2: marka modeliyle tanışıyor

5.7K 459 64
                                    

Coşkuyla "Bayan Kim!"diye bağırarak beni indiğim arabadan karşılayan kişi Bay Jung'un oğlundan başkası değildi.

Yan kapıdan inen Taehyung anında bana yetişti. Taehyung ve benim ayrı ayrı gittiğimiz yer sayısı çok azdı zaten.

"Lütfen Hare Jin diyin."dedim tokalaşırken.
"Pekala Hare Jin, sen de lütfen Hoseok de, seni ve menajerini babam odasında bekliyor."dedi Hoseok şirketten içeri girdiğimizde.

Büyük geniş koridorlar, hrr tarafı camla kaplı olan duvarlar.. Şirket görüntüşü beynimdeki sanatçı kısımın içini bunaltıyordu gerçekten.

Odanın kapısına geldiğimiz zaman Bay Jung bir yöneticiden beklenmedik bir biçimde bizi kapıda karşıladı.

Odası şirketin içindeki en şık yerdi ve bunun kesinlikle odanın asıl parçasının benim tablom olmasıyla hiç bir alakası yoktu.

"Sizinle tanışmak benim için bir gurur kızım."dedi Bay Jung. "Oğlum Hoseok ve ben tüm dünya ile birlikte çalışmalarının büyük hayranıyız."dedi koltuğuna otururken.

"Teşekkürler."dedim Hoseok'un gösterdiği yere oturarak. Diken üstündeyim. Taehyung'un rahat hareketleri brni biraz olsun geşetiyordu.

"Beyefendi modeliniz mi?"diye sordu Bay Jung.

Taehyung gülümsedi, "Teşekkürler. Ama hayır, menajeriyim."dedi.

"Modellik yapmayı düşündünüz mü? Markada size yer bulabiliriz."dedi Bay Jung.

"Mesleğimden memnunum teşekkürler."dedi Taehyung yine dr ufaktan kızarmıştı.

"Beyefendi modeliniz değilse,"dedi Hoseok."Modeliniz nerede?"

Kolumdaki saate baktım."Ah, şey sizden bir ricam var. Profesyonelce çalışmak için kendisine ressam kimliğimden bahsetmedim, yani.."derken Bay Jung gülümsedi.

"Anladım kızım, zaten sen ressam Hare Jin olarak değil fotoğrafçı Hare Jin olarak çalışıyorsun artık, eğer modeliniz aramıza katılırsa bu hususta dikkatli olacağımıza emin olabilirsin."dedi. Bu markayla çalışmayı kabul ettiğim için kendime bir beşlik çaktım. İçimden.

Minnettar bir gülümseme ile birlikte,"Aslında şu saatlerde burada olmalıydı."dedim.

Tam da o anda kapı açıldığında hevesli olup onu dört gözle beklediğimi belli etmemek için ilgisizce davranarak ağır hareketlerle kafamı kapıya çevirdim.

Buradaydı.

Eteğimi düzelterek doğrulttuğum zaman uzattığım eli sıkması gerektiğini önceden söylediğim için bu sefer beni terslemedi.

Hoseok ve Bay Jung ile tokalaştıktan sonra Taehyung'un yanına oturdu.

Yayıldı demek daha doğru olur.

"Efendim tanıştırayım, Min Yoongi. Modelim ve bu sezonun yüzü."dedim.

Bay Jung'un yüzündeki tatmin edici ifade mutluluk vericiydi.

"Sana güvenmekte ne kadar doğru karar verdiğimi görebiliyorum."dedi Bay Jung.

Hoseok babasını desteklercesine kafasını salladı.

"Teşekkürler."dedim.

Yoongi'nin suratında hiç bir ifade yoktu.

"Teşekkürler."dedim tekrardan.

Hoseok ceketinin kollarını çekerek önündeki dosyayı açtı.

"İki gün  içerisinde talep ettiğiniz stüdyo ve doğal çekim alanları çekimler için hazır olacak. Seçtiğimiz kıyafet ve kombinler hazır bir biçimde sizden önce oraya gönderilmiş olur."dedi.

Tam teşekkür etmek için ağzımı açmıştım ki Yoongi,"Alacağım ücreti kiminle görüşeceğim?"diye sordu.

Odadaki herkes bakışlarını ona çevirirken Bay Jung bir soruyu beklediğini belli eder gibi söze girdi,

"Muhasebe bölümümüze uğrayarak sizin için ayırdığımız bütçeyi öğrenebilirsiniz. Eğer başka bir miktar talep ediyorsanız bildirmeniz yeterli."dedi.

Yoongi'nin gülümser gibi olduğuna yemin edebilirim.

"Konularda anlaştıysak,"dedim. Ayağa kalktığımda herkesin ayağa kalkmasına anlam veremeyen Yoongi önce bize bakıp ardından yavaş hareketlerle doğruldu.

Elimi Bay Jung'a uzatarak,"Anlaştık."dedim.
Bay Jung, "Sizinle çalışmak eminim çok zevkli olacaktır ancak sağlık sebeplerimden dolayı tedavide olacağım için size oğlum Hoseok eşlik edecek."dedi.

"Lütfen bunu dert etmeyin ve iyileşmeye bakın, harika bir iş olacağından eminim. İyi günler."dedim. Bay Jung Prostat kanseriyle boğuşan birine göre oldukça iyi görünüyordu.

Hoseok, "Böyle buyurun."diyerek yolu gösterdi. Gösterdiği yoldan çıkarken Yoongi tecrübesizliğini belli ederek her yeri incelercesine dikkatliydi.

Onun bu haline bakmaktan kendimi alamıyorum.

Ah, cidden. O mükemmel olacaktı.

Muhasebe kısmına geldiğimizde Yoongi'ye döndüm.

"Ücretin ile ilgili görüşeceğin yer burası."dedim.

Bıkkın bir ifadeyle,"Sonunda buraya geliş amacıma geldik."dedi. Aslında bur esmi ortamdan ne kadar mefret ettiği açıkça belliydi.

Kafamı sallamakla yetindim.

Hevesle muhasebeci kızla görüşmeye başladığında, keşke benimle de böyle hevesli konuşsaydı diye düşündüm.

Kiz ona bir cek uzatarak işine geri doduğunde yüzündeki şaşkınlığı sezebiliyordum. Elindeki çeke bakarak bana döndü.

Gözlerini ayırmadan "İstediğim miktarı yazabileceğimi söylediler."dedi.

"Tebrik ederim."dedim gülümseyerek.

Yüzünü benim yüzüme doğru kaldırdığında o an oracıkta can verecektim.

Abartılı bir sevinç hareketi yaptığında cidden ne yapacağımı şaşırdım.

"Çok para dediğinde bile bunu hayal etmemiştim."dedi.

Bende etmemiştim.

Yoongraph ; 𝐦𝐲𝐠 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin