söyledi. Bu tam bir saçmalık. Hem ressam hem fotığrafçı olduğunu kabul etsek de o bir kaat ajansı müdürü değil."

"Lütfen yapmayın" diye atıldı halkla ilişkiler mudürü kız. "Aynı zamanda fotoğrafçılıkla ilgilendiğini bütün sanat camiası bilir. Keza çizim için seçtiği modellerin kusursuzluğu da gün gibi ortada."

Üretici firma sahibi ise, "O teklifimize sıcak bakarken bu konuyu tartışmamız bile anlamsız. Sadece ismini kullanarak bile satış yapabilecekken onun çektiği fotoğrafları kullanma şansını elimizle itemeyiz."dedi heyecanla.

Toplantının başından beri sessi sedasız elindeki kağıtları incelenyen mali bölüm şefi, "Evet ama tecrübe ne olacak?"dedi. "Beceremezse boşuna mali kayıp yaşayacağız. Elimizde bir örnek çekim dosyası bile yok. Neyi değerlendirdiğimizi bilmiyoruz bir kere."

Toplantıdaki stajerlerden biri, "Veriler mali problemin çıkmayacağını gösteriyor."dedi önündeki dosyaların sayfalarına bakarak. Belli ki kendini fark ettirmeye çalışıyordu. "Yani ayrılan bütçe kaybettiğimizde dahi bizi etkilemeyecek cinsten."

"Karar verilmiştir."dedi Marka sahibi."Kim Hare Jin'e onunla çalışmak istediğimizi ve istediği modeli kullanabileceğini iletirsiniz, toplantı bitmiştir."

Yoongraph ; 𝐦𝐲𝐠 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin