-18. poglavlje.❤

111 2 0
                                    

"Deanee."- proderem se izlezeći u dvorište i napokon ugledam Deana i Houp.

"Hmmm"- promrmlja i podigne pogled. "Matea je uzela slobodan dan?"- upita prižajući mi  Houp.

"Da, zapravo nekoliko slobodnih dana, ima probleme u vezi."- osmijehnem se djevojčici u naručiju i utisnem joj poljubac. "Idemo sa Houp, ja sam spremna."- uputim mu osmijeh hvatajući ga pod ruku.

"U redu. Idem po svoje auto."

"Ne. Mislim možemo sa mojim, unutra ima sjedalica i lakše ćemo proći sa Houp."- nasmiješm se kretajući se prema autu. Houp smjestim u njenoj sjedalici pa sjenem na mjesto vozača vezajući se.

Tokom vožnje u autu je pjevušila tiha muzika i lomio se Houpin smijeh zajedno sa mojim i Deanovim.

Nakon što smo ušli u moju firmu preokrnula sam sve naopačke. Želim da bude modna agencija. To ej ono čime ću se napokon baviti.

Nakon što sam odredila vanjskini unutrašnji enterijer dogovoeila sam se sa dizajnerima šta da rade, dala nacrte oko kojih mi je Dean pomogao te otpustila sve radnike koji su radili za tatu i Kristinu.

Bacila sam se na traženje novih radnika, dizajnera, modela, profesore koji su iskusni i koji bi podučavati mlade modele, fotografe, zatim traženje pratnera.

"Kafa ili čaj?'- trgnula sam se na Deanov glas i pogledala u njega pa u konobara.

"Limunadu, hvala."- promrmljam pa se opet zabavim stvarima koje mi trebaju za posao uvlačeći prste u svoju neuredno svezanu kosu.

"Sama svoj model. I ti ćeš mi poslužiti kao model."- napokon spustim tablet i otpijem gutljaj svoje hladne limunade.

"Ti si odlična za modela. Ko bi s protivio tebi? Naeavno da pristajem."- uputi mi topao pogled.

"Mislim da ćemo morati brzo nazad kući. Umirem od gladi a Kejn je vjerovatno sprwmila neku ukusnu hranu."- poklopik svoj stomak rukama pa naslonim na neudobnu stolicu.

"Svakako."- složi se sa mnom.

Pogled mi odluta par stolova ispod našega i pogled mi se zaustavi na Nicku koji posmatra ravno nas troje ispijajući vjerovatno burbon.

"Idemo Deane."- brzo ispijem avoju limunadu kupeći svoju jaknu i torbu, apustim novac na stol i uputim se prema izlazu ostavljajući Houp Deanu.

"Šta ti se desilo?"- upita napokon sjedajući na mjesto suvozača.

"Samo sam previše gladna."- zamišlmo promrmljam paleći motor i zapazim Nickovo auto.

"Ljudi stigli smo."- proserem se ulazeći u trpezariju kad bidim da nema ni Kejn kao ni Lea.

Nakon jela uputim se sa Houp u svoju sobu i prepustim čitanju knjige. Ustanem iz posteljine i pređem prstima po jednom tekstu na zidu "Abusus absum invocat (jedna greška vuče drugu za sobom.)."
Istina. Moja prva greška je vjerovanje drugarici iz obdaništa kako će čuvati moju omiljenu lutku, pa sve do vjerovanja u Nickovu ljubav.

Zatim mi za oko zapadne jedna od onih koju mi je Nick uporno ponavljao. Zapravo jedna od 2 koje je naučio. "Accipe vitam offers. (uzmi sve što ti život pruža.)."

"Epistula non erubescit.(papir posnosi sve.)."- moja najdraža. Ma koliko sam je puta ponovila Nicku kad god bi mi se smjehuljio dok pišem.

Otresem glavom i bacim se na krevet. Jedan pogled i ušunja mi se u misli da ga povežem sa svime što radim i što mi se dešava u životu.....

 Jedan pogled i ušunja mi se u misli da ga povežem sa svime što radim i što mi se dešava u životu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I eto ga napokon 18. part.

Sutra ili prekosutra putujem na more pa ne znam koliko ću biti česta sa nadtavcima, ma da sam gotovo i završila priču, samo treba da objavim te nastavke i preptavim neke greške, ja nemam vremena.

Hvala vam svima koji čitate i ljubim vas. ❤😘😘😘😘

KRAJ. .....za sada.Where stories live. Discover now