- 20. poglavlje. ❤

99 4 0
                                    

MIA:

Srce mi se slama samo pomišljajući na Houp. Imam sjajan život, pored Leona ništai ne fali kao ni Atini. Sretna sam jer je prihvatio bar Atinu, bila sam spremna na sve kada mi j postavljao uslove pod kojima bi me oženio i prihvatio. Odbacila sam Houp, lahko je to mogla biti i Atina, a ja sam tek tako pristala umjesto da se aama brinem za obadbije kćerke.

Svakim danom gledam u slomljenog Nicka, još uvijek pati za Demi i opija se. Ni sam ne zna zašto je ostavio tek tako. Valjda se plašio da voli nekoga. Njene slike po gradu svakim danom su sve češće, stalno se pojavljuje na TV-u.
Ni Houpine slike nisu rijetke po mrežama, svi objavljuju kako je ona samohrana majka i ne želi odati ko je otac djeteta.

Sjedajući na stolicu u fzizersko-kozmetičkom salonu nasmiješim se curama koje mi prilaze i pustim da sa moje kose, lica i ruku rade šta žele, samo da na kraju ne ispadnem Klaun.

Večeras idemo na svečanu večeru Leon i ja. Nagovorila sam i Nicka sa njegovom pratnjom. Karakter djevojke sa kojom se vucara je ravan velikoj nuli, ima lijepe crte lica, ali ovako joj ne igraju ulogu. Ali sa njom, alkoholom, duhanom i drogom liječi rane za Demi.

Moram priznati da sam par puta bez Leonovog i Nickovog znanja pokušavala stupiti u kontakt s Demi i da mi dopusti da vidim svoju drugu kćerku, ali svaki put me 'ladno odbila. Ne krivim je, misli da smo je iskoristili. Više puta je izdana i prevarena i to od najbližih. Ne želi me slušati, previše puta se opekla vraćajući se nazad. Odustala je, digla ruke. O Houp se brine kao prava majka, ali ne krije je od javnosti i to me plaši, ako procuri u medije da zapravo Houp ima sestru blizankinju moglo bi doći do katastrofe. Zato Atinu držim što dalje od svih očiju, i svakoga ko bi joj mogao nauditi. Ne želim da me Leon opet ostavi, ako istina izađe na vidjelo to bi se lahko moglo dogoditi.

Nakon dva sata provedena u sjedećem položaju lagano ustanem zahvalim se djevojkama, i izađem iz salona uputivši se u potragu za odjećom u kojoj ću se večeras pojaviti.

Slučajno bacim pogled sa strane i ugledam Nicka ispred ogromnog postera sa Deminom slikom, izgradila je odličnu karijeru i izgleda samouvjereno na svakoj slici, da li ona bila slučajna od strane paparaca ili profesiomalnih fotografa svakako je bliszala. Izgleda kao lutka bez duše i osjećaja, a to su od nje napravile sve izdaje koje je doživjela tokom svoga života. I sama sam kriva za neke ožiljke na njenoj duši..

"Hajde Nick, idemo kući."- uhvatim brata za nadlakticu i lagano povučem nazad.

"Ne, Mia neću. Shvataš li koliko si zaslijepljena sa Leonom. Houp da se raspada radije bi prihvatila Leona nego nju. Svaki put."- izdere se na mene i oči mi zasuze. Ali ima pravo, samo ja isto imam osjećaje i malo sam poljuljana svime što mi se desilo. Trepnem par puta pa ga pustim.

"Tačno u 18:30 se pojavi pred salom, Nick."- arogantno osgovorim podižući glavu visoko pa nastabim hodati prema omiljenom butiku dok potpetice odzvanjaju iza mene i čine me samouvjerenijom....

DEMI:

"Matea, molim te. Moraš paziti na Houp večeras. Dean i ja se moramo pojaviti večeras tu."- živčano brundam u slušalicu.

"Demi, ne mogu. Otac me pretukao na mrtvo ime skoro da sam nepokretna."- gotovo jecajući izgovori i kroz glavu mi proleti slika Nicka kako me istukao jednom. Stresem se pa progovorim.

"Ne možeš ostati tu. Dođi kod mene, ostani u kući, preseli se Matea. Gospođa Kejn, Leo i Houp će biti u kući večeras. Poslat ću Deana po tebe za sat vremena budi spremna."- blago izgovorim hodajući prema skupom salonu gdje ću završiti šminkanje i frizuru za večeras.

"U redu, hvala ti Demi."-tiho izgovori. Znam da plače, žao mi je te djevojke.

"Nema na čemu dušo. Vidimo se. Ćao."- prekinem vezu ulazeći u salon i zagrlim par prisutnih radnica koje su mi stvarno drage.

Sjednem u udobnu kožnu stolicu i prepustim im se...

I napokon Miina perspektiva, a uskoro će i Nickova

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I napokon Miina perspektiva, a uskoro će i Nickova. Hvala vam svima koji čitate.😘😘😘😘

KRAJ. .....za sada.Where stories live. Discover now