Već sam za 5 minuta napola suha stigla u Nickovu sobu.
I dalje je stajao na istom mjestu gledajući kroz razbijeni prozor."Nick, jesi dobro?"- upitam prilazeći mu i spustim ruku na njrgovo rame.
" Nisam. "- odsječno zaurla i odgurne me od sebe.
Brzo se počne kretati po sobi usput rušeći sve što mu dođe pod ruku.
NICK:
Iz neobjašnjivog razloga bijes mi okupira cijelo tijelo kada sam ugledao Demi u Danijelovom zagrljaju. Bez mnogo razmišljanja razbijem staklo ogronnog prozora u svojoj sobi koje saspe u sitne komadiće i raspe po tlu.
Nastavim zuriti u njih dok mi se vid magli.Čujem Demi iza sebe i nesvjesno počnem prepirku s njom.
Gledajući je kako mi se pravda za to što je učinila nr čujem niti jednu riječ, u ušima mi zuji a glava puca.
Privučem je sebi i spusit svoje usne na njene vlažne, prebaci ruke oko moga vrata i prepusti se." Nick, čekaj."- duboko udahne gurajući me od sebe.
"Predugo ja čekam, Demi želim te, shvataš?"- u prekidima tiho izgovorim sklanjajući joj kosu sa lica.
Otrgne se od mene i izađe iz sobe. Večeras mi treba žena, neću juriti razmaženu klinku.
Završivši sa svojom večerom ustanem od stola i napustim kuću.
Uhvatim svjež vazduh sjedajući na stepenice kod prilaza puštajući da mi lagani povjetarac mrsi kratku neurednu kosu.Iz džepa izvadim džoint i počnem uživati u njemu, usnama prinesem flašu viskija i jaka tečnost mi nagrize grlo a zatim zqpali vatru u mojoj utrobi, zadovoljno se osmijehnem uživajući u orekijepoj večeri, poptpuno sam, pijući alkohol i pušeći razne trave kako bi zaboravio na sve i odagnao i samu pomisao da sam zaljubljen. To ne liči na mene, nisam tip koji bi želio imati jednu ženu i osnovati porodicu s njom. Posebno ako bi to bila djevojka koja je kurva i još bonus koju sam oteo kako bi joj pomogao da se domogne svog bogatstva i predtanr lutati po jeftinim hotelskim sobama sa dečkom za kojeg je mislila da je štiti i voli, a s druge strane još izdana od strane roditelja koji su je htjeli ubiti.
Odmahnem glavom i podignem se sa tla kretajući se prema drvenoj klupi i zavalim se u nju.
Izvadim telefon iz džepa, utipkam poznati broj i prislonim na uho. Poslije drugog zvona začujem poznati odvratan glas kako mi para uši. Ne znam kog vraga zovem Katarinu.
"Slobodan s večeras, možeš doći, jedno veče?"- krutim glasom joj se obratim dok mi u glavi zuji.
" Uredu, bit ću kod tebe u 10."- zvonkim glasom odgovori i prekine vezu.
Otpijem posljednji gutljaj iz flaše i bacim ostatak džointa te ustanem i uputim se prema unutrašnjosti kuće saplićući se o sopstvene noge da bi ispred vrata ugledao Demi kako sjedi sa žiletom u jednoj ruci sjekući drugu, napola odgorjelu cigaru drži između usana. Kosa joj je sliejpljena za licr vlažno od znoja i suza.
Blago se sustim do nje i podignem njenu glavu uputivši joj značajan pogled dok me izbezumljeno gleda.Brzo baci žilet u stranu brišući krv od sebe, pomahnitalo majajući rukama, a zatim izvadi cgaru, baci je na pod i zgazi nogom.
Pružim joj ruku, koju nakon nrkoliko sekundi oklijevanja, prihvati. Pomognem joj da ustane i povučem je prema njenoj sobi.
Zaključam vrata iza nas i gledam kak sjeda na krevet umorno gledajući u pod.
Ode se prevući i saprati krv sa sebe dok se ja smještam u ugao sobe sa novom flašm pića i cigaretom.Vrati se u širokoj pidžami i sjedne na krevet ne gledajući u mene.
"Režeš se?"- upitam je ravnodušno gledjaući u njene friške ožiljke po kojima je tek srasla blijedo ružičasta kožica koja joj trenutno smannuje bol. Stvaram njenu sliku u svom umu kako sjedi na hladnim pločcama u kupatilu i isprva povlači tanke posjekotine žiletom, a zatim zareže duboko pušajući čak i suzama da joj miluju obraze, a jecajima da napušaju njena suha usta. Zatim mi se pred očima pojavljuju sitne kapi tamno crvene boje kako kaplju po bijelim pločicama kupatila. Odmahnem glavom gurajući te slike iz svog uma. Fizičkom je boli umanjivala onu psihičku.
"Ponekad, samo kada je naizdrživo"- promrmlja i prekrije svoje zglobove duboko udahnuvši. Te prekrsti ruke na prsima gledajući me radoznalo u oči.
"Pa mislim da ću te ja sad napustiti, imam posla"- hladno izgovorim ustajući s poda i napustim njenu sobu izlazeći z dugačak hodnik.
Uistinu sam počeo shvatati Miine riječi. Ja i Demi smo zapravo jako slični. Jedino što njene emocije nisu toliko krute i hladne kao moje. Njene su bile uzavrele i divlje. Oboje smo negdje na rubu ponora ludila koje nas svakim danom sve dublje povlači sebi.
Ali uporno odbijam činjenicu da sam zaljubljen u nju.Od svega me najviše iznenadi Demin upad u moju sobu dok sam u krevetu sa Katarinom.
"Jao, izvinite, ali, Nick, Mia, nije joj dobro."- u prekidima, neravnomjerno uzdišući izgovori hvatajući se za glavu i napusti sobu.
Brzo istjeram Kararinu, obučem se i krenem prema Miinoj sobi u kojoj ona bespomoćno blijeda leži umotana u dekicu u dršće držeći Demi za ruku koja je sanjivo gleda i miluje po ruci. Izgledaju kao sestre.
" Mia jesi dobro?"- upitam zabrinuto primičući se krevetu.
"Da, imam samo temperaturu."- odgovori suho hvatajući se za stomak i umorno zatvori oči.
Demi joj prođe prstima kroz kosu a zatim spusti svoju ruku na njeno čelo
"Nick, ona gori."- preplašeno me pogleda, na što ja bez oklijevanja odmahnem glavom.
" Spremi se, vodimo je doktoru"- izgovorim prolazeći prstima kroz kosu i umotam Miu u deku krenuvši prema stepenicama..
---------------------------------
I eto još jedan kraći dio. Nadam se da vam se sviđa.😇
Objavljujem ga opet jer prosli je bio pun grešaka.
Danas cete dobiti još jedan😘
ESTÁS LEYENDO
KRAJ. .....za sada.
RomanceA bila je skromna. Preskromna, ako ćemo iskreno. Čitav život je tragala za malim stvarima. ◾Sitnicama. ◾Detaljima. ◾Za čovjekom sa kojim će konačno biti sretna. Da joj češlja kosu. Pokriva u hladnim noćima. Tješi dok je psihički loše. Da je...