HAECHAN ┋Hayal Et ✿

6.1K 246 60
                                    

Haechan ve senin ailen oldukça yakınlardı. Doğal olarak Haechan ve sende yakındın. Sürekli birbirinizin evindeydiniz ve bu yakın olmanızı sağlamıştı.

İlk başta aptal espirileri ne kadar ona gıcık olmanı sağlasada şimdi aranız oldukça iyiydi.

Mutfağa girdiğinde oturan annene ve bayan Lee'ye gülümsedin.

"Bir şey mi istiyorsunuz tatlım?" Dedi annen şeker şeker gülümseyerek.

"Aslında içecek bir şeyler almaya geldim. Donghyuck-ah susadığını söylüyor." Annen yerinden kalkarak size meyve suyu koyarken sen bayan Lee ile sohbet ediyordun.

"Ah (annenizin adı) Oğlum ve adın çok yakışmıyor mu?" Tükürüğün boğazına kaçınca öksürmeye başladın. Annen de bayan Lee'nin gülüşüne eşlik ederken bunlar nasıl anne diye düşünüyordun.

Annen meyve sularının olduğu tepsiyi eline tutuşturunca koşar adım mutfaktan çıktın.

Düşününce sen hariç kimse Haechan'a katlanamaz gibi geliyordu. O cidden çekilmez biriydi. Belki de öyle olup sana kalmasını istiyordun. Çünkü şu sıralar aranızda olanlar oldukça tuhaftı.

Bunları en yakın arkadaşına anlattığında birbirinizden hoşlandığınızı söylemişti. Sürekli beraber olduğunuz için hislerinizin değiştiğini söylemiş ve bunu sana kanıtlamaya çalışmıştı.

Sen ne kadar inanmak istemesen de, kalbinin bir yanı onun senden hoşlanmasını istiyordu.

Odandan içeri girince tepsiyi masana koydun ve yatağına boylu boyunca uzanan Haechan'a baktın. Fazla rahat.

"Meyve suyu getirdim." Dedin kendi meyve suyunu içmeye başlarken.

"İlk bana ikram etmen gerekmez mi? Nasıl ev sahibisin sen?" Dedi sana kötü kötü bakarken. Şirin şirin gülümsedin ve ona öpücük attın.

Meyve suyunu tepsiye geri bırakıp bodoslama yatağa, Haechan'ın yanına atladın.

"Yavaş! Göçüreceksin yatağı." Dedi olumsuz bakışlarını senin yüzünde gezdirirken.

"Ben mi göçüreceğim? Asıl sen göçüreceksin. Kaç kilosun farkında mısın?"

Birden üstüne çıktığında affaladın. Tamam... İlk defa bu kadar ileri gidiyordunuz.

"Ne dedin? Duyamadım." Kulağını döndürerek sana baktı. Onun aurası çok farklı ve... Çekiciydi.

"Neden? Sağır mısın?" Onu sinir edecek sözleri bilerek seçerken piçimsi bir gülüş yaptın. Gözleri otomatik olarak dudaklarına kaydığında nefes alış verişin hızlandı..

Sana pardon, dudaklarına yaklaşmasıyla kapının açılması bir oldu.

"Donghyuck! Adın!" Annen ve Bayan Lee şaşkınlıkla size baktığında bu durumu nasıl açıklayacağın ile ilgili en ufak bir fikrin yoktu. Ve Haechan tam da bu ana  uygun sözleri söyledi;

"Göründüğü gibi değil..."

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin