- Bol. ❤

209 8 0
                                    


Utapam se pluća su mi puna vode, pokušavam razaznati šta se dešava, gušim se. Brzo se trgnem i shvatam gdje sam..

Čujem raspravljanje te otvaram oči i vidim kako se svjetlost lagano probija u sobu osvjetljavajući već svakako svijetlu sobu.

Vrata se nago otvaraju, ušao je on, čovjek čije ime ne znam, ali ipak je tu. Naglo je lupio vratima na što sam poskočila ali sam ostala smirena, zaključao je vrata i krenuo prema meni, oči su mu bile krvave, a ja nisam imala snage ni da se pomaknem osjećala sam jak stah, kao da sam zaleđena.

"Zdravo malena, ja sam Nick."- rekao je i naglo me udario.

Dok sam došla do sebe i shvatila šta mi se desilo počeo me sve više tući, krv se slivala iz mojih usana i lica, izvukao je lisice iz džepa i vezao me za krevet prvo ruke, a zatim noge. Otvorila sam usta da vrisnem ali glasa nije bilo, borila sam se za vazduh, plašla sam se, njegove plave oči su me gledale sa mržnjom. Trudila sam se da ne pustim niti jednu suzu, ali uzalud, bol i strah su vladali mojim tijelom, vrele suze su se slivale niz moje obraze zatvorila sam oči i okrenula glavu na stranu.

Udarci su bili previš jaki za podnijeti, nalazila sam se u vlasitioj krvi, bol me kidao. Pocjepao mi je odjeću na šta sam vrisnula ali sam dobila jak šamar, a zatim mi je svezao maramu preko usana.
Vid mi se počeo mutiti.

Zadovoljstvo mu se ocrtavalo na licu, pogledom me ubijao. Izgubila sam svijest i prepustila se tami..

Probudila sam se dok mi se vid idalje mutio, blago sam ustala iz kreveta uputivši se prema kupaoni.

Svaki milimetar tijela me boli. Brzo sam se istuširala kako bi sa sebe saprala skorjelu krv, a zatim na sebe navukla pidžamu i vratila se krevet kako bi pokušala mirno spavati.

Nije mi uspjelo pa sam prišla policama gdje a nalaze knjige i razgledala koja ce mi zapeti za oko. Pošto više nisam mogla stojati na iznemoglim nogama od bola uhvatila sam najbližu knjigu i vratila se krevetu.

Lagano sam legla, upalila lampu i počela čitanje u pola sam sklopila oči i prepustila se snu.

Jedan još kraći nastavak.😐😐
Iskreno se nadam da vam se sviđaa. ❤

KRAJ. .....za sada.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora