JENO ┋Hayal Et ✿

4.2K 151 4
                                    

Soğuk hava içini titretirken, etrafına bakındın. Nerede kalmıştı bu Jeno?

İki haftadır yeni şarkıları için çalışıyorlardı ve onu bu süre boyunca hiç görmemiştin. Şimdi ise ufak bir kaçamak yaparak buluşacaktınız ancak hızlı olduğunu iddia eden Jeno yarım saattir seni soğukta bekletiyordu.

Kalbin bile buz tutmuş olabilirdi. Bu soğukta dışarı incecik kazakla çıkmakta neydi?

Beline dolanan kollar ile irkilirken bunun Jeno olduğunu anlaman uzun sürmemişti. Bu kokuyu on kilometre öteden bile tanıyabilirdin.

"Seni özledim.." Boynuna tüyden hafif bir öpücük kondururken, ona dönüp sıkıca sarıldın. Baş döndüren kokusunu içine çekerken rahatladığını hissediyordun.

"Neden bu kadar geç kaldın? Soğuktan dondum!" Sarılmayı bırakıp, kollarını birbirine bağladın ve mızmızlanmaya başladın.

"Özür dilerim bebeğim. İşimiz anca bitti." Ellerini tutup ısıtmaya çalıştı. Bu hareketini gülümseyerek izledin.

"Ayrıca bu soğukta bu kadar ince giyinecek ne vardı?" Diye sitem etti ceketini çıkarıp sana giydirirken.

"Seni bir an önce görmek istediğim için hemen çıktım, seni çok özlemiştim..." Üzgün bir şekilde mırıldandın. Sana tekrar sımsıkı sarılırken saçlarına öpücükler kondurdu.

"Ben de seni çok özledim (adın). Yanında olmama rağmen hala özlüyorum." Dudaklarınızı kısa bir anlığına buluştururken bu anın hiç bitmemesini istedin, istedi.

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin