NICK:
Cijelu večer se osjećam nezgodo, kravata me stišće, tijelo mi reaguje na Demi prejako. Mozak mi govori da je ne gledam, ali ne mogu, cijrlr večeri je u društvu nekog klipana Deana. Par puta su se razdvojili pa opet zajedno. Govor joj je bio perfektan, sbi muški pogledi, a i ženski cijelu večer, a posebno za tih 10 minuta bili su uprti u nju. Blicevi su sijevali a ona je držala pogled prikovan za moj, pa Deanov dok je govorila.
Svi su je požudno gledali, nisam izuzeak, svi oni su me nervirali cijelo veče. Ema s kojom sam došao krpila se za mene gdje god sam hodao, a onda se izgibila u društvu 3 momka, nije se vratila. Ali ne plašim se, vratit će se.
Dok je Demi hodala duga plava haljina se vukla za njom a poluprazan hol odjekivao od njenih potpetica. Koračala je hrabro i samouvjereno. Podignute glave, bez srama gledala svakoga u oči, puna prkosa, bez dlake na jeziku, iskrenost na prvom mjestu. Puna morala i bez poniznosti prema ikome.
Prostorijom se prelomio zvuk pucanja kože od kožu. Pogled mi je fokusirao Demi i jednog od najuticajnih i najbogaatijh ljudi, Tristan Emmol. Kada sam ih pogledao njena rika je počivala na njegovom obrazu, kroz par seknudi joj se pustila pored tijela, a njegova glava je bila okrnuta u jenkm smijeru. Sreća nije bilo mnogo fotografa i novinara. Sljedeće sto sam vidio je kako je Tristan hvata za ramena i trese, Dean se umiješa i stane ispred Demi. Mozak mi gori, šta da uradim? Da ih gledam tako? Umirem iznutra, izjedam se. Ispijam čašu alkohola u sekundi i hvatam sljedeću, ne znam čija je ali ispijam do dna gledajući kako ona napušta cijelu salu sa svojom pratnjom. Tristan ljutito korača prostorom rušeći par čaša dok hoda gore-dole. Osramoćen je. Ustanem piravnavajući svoju kravatu pa krenem napolje. Malo droge će me opustiti dozvoliti da zaboravim na sve.
Napokon se zavalim u svoj krever i upalim TV. I tamo Demi, njen dolazak, govor, par slika tokom cjelokupne večeri i jedna slika uslikana za vrijeme rasprave sa Tristanom. Vidio sam i svoj lik na TV-u. Ali i Deanov. Progutam bol koji se nakuplja u meni osjećajući gorčinu. Naspem čašu burbona i ispijem do dna.
3 sata iza ponoći zaspim nadrogiran i mortus pijan. Bol u srcu i duši osjećam i dok spavam, sanjam je. Čeka me gdje god da se okrenem ili pođem. Volim je, koliko god to odbijao i poricao ona je jedina koja mi je oduzela srve i nikada nije vratila. Jedina zbog koje se mijenjam, zbog koje sam sreman na sve. Koju vidim kao ženu kraj koje bi proveo cijeli život, čak i djecu odgajao s njom.
Bol u glavi me probudi i srušim se sa kreveta, dopužem do tolata i stanem pod hladan tuš.
Nakon doručka pokupim kafu i napustim kuću vozeći se do svoje firme. Čeka me dug i težak dan...
Dok listam novosti u svom uredu na laptopu opet ugledam njenu sliku, današnju. Sama. Tak tako, hoda bez cilja i namjere, ispod stoji neki tekst ali nebitan. Njena slika me ispuni i buljim u nju. Savršena je i tek tako slikana od paparaca.
Bolno protrljam oči pa skinem sat sa ruke i bacim ga preko stola. U ured mi ušeta čovjek s kojim radim već dugo i priđe mi sjedajući na stolicu."Gospođa Demi Dewierro vas traži."- pogled mi se zamagli i grlo stegne. Ona?
"Gdje je?"- upitam pročišćavajući grlo.
"Na prvom spratu. Nisam je doveo, nisam siguran želite li je vidjeti i imate li vremena."- glatko izgovori.
"Odmah je pozovi gore."- promljam i ustanem sa stolice..
Nisam dugo ubaivala nastavak, aali tu je škola i dosta obaveza a i obzirom da vas sve manje i manje čita priču ne znam ni da li bi trebala ubacivati.
Uglavnom hvala svima koji čitaju😊💗
ESTÁS LEYENDO
KRAJ. .....za sada.
RomanceA bila je skromna. Preskromna, ako ćemo iskreno. Čitav život je tragala za malim stvarima. ◾Sitnicama. ◾Detaljima. ◾Za čovjekom sa kojim će konačno biti sretna. Da joj češlja kosu. Pokriva u hladnim noćima. Tješi dok je psihički loše. Da je...