JENO ┋Hayal Et ✿

5K 171 3
                                    

"Evet şimdi tavaya marine ettiğimiz etleri koy ve hemen ardından mantar, havuç ve soğan dilimlerini ekle. Sonra hepsini 10 dakika arayla güzelce karıştır." Yavaşça nefesini dışarı üfledin ve kaynayan suya gözlerini diktin.

Yemek yapmak neden bu kadar zahmetliydi?

Jeno'dan sana yemek yapmayı öğretmesini istemiştin ve o da severek kabul etmişti. Yemek yemeyi oldukça sevmesi ve yiyeceği yemeği senin yapıyor olman kabul etmesinde büyük rol oynuyordu.

"Neyi bekliyorsun güzelim?"  Hafif alayla sorduğu cümle dudaklarını büzmene neden olmuştu.

"Hiç.. Sadece dalmışım." Söylediği şeyleri sırayla tavaya koydun ve karıştırmaya başladın.

Birkaç dakika sonra yanında hissettiğin hareketlilikle kafanı sola çevirdin. Yavaşça yanına sokulduğuna gülümsemeden edemedin.

Kollarını beline dolamış, çenesini omzuna dayamış boynuna küçük öpücükler konduruyordu. "Ne yapıyorsun?" Dedin yerine kıpırdanarak.

"Daha yeni başladık sevgilim." Dedin önündeki yemeği karıştırmaya devam ederken.

"Yemeği boşverip uyusak mı?" Kokun ile uyumayalı uzun zaman oldu..." Burnunu boynuna sürterek konuşması sesinin boğuk çıkmasına sebep olmuştu.

Olduğun yerde ters dönüp kollarını Jeno'nun boynuna doladın. Gözlerini büyütmüş sana masum bakışlar atıyordu.

"Omo çok tatlı görünüyorsun!" Sırıtarak yanaklarını sıkmaya başladığında yüzünün girdiği şekile kahkahalar atmaya başladın. Onun karşısında utanmadan, istediğin gibi davranmayı seviyordun. Birkaç dakika daha bu şekilde tatlı romantik bir havada birbirinizle oynaştınız.

"Adın yemek yanıyor!"  Ve iki saatiniz yaktığınız yemeğin artıklarını toplamak ve Jeno'nun sana söylenerek yeniden yemek yapması ile geçmişti.

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin