Hansol ile sevgiliydiniz ama aranızda biraz yaş farkı vardı. Sen ondan altı yaş küçüktün ve karakterin de çocuksu olduğu için bazı zamanlar anlaşmakta zorlanıyordunuz. Ancak aranızdaki aşk her şeye rağmen sizi beraber tutuyordu.
Derin bir nefes aldın ve pratik yaptığı odaya yaklaştın. Ona büyük uğraşlar sonucu en sevdiği yemeği yapmıştın ve beğenip beğenmeyeceği konusunda endişeliydin.
Kafanı dans stüdyosundan içeri sokunca onu bir kızla oldukça yakın bir sohbet içerisinde gördün. Sen yokken o kızlara hep böyle cana yakın mı davranıyordu? Sinir katsayın yükseklirken kapıyı sertçe açıp içeri girdin.
"Ah, (adın)" kızdan birkaç adım geriledi.
"Kim bu kız?" Kaşlarını kaldırarak sana baktı. Bu 'düzgün konuş' demekti galiba. Peki umrunda mıydı? Hayır! Şu an sinirin seni kontrol ediyordu.
"Arkadaşım (adın)"
"Bütün arkadaşlarınla bu kadar samimi misin?!" Sen o yokken bile karşı cinsten uzak durmaya çalışırken o kızlarla temas ederek sohbet ediyordu. Buna nasıl sessiz kalabilirdin ki? Üstelik senin çok kıskanç biri olduğunu biliyordu.
"Yanlış anladınız-" Kızın omzuna koyduğu eli sertçe ittirirken "Kes sesini!" Diye bağırmıştın. Kız ittirmen ile yere düşmüştü.
"(Adın) sen ne yaptığının farkında mısın? Nasıl böyle seviyesiz bir harekette bulunursun!" Yere düşen kızı kollarından kavrayıp "İyi misin?" Diye sormuştu. Kızın bilerek ağlamaya başlaması ve Hansol'a sarılması ile nefessiz kalmıştın.
Tam ağzını açıp laf edecekken Hansol'un "Git buradan." Demesi ile ağzın açık kaldı. O... bu kızı sana tercih etmişti öyle mi? Bilerek onu düşürmediğin halde suçlu görmüştü seni. Bu kızın ona sarkıntılık yaptığının farkında değil miydi cidden? Ya da ona sarılmak için bu durumu kullandığını?
Elindeki yemek çantasını önüne attın. Göz yaşların bağımsız olarak akmaya başlamıştı.
"Gideceğim." Dudaklarını birbirine bastırarak arkanı döndün ve stüdyodan çıktın.
Bugün buraya büyük hayallerle gelmiştin ve hayal kırıklıkları ile geri dönüyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE HAYAL ET
FanfictionNct ile ilgili, kısa hayal et yazıları. Belki bir gün gerçek olur, ne dersiniz?