TAEIL ┋Hayal Et ✿

3.7K 157 12
                                    

"Vedalaşmak için 5 dakikamız var."

"Gitmek zorunda mısın?" Burukça gülümsedi. Aranızda hiçbir temas olmamasına rağmen sıcaklığını hissediyordun.

"Geri geleceğim. Sadece bazı işleri yoluna koymalıyım." O senin sevgilin değildi. Arkadaşın da değildi. Sizin aranızdakiler çok daha farklı bir boyuttaydı. Asla bir ad koyamazdınız. Birbirinizden hoşlanıyordunuz ancak bunu söyleyecek cesaretiniz de yoktu. Bu şekilde 1.5 yıl geçinip gitmiştiniz.

"Peki kim bana uyuyamadığım günler hikaye anlatacak?" İki elini tutarak seni kendine çekti.

"Dertlenme, daima yanındayım." Dudaklarını alnına bastırıp uzunca öptü. Kollarını beline doladın ve ona sıkıca sarıldın. Bu kokuyu çok özleyecektin.

"Kendine iyi bak. Zarar görmemeye çalış. Aç kalma ve hasta olma. Sana başka amaçlarla yaklaşan erkeklerden uzak dur. Kendini koru ve... Beni sevmeye devam et..." Yanağını okşayıp dudaklarına bir öpücük kondurdu. Karşılık vermene fırsat bırakmadan geri çekildi ve yürüyerek senden uzaklaştı.

Birkaç saat yaşadıklarının etkisinden çıkamamıştın. Şimdiden yokluğunu hissediyordun. Yatağına uzandığın sırada telefonuna gelen bildirim sesiyle telefonunu eline aldın.

Tanımadığın numaradan bir mesaj ve bir ses kaydı gelmişti.

"Yokluğumda bununla idare et, seni seviyorum."

Ses kaydını açtığında onun sesini duydun ve dinlemeye başladın.

'Bir varmış bir yokmuş...'

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin