JOHNNY┋Hayal Et ✿

4.5K 158 36
                                    

"Çok güzelsin (adın)." Diye kulağına fısıldayan Johnny'e aldırmadan filmi izlemeye devam ettin. Bugün film gecenizdi ve Johnny sana sırnaşıp duruyordu. Her ne kadar hoşuna gitse de filmin en heyecanlı yeriydi ve izlemek istiyordun.

"Hadi ama (adın) şu sıkıcı filmi izlemeye devam mı edeceğiz?" Elinle sus işareti yaparak filmi izlemeye devam ettin. Yanında Johnny duruyordu ve sen onu takmayıp film izliyordun. Valla büyük başarıydı.

Senden uzaklaşıp kollarını birbirine bağlayıp dudak büzdü. Cidden! Böyle ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı?
Ona yaklaşıp sarıldın ve çeneni omzuna koydun.

"Burada küçük bir bebek var." Kaşlarını çatarak karşıya bakmaya devam ediyordu.

"Hey konuşmayacak mısın?" elinle onu dürterken hala kayıtsız kalıp, izlemediği filmi izliyormuş gibi yapıyordu. Yanağına bir öpücük kondurup tepki vermesini bekledin.

Moralin bozulurken çaktırmamaya çalıştın. Bu çocuksu halleri ne zaman bitecekti? Evleneli neredeyse bir yıl oluyordu ve hala çocuk gibi davranmaya devam ediyordu. Duygusal bir yapın vardı ve böyle durumlarda direk modun düşüyordu.

Geri çekilerek eski yerine yerleştin. Film bitene kadar ikinizde hiç konuşmamıştınız. Nihayet, film bittiğinde sana bakmayı akıl edebilmişti.

Yastığına sarılmış bir atak yapmasını bekliyordun ama o sadece bakmakla yetinmişti.

Canın sıkkın bir halde televizyonu kapatıp, yatak odanıza çıktın. Yatağa yatıp Johnny'nin gelmesini bekledin. Çok geçmeden gelip kendi yerine yerleştiğinde aranıza bir kişi daha girebilecek mesafe vardı.

Ondan uzak kalmak istemiyordun ama ilk adımı da atamıyordun. Johnny de aynı şekilde hissetmiş olacak ki belli bir süre geçtikten sonra sana arkadan sarılmıştı.

"Uyudun mu?" Omzuna bir öpücük kondurunca başını olumsuz anlamda salladın.

Seni kendine çevirerek öpmeye başladı. Öpüşüne karşılık verdiğin vakit elleri yerinde durmayarak sırtına, oradan da kalçana inmişti.

"Özür dilerim..." Diye fısıldadı geri çekilirken. "Seni üzdüğüm için kendimden nefret ediyorum." Gözlerini senden kaçırırken çoktan yelkenleri suya indirmiştin. Ve istemsizce ona bir şey sordun:

"Sevişmeye ne dersin?"

Şendslrmsştmsşrödpddllrlfeğödilrşs

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin