Strah.

185 6 0
                                    

◾Danas su već 3 sedmica od kako sam tu. Moje modrice su prošle, ali još imam noćne more, boli me duša zbog izdaje voljene osobe.

Duboko uzdišem i dižem se iz kreveta vidim da je 9 sati.

Brzo popijem svoje lijekove i uzimam knjigu od koje imam još par stranica do kraja.
Udubim se u čitanje dok me blago otvaranje vrata ne trgne. Brzo pogledam prema vratima i vidim Miu.

Blago se joj osmijehnem zatvarajući knjigu i napravim mjesta za nju do mene.

Lagano sjeda gledajući me zabrinutim pogledom, spusim ruku na njeno rame gledajući je u oči u kojima se ocrtava strah.

"Demi, smatram te sestrom, jedino s tobom i sa Nickom komuniciram. Njemu ovo ne smijem reći, ali ja sam trudna."- izgovorila je potišteno na šta sam ja samo gledala u nju zaprepašteno.

" Mia, znaš li čije je dijete, kako? Kad?"- brzo sam sklopila rečenicu u nadi da ću joj na bilo kakav način olakšati.
"Pa, jedino može biti Leonovo, ali raskinuli smo prije dvije sedmice, plašim se. Bili smo u klubu i desilo se. Nisam htjela. Ne znam šta da uradim."- govorila je dok se u njenim plavim očima ocrtavao strah koje su se punile suzama.

" Pokušaj stupiti u kontakt s njim, reci mu, pokušajte se pomiriti ili pobaci."- rekla sam grleći je dok su se njene suze slivale i natapale moju spavaćicu.
"Ne želim odbaciti to dijete Demi. Obi zaslužuje život sa ili bez njega. Možeš večeras sa mnom u klub? Bit će tu, pokušat ću popričati s njim, Demi molim te.."- govorila je molećivim glasom.

Toplo sam joj se osmijehnula i klimnula glavom.

"Ako Nick dopusti, sama znaš da me drži tu kao običnu životinju. Skoro mjesec nisam izašla dalje od dvorišta."- izgovorim potišteno.

"Ja ću to srediti"- brzo je rekla i sklonila kosu sa lica.

Još jednom me čvrsto zagrlila napuštajući sobu. Ustala sam iz kreveta obavila jutarnju higijenu.

Silazim na doručak, brzo sjedam na svoje mjesto samo gledajući u hrahu na mom tanjiru.

Definitivno se osjeam kao višak, zadnje smeće u ovoj kući. Nick razgovara sa Helenom. Danijel vodi sasvim miran razgovor sa Miom. Ed i Kristina se valjda svađaju. Kristina je još jedna Nickova kurva....

Ja jednostavno sjedim i gledam u hranu na svom tanjiru, bockam viljuškom i poneki zalogaj ubacim u usta.

Za vrijeme večere ništa bolje, ovaj put sam miješala toplu supicu u svom tanjiru dok sam valjala očima.

" Ja i Demi bi smo se trebale spremiti za večerašnji izlazak."- rekla je Mia na što sam se okrenula prema njoj i osmijenula.

"Kakav izlazak pobogu, gdje?"- duboko odgovori Nick, opet sam se zagledaledala u njegovo perfektno oblikovano lice i kako steže vilicu. Jednostavno savršen.

'Idemo u klub večeras Nick, sve je dogovoreno."- izgovorila je Mia mahnitalo mahajići rukama.

"Idete ako idem i ja. Demi sam oteo i ova djevojka svake sekunde može otići, bit slobodna, ali kasnije bi svakako bila mrtva."- izgovorio je ironično, ne mogu vjerovati. Ko je ovaj čovjek?

" U redu kako god samo da idemo, hajde Demi idemo."- rekla je brzo ustajući sa stolice i krenuvši prema stepenicama.

Brzo sam ušla u svoju sobu i počela spremanje.

Ulazeći u kupatilo poskidala sam sve sa sebe i stala pod vreo tuš, tople kapljice su klizile niz mekanu kožu sada već preplanulu od sunca.

Nakon tuširanja počela sam preturati po ormaru ne bi li našla nešto što će mi odgovarati. Mia je rekla da ne pretjerujem, tako da neću.

KRAJ. .....za sada.Where stories live. Discover now