JAEMIN┋Hayal Et ✿

5.4K 192 21
                                    

''Daha iyi misin?'' Başıyla onayladı. Disk problemlerinden dolayı bir süredir tedavi alıyordu. Sende bu süre boyunca ona olabildiğince destek olmaya çalışmıştın sevgilisi olarak.

Hem okulun ile ilgileniyor, hem ailene destek amaçlı çalışıyor hem de Jaemin'e destek oluyordun. Açık konuşman gerekirse, bal gibi insandın Jaemin sana sahip olduğu için kendini şanslı görmeliydi. Selam EGO.

Düşüncelere dalmışken yanağına kondurulan öpücük ile kendine geldin.

''Ne düşünüyorsun?'' Gülümseyerek. Aranızda mesafe kalmayacak şekilde seni kendine çekti. 

''Ne kadar harika olduğunu.'' Dedin göz kırparak. Kısık bir kahkaha atarken onu izledin. Gülüşü çok mu güzeldi yoksa sadece sana mı güzel geliyordu? Umarım sadece banadır diye düşünmeden edemiyordun.

Birkaç saniye sessiz bir şekilde birbirinizi izlediniz. O kadar güzel bakıyordu ki, göz kırptığında bile o anlam dolu gözleri daha az göreceğin için üzülüyordun.

''Keşke zaman dursa adın.'' Burnuna tüy gibi bir öpücük kondurdu.

''Sonsuza kadar seni izleyebilirim.'' Uzun zamandır beraber olmanıza rağmen daha öpüşmemiştiniz. Anı yaşayarak, tadına vararak, yavaşça yaşıyordunuz hayatı.

''Ah cidden.. Seni öpmek istiyorum ama dışarıdayız.'' Oflayarak etrafa bakınca aranızdaki o romantik hava bozuldu. Bu duruma gülerken ellerini boynuna doladın ve sarılma pozisyonu almış oldunuz. Anında elleri belini sıkıca kavrarken; ''Seni seviyorum.'' Diye fısıldadığını duydun.

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin