JISUNG ┋Hayal Et ✿ [1]

5.3K 178 18
                                    

"Keşke ben de senin gibi yetenekli olabilseydim." dedin Jisung ile beraber çekilen fotoğrafınıza bakarken.

Bugün Nct Dream çıkış yapmıştı ve ilk aşkın, Jisung'da o grubun üyesiydi. Bu senin için oldukça yıkıcı bir durumdu. Çalışkan, zeki ve yetenekli değildin. O ise tam aksine her şeyde başarılıydı.

Siz ortaokul arkadaşıydınız. Yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmezken şimdi onu uzaktan görme şansın bile yoktu. Onu defalarca aramıştın ama bir türlü ulaşamamış, bulamamıştın.

Açık konuşman gerekirse, onu oldukça özlemiştin.

Aylar sonra

İşte oradaydı. Birkaç metre uzağında, My First and Last şarkısında dans ediyordu. Bolca para ödeyerek ve hızlı davranarak ön taraftan bilet almıştın.

Çok değişmişti ancak bakışları hala aynı sıcaklığı hissettiriyordu.

Etrafında çığlık atan, şarkıya eşlik eden, üyelerin ismini sayan, zıplayarak kendini yırtan... Binlerce fan vardı.

Sen mi? Herkesin aksine, olduğun yerde hareketsiz duruyor ve gözünü Jisung'dan ayıramıyordun. Senin için zaman durmuştu ve sadece ikiniz vardınız.

Ve nerede olduğunu farketmeni sağlayacak bir şey oldu. Etraftaki endişeli çığlıkları yeniden duymaya başlamıştın.

Jisung ile gözgöze gelmeniz ile onun birkaç hareketini kaçırıp yere düşmesi bir oldu. Konser durdu, Nct Dream sahneden ayrıldı ve birkaç gün sonra Jisung'un ayağını kırdığı haberi sosyal medyaya duyuruldu.

Devamını yazsam mı burada bıraksam mı? ;(

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin