YUTA ┋Hayal Et ✿

4.6K 166 3
                                    

Yanağına kondurulan sulu öpücükler ile gözlerini açarsın. Sıkıca seni kavramış, göğsüne yattığın Yuta'dan ayrılarak yüzünü görebileceğin şekilde geri çekilirsin.

"Özür dilerim güzelim, uyandırmak istememiştim." Diye mırıldanır seni kendisine çekerken. Hafif rüzgar uyuduğun için üşümeni sağlamış, bu da Yuta'ya mümkünmüş gibi daha sıkı sarılmana sebep olmuştu.

Seni özel bir yere götüreceğini söyleyerek, küçükken geldiği ormanlığa getirmişti. Biraz ilerleyince görülen şehir manzarası buranın en büyük huzur kaynağı olmalıydı.

Karşındaki huzur verici görüntü ve sana sımsıkı sarılan sevgilin mükemmel hissetmeni sağlıyorlardı.

"Çok güzel.." Diye fısıldarsın yüzüncü kez. Buraya geldiğinizden beri tek söylediğin şey buydu belki de.

"Senin güzelliğinin yanında bir hiç.." Burnunu saçlarında gezdirerek derin bir nefes alır. Yanağını yasladığın omzundan başını kaldırarak yanağına masum bir öpücük kondurursun.

"Burası?" Diğer yanağını göstererek yaptığı üzgün ifadeye gülümseyerek gösterdiği yanağına da öpersin.

Geri çekilmeden alnını alnına yaslar ve elini yanağına çıkararak okşar.

"Yıllardır buraya geliyorum," Gülümseyerek gözlerine bakarsın. Ona bakmak gülümsene yetiyordur.

"Hiçbirinde bana gülümsediğinde hissettiğim huzuru hissetmedim." Diyerek Dudaklarınızı birleştirir. Gözlerini kapatarak anın tadını çıkarmaya çalışırsın.

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin