HAECHAN ┋Hayal Et ✿

4.3K 163 15
                                    

Haechan ile Türkiye'ye gezmeye gelmiştiniz ve ona Türk yemeklerini yediriyordun.

Daha sizin ilişkiniz çok ciddi bir boyuta binmediği için -nişan,söz tarzı-  ailenle onu tanıştırmaktan çekinmiştin.

"Bir acılı karışık ve bir acısız he bir de maydonoz olmasın." Haechan'ı küçük bir çiğ köfteciye getirmiştin.

O acı yiyemiyordu ve sen ona acılı almıştın.Kötü bir kız arkadaştın.

Siparişiniz (?) geldiğinde Haechan tuhaf tuhaf çiğ köfteye bakıyordu.

"Bakacağına ye sevgilim." Ağzın dolu konuştuğun için yüzünü buruşturan Haechan'a güldün.

"Bu şey... Çok tuhaf görünüyor." İçinden kötü kız kahkahaları atarken sakince dışından onun ilk ısırığını alışını izledin.

İlk olarak kaşlarını çattı. Yüzü saniyeler geçtikçe buruşur ve kasılırken ayranından büyük bir yudum aldı. Kusacak gibi bir yüz ifadesiyle ayranı sana ittirirken çoktan kahkaha atmaya başladın.

"Adın!" Dudağının kenarında bıyık şeklinde kalan ayran daha çok gülmene sebep oluyordu. Telefonunun kamerasını açarak ona doğru uzattın. Oda kendi haline gülmeye başlamıştı.

Kendi çiğ köfteni ona verip bir Adanalı havasıyla acılı çiğ köfte yedin. Çalıştın.

Acısız halini beğenip bir tane daha almanı istemişti ama kesinlikle bir daha ayran içmeyeceğinden emindin.

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin