Diğer hayal etin 2. Partı!
Hansol'dan:
Adın ile ayrılalı birkaç hafta oluyordu. Her gün ona olan özlemimin artması, benim için işleri zorlaştırıyordu. Ne yapacağımı düşünürken yanıma Eun Sung geldi."Ne düşünüyorsun? Yüzünden düşen bin parça." Kolunu omzuma atarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Bu kadar yakın davranması sinirimi bozmuyor değildi. Sonuç olarak onun yüzünden adın ile ayrılmıştım. "Hiç.. Pratik yapalım hadi." Kalkacağım sırada kolumdan tutarak kalkmamı engelledi.
"Akşam bana gelmeye ne dersin?" Bacaklarını açarak kucağıma oturacağı sırada onu ittim. "EunSung senin amacın ne?" Diye rahatsızlığımı belirttim.
"Sence? Hem artık sevgilin de yok. Bana bir şans versen?" Beni öpeceği sırada onu sertçe yere ittim.
"Adın haklıymış. Sen bir yılansın! Bizi ayırdın. Sana inandığıma inanamıyorum."
"Ben ayırmadım. Sen onun yerine beni tercih ettin zaten! Arkadaşını sevgiline tercih ettin, beni umutlandırmak senin suçun!" Gerçekler hiç bu kadar acı verici olmamıştı. Aptallık etmiştim. Adına gereksiz tepki vermiştim.
Hışımla pratik odasından çıkarken, vakit kaybetmeden adının evinin yolunu tuttum.Sizden:
Her kapı çaldığında Hansol'un geldiği umuduyla açıyordun ama artık umutların tükeniyordu. Kapıyı açıp karşında Hansol'u görmenle tepkisiz kaldın. İçinde volkanlar patlasada, soğuk bir şekilde ona baktın."Adın... Özür dilerim, hata ettim." Kapıyı kapatacağın sırada ayağını koyarak engelledi.
"Kendimi nasıl affettireceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Tek yapabileceğim şey; özür dilemek. Özür dilerim."
"Sen.. O kızı bana tercih ettin. Beni hiçe saydın." Ellerini avcuna aldı. "Özür dilerim. Seni sevdiğimi biliyors-" sözünü keserek "Bilmiyorum."
"Adın böyle yapma, lütfen..."
"Git, Hansol." Kırgın gözlerle sana baktı. Onu seviyordun, çok seviyordun ama kırgındın.
"Beni affetmeni sağlayacağım, şimdilik gidiyorum."
Wattpad de herkes mutlaka bu
tarz bir şey yazıyor. Eh ben de
klişeliğe uyum sağlayayım dedim.Bu arada, Hansol artık NCT'de olmasa da, ben yazmaya devam edeceğim. Ben, biz onu Nct ile tanıdık sonuçta.
Öpüldünüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE HAYAL ET
Hayran KurguNct ile ilgili, kısa hayal et yazıları. Belki bir gün gerçek olur, ne dersiniz?