Dokuz kişilik arkadaş grubun ile şişe çevirmece oynuyordunuz.
"Doğruluk mu cesaret mi?" Şişenin cevaplayan ucu Jeno'ya geldiğine nefesini tuttun. Açık konuşman gerekirse, ona sırılsıklam aşıktın ve söylediği her kelime senin için oldukça önemliydi.
"Doğruluk." Jisung düşündü. O mantıklı biriydi bu yüzden iyi bir soru soracağına şüphen yoktu.
"Sürekli erteleyip bir türlü yapmadığın şey ne?" Jeno önüne bakarak gülümsedi.
"Bir itiraf." Herkesten 'oooo' nidaları yükselirken onlara eşlik ettin.
"Ne itirafı?" Diye atıldı başka bir arkadaşın ancak Jeno ikinci soru yok diyerek herkesi susturdu.
Şişe hızla dönerken sana gelir mi diye düşünmeden edemedin. Cidden...
Şişenin cevaplayan ucu sende durduğunda kalbin tekledi. Bu kadar gerilim fazla..
"Doğruluk mu cesaret mi?" Diye sordu. Hiç düşünmeden "Doğruluk!" Dediğinde herkesten itiraz sesleri çıktı.
"Dört kere doğruluk dedin zaten artık cesaret demelisin." Dedi başka bir arkadaşın.
"Of peki.." dedin ve umutla Jeno'ya baktın. Biraz düşündükten sonra gözlerine baktı.
"En çok öpmek istediğin kişiyi öpmeni istiyorum... Ancak herkesin gözü kapalı olacak?"
Kendinden emin bir şekilde etrafa baktı. Herkesten onay veren nidalar çıkınca yüzün kızarmaya başladı.
Onu öpmek...
Herkes gözlerini kapattığında ortam sessizleşti. Kalbin hızla atarken, arkadaşlarının bunu duymamasını diledin.
Yavaşça ayağa kalktığında derin bir nefes aldın. Adımların istemsizce ona doğru giderken, odadaki tek ses senin adım seslerindi.
Dizlerinin üstüne çöküp sana kusursuz gelen suratını izledin. Dudaklarını dudağına bastırdığın an gözlerini açtı. Bunu beklemiyordu anlaşılan.
Tüy gibi bir öpücük kondurup geri çekildiğinde şaşkınlıkla sana baktı.
Hemen kendi yerine geçerken aceleyle "Tamam!" Dedin ve herkesin gözlerini açmasını sağladın.
Kimse üstelemeden oynamaya devam ederken Jeno'nun şaşkın halini çaktırmadan izliyordun.
Birkaç kere daha şişe çevrildikten sonra herkes dağılmıştı.
"Çok yoruldum!" Diye sızlandı Jisung. Herkes onu onaylar sesler çıkarırken düşündüğün tek şey onu öptüğün andı.
"Ben lavaboya gidiyorum." Dedin belli belirsiz. Yüzünü yıkamaya ihtiyacın vardı.
Lavabodaki rutin işlerini halledip yüzüne birkaç kere su çarptığında kendine gelebilmiştin. Aynada biraz kendine baktıktan sonra kapıyı açtığında onu görmeyi beklemiyordun.
"Jeno..?" Dedin anlamayan bakışlar atarak. Neden öyle tuhaf bakıyorsun?
Seni belinden çekip dudaklarına yapışmasıyla gözlerin kocaman açıldı. O seni öpüyordu. SENİ ÖPÜYORDU!
Şaşkınlıkla açılan dudaklarına iyice yerleşerek seni öpmeye devam etti. İstemsizce karşılık vermeye başladığında nefesin kesilene kadar seni öptü.
Dudaklarınız ayrıldığında alnını alnına yasladı ve gözlerinin içine baktı.
"Ertelediğim bir itiraf olduğunu söylemiştim." Nefesini düzene sokmaya çalıştın. Seni tekrar kısaca öptü.
"Senden hoşlanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE HAYAL ET
FanfictionNct ile ilgili, kısa hayal et yazıları. Belki bir gün gerçek olur, ne dersiniz?