SM stajyeriydin ve oldukça meşguldün. Saatlerce prtaik yapmak seni oldukça yoruyordu. Kim yorulmazdı ki?
Kendini yere attığında derin nefes aldın. Bacakların ağrımıştı artık.
"Biraz mola versek?" Mark başıyla onayladı ve müziği kapatıp yanına uzandı.
Stajyer olduğun günden beri en iyi Mark ile anlaşıyordun ve sürekli birlikteydiniz. Beraber pratik yapıyor, yemek yiyor ve eğleniyordunuz.
Güzel bir arkadaşlık...
"Yakında çıkış yapacağız..." Dedi Mark fısıldar tonda.
"Daha meşgul olacağım.Eğer sana vakit ayıramazsam bana kızma." Haklıydı. Mark yetenekli biriydi ve çok çalışıyordu.
"Kızmayacağım." Kafasını çevirip sana baktığını hissettin.
"Senden hoşlandığımı biliyor olmalısın." Kalbin... Böyle atması normal miydi?
"Bazen.. Keşke sıradan, idol olmayan bir insan olsaydım diyorum. Sonra seninle burada tanıştığım aklıma geliyor ve bu düşüncenden vazgeçiyorum." Derin bir nefes aldı ve birkaç dakika sessiz kaldınız.
"Çok yazık. Güzel bir ilişkimiz olabilirdi." İçinden hala olabilir diyorsun. Ancak sende ikinizin bunu yapamayacak kadar meşgul ve korkak olduğunu biliyorsun. Gözlerin doluyor ancak çaktırmıyorsun.
"Arkadaşız o halde?" Diyorsun gülümseyerek. İçinde birçok anlam barındıran gülümsemeni anlıyor ve uzattığın elini tutup fısıldıyor;
"Arkadaşız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE HAYAL ET
FanfictionNct ile ilgili, kısa hayal et yazıları. Belki bir gün gerçek olur, ne dersiniz?