JAEHYUN┋Hayal Et ✿

9.7K 289 36
                                    

En yakın arkadaşınla kavga etmiş, salonda ağlıyordun. Bazen çok bencil olabiliyordu ve seni kırmaktan çekinmiyordu. Sessizce ağlamaya çalışsanda hıçkırmamak elinde değildi.

"Sevgilim, ağlıyor musun?" Telaşla yanına gelen Jaehyun ile göz yaşların daha hızlı akıyor.

"Ben.. Ne yapmalıyım? Huh? İstediğin bir şey var mı? Sorun ne adın? Yalnız kalmak ister misin? Tanrım neden ağlıyorsun?" Eli ayağına dolaşmış bir adet Jung Yoon Oh. Bu haline başka bir zaman olsa katıla katıla gülebilirdin.

Kollarını sana dolamasıyla hıçkırıkların artıyor ve beline sarılıyorsun. Sana sımsıkı sarılmış bir şekilde saçlarını öpmesi rahatlamana biraz yardımcı oluyordu.

"Sorun ne bilmiyorum ama hiçbir şey seni ağlatacak kadar önemli değil. Hatta benim için hiçbir şey senden önemli değil." Saçlarına birkaç öpücük kondurdu.

"Ağlama mı demeliyim ağla rahatla mı demeliyim, bilmiyorum. Sadece... Ben buradayım tamam mı? Yalnız hissetme." Seni kendinden uzaklaştırıp göz yaşlarını sildi. Yüzün onun avcundayken, gözlerinin dolu dolu olduğunu gördün.

"Seni seviyorum." Diye fısıldadın. Ani itirafın karşısında ilk şaşırsada bozmadan gülümsedi.

Ağlaman dinene kadar yüzünün her santimini özenle öptü ve sana tatlı iltifatlarda bulundu. Ağlaman dindiğinde ise sana çocukluk anılarını anlatıp gülmeni sağladı ve sana yaptığı leziz yemekler ile moralini yerine getirdi.

NCT İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin