CHENLE ┋Hayal Et ✿

5.4K 183 101
                                    

O senin en yakın arkadaşındı. Ancak duyguların arsızlık edip onun akımına kapılıyordu.

Beraber geçirdiğiniz onca seneden sonra ne yazık ki, ondan hoşlanmaya başlamıştın. Yaptığı her hareket kalp atışını hızlandırıyordu.

Ondan etkilenmemek mümkün müydü ki zaten?

Oflayarak sınıfa girdiğinde her gün olduğu gibi gözlerin ilk onu aradı. Her zamanki gibi yoktu. Okula erken geldiğine hiç şahit olmamıştın zaten.

Nihayet dersin başlamasına iki dakika kala sınıfa girmiş ve yanında oturmuştu.

"Günaydın adın!" Fısıldayarak bağırdığında güldün. Ses tonu bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı? Cidden... Kalbim hızlı atmaktan ağrıyor.

"Günaydın."

Dersler Chenle'nin hoş sesi ile hızlıca geçerken ona hayran hayran bakmamak için kendini zor tutuyordun.

Öğle yemeği arasında hiç beklemediğin bir şey oldu. Kalbin atmayı bırakmış, ciğerlerine aldığın nefes gitmiyordu sanki.

"Ben bir kızdan hoşlanıyorum adın." Çığlık atarak ağlamana neden olacak bir cümleydi bu. Belki de duyman gereken en doğal cümleydi.

Sen onun arkadaşıydın ne bekliyordun ki? Senin yaptığın gibi arkadaşım dediği kişiden hoşlanacağını mı sanmıştın?

Yine de içinde bir umut vardı, senden  hoşlanacağına dair. Sadece umut.

"K-kimden?" Duyacağın cevaptan öylesine korkuyordun ki...

"SeulBi." Artık tam anlamıyla nefes almayı bırakmıştın. En yakın arkadaşın başka bir en yakın arkadaşından hoşlanıyordu.

"Bana karşı boş olmadığını biliyorum... Bu yüzden sana bunu söylemek istedim adın. Arkadaşından hoşlanıyorum bu yüzden beni unutmaya çalış." Dudaklarını birbirine bastırıp gülümseyerek yanından uzaklaştı. Artık gözyaşların istemsizce akıyordu. Acı verici...

Aklında tek bir soru vardı; neden bu kadar acımasız davranmıştı? Senin iyiliğini istediği için mi? Bencil davrandığı için mi?

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin