𝐥𝐨𝐬𝐞

11.4K 574 475
                                    

kaybetmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kaybetmek

Seni kaybedemem... Seni de kaybedemem.❞

Konu: Sirius bir ilişkiye girebilecek sorumlulukta bir insan değildi ve en sonunda olaylar yokuş aşağı indi.

Kelime sayısı: 1390

Bölüm şarkısı: Fleurie - Hurts Like Hell

I loved and I loved and I lost you
I loved and I loved and I lost you
I loved and I loved and I lost you

And it hurts like hell
Yeah it hurts like hell

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

Yıldızlara bakmak her zaman senin ve Sirius'un olayı olmuştu. Bütün gece Astronomi Kulesinde oturup el ele tutuşup birbirinizden öpücükler çalarken birlikte yıldızlara bakardınız. Bazen Sirius yemek bile getirir ve birlikte küçük piknikler yapardınız, hayatının en güzel zamanlarını yaşardın.

Bu güzel akşamlarda, onun her iki isminin – Sirius ve Orion –  gökyüzünde ki yerini gösterirdin ve sonra gülerdiniz. "Bak, bu Orion; bu üç yıldız birlikte bunu oluşturuyor."

"Peki ya Sirius?"

"Orada. Gökyüzündeki en parlak yıldız," Ona baktın, gözleri hayranlıkla dolu, dudaklarında küçük bir gülümseme vardı. "Tıpkı hayatımdaki en parlak yıldız olduğun gibi."

Gülümseyerek seni yumuşak bir öpücük için kendine çekmişti. Dudaklarınız buluşurdu, havai fişekler patlardı ve bir sevgiliye sahip olmanın coşkusunu hissederdin. Parmakları saçlarına dolanırdı, senin ellerin yanağını okşardı. Ve ikinizin her saniye daha da aşık olduğunuzu sanırdın, ne kadar da aptaldın.

Diğer taraftan ise Sirius, bu çok daha basit zamanları her düşündüğünde kalbi sıkışıyordu. Senin kendisine şans vermen çok sönüktü, tıpkı hayatında neden olduğun mutluluğu yeniden kurma şansı gibi.

Ah, Sirius her şeyin bitmemesini nasıl da isterdi. Sana gerçekten ne kadar değer verdiğini ve sana karşı duygularının ne kadar canlı ve gerçek olduğunu göstermenin bir yolu olmasını diledi. Seni özledi. Seni çok özledi. Özellikle de karanlık günlerini her zaman aydınlatan gülüşünü. Onu her zaman neşelendirmeyi başarırdın. Seni kaybettiğini düşünmediği bir gün bile geçmedi.

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

"Nerede kaldın sen?"

"Dışarıdaydım." diye cevap verdi Sirius umursamazca.

"Nerede?"

Sirius senin sinirli sesine iç çekerek elini saçlarının arasından geçirdi. Ortak Salon'da ki koltuğa uzandı ve rahatlamak için başını dizlerine koydu. Yine de onu ittin, bacaklarını göğsüne kadar çekip onlara sarıldın.

𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin